01/11/06 Ruiselede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
pomer
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 20 feb 2005 19:40
Rijdt met: O2Feel Karma mtb 2019
Contacteer:

Bericht door pomer »

:( een brood bij mijne bakker kost €1,80 :-? Hier kost een sneetje brood met iets erop €1 :drunk: :lol: Anders geen klagen #-o
johanc
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 12 nov 2003 20:44
Rijdt met: bulls 9005 'race light'

Bericht door johanc »

De organisatie maakt blijkbaar de keuze om zo snel mogelijk naar de bosrijke streek te gaan en daardoor zit er inderdaad nogal wat road in de aanvangsfase. K'ben deze morgen om 7.45u gestart en dan was het aangenaam rijden. Om 10u aan de 2e ronde begonnen en dan waren er inderdaad massa's volk en mensen met verschillende interesses op de baan. Sommige rijden in groep en maken er een koerske van op de onverharde stukken met de nodige risico's. Daarna weer wachten op de groep en de rijbaan versperren!!! Sommigen rijden puur voor het plezier op het gemakske. Anderen gaan vollen bak. Grave Digger is hierdoor blijkbaar gefrusteerd en de tocht daarom barslecht noemen is ver gezocht. Leg me ook eens uit hoe een BBR tocht kan KIEZEN voor veel volk. De mensen komen gewoon af op de kwaliteit van de organsiatie of voor hetgeen de streek te bieden heeft. Ik denk niet dat de achterliggende bond hiermee veel te maken heeft.

Johan C.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

willemske schreef:Wat is er eigenlijk gebeurd,we werden omgeleid en er stond een ambulance me blauwe lichten?
Blijkbaar is er iemand heel zwaar gevallen, kon blijkbaar zijn linker arm en been niet meer bewegen.
Dit heb ik gehoord van ieman van de organisatie, hoe het nu met hem is weet ik uiteraard niet, maar 't leek serieus te zijn.

Tja, heb ook zo iemand zien vallen, nogal roekeloos de bocht in om toch maar zo snel mogelijk vooraan in de groep te komen en pats... hij zal ook wel wat schaafwonden overgehouden hebben. Minder fraai was wat er nadien gebeurde, niemand die de moeite nam om te stoppen en te zien of het ernstig was, nadien zelfs nog afgeblaft door een volgende groep snelheidsmanniakken omdat hij de weg versperde #-o [-X [-X :evil:
Gebruikersavatar
smetje 5
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 22 mei 2006 11:52
Rijdt met: orbea zenith 2007 sram x.o fox aalter

Bericht door smetje 5 »

om hier in de streek ne keer te rijden vond ik het toch een geslaagde tocht, wel redelijk veel wind, had wel meer modder verwacht met die regen dus viel wel mee en tegen al mijn verwachtigen in heb ik toch een paar bananen laten liggen voor woppy en faene goed he!
Gebruikersavatar
kommil foo
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 00:34
Rijdt met: cube

Bericht door kommil foo »

Deze morgen gestart samen met mijn vriendin voor de 30 km (haar eerste mtb tocht) [-o<
Wij vonden het een mooi parcour met goede bevoorradingen goed uitgepijld en een vlotte bike wash maar het enige wat wij ons afvroegen was hoeveel km had men totaal op de tocht van de 30km(mijn batterij van mijne kilometerteller was nl af) We hadden het gevoel dat het meer was dan 30 km we kregen ook twee bevoorradingen en hadden nochtans de pijlen van de dertig gevolgd.
Ne dikke proficiat [-o< [-o< [-o< aan mijn vriendin die 30 km afbolde in weer en wind en ze wil nog mtben dus da beloofd.
Tot volgende zaterdag in bekegem

:bounce: kommil :bounce:
Gebruikersavatar
baezie
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: di 18 okt 2005 21:38
Rijdt met: scott scale 70
Contacteer:

Bericht door baezie »

ondanks het slechte weer ne skone tocht en goed berijdbaar parkoers.mooie stukken in het bos en goede bevoorrading.er stond wel veel volk aan de spuitplaatsen maarja dat moet je er bijnemen =D> =D> =D> aan de organisatie.





http://www.bloggen.be/flandriennico/
Steentje
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: za 06 nov 2004 12:08

Bericht door Steentje »

[quote]willemske schreef:
Wat is er eigenlijk gebeurd,we werden omgeleid en er stond een ambulance me blauwe lichten?


Blijkbaar is er iemand heel zwaar gevallen, kon blijkbaar zijn linker arm en been niet meer bewegen.
Dit heb ik gehoord van ieman van de organisatie, hoe het nu met hem is weet ik uiteraard niet, maar 't leek serieus te zijn.
[/quote]

Een vriend van mij (WTC de Leierenners) heeft onderweg een trombose gehad. De val die daarop volgde was niet erg, maar hij kon (en kan helaas nog altijd) zijn linkerarm en -been niet bewegen ten gevolge van die trombose. Hopelijk brengen de komende 36 uren beter nieuws... :(
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3461
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Hopelijk komt het in orde met hem.
Persoonlijk vond ik het geen slechte rit, heb ook geen problemen gehad met de "nieuwe" bikers.
Op de controle nog Edse gezien.
De afspuiting was niet te doen door het vele volk, maar daar kan je niet echt iets aan doe zeker.
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

Ruiselede (30 km) was onze 2de "officiële" TT na Aartrijke zondag... Was idd erg professioneel opgevat : inschrijving verliep erg vlot, perfecte bepijling, aangename bevoorradingsposten (blijkbaar was die tweede Aquarius-halte wel uitzonderlijk wegens de jubileum-editie ?). Parcours beviel me erg : we hadden 's morgens wegens het slechte weer ook getwijfeld om vanuit Torhout aan te zetten, maar de modder en aanvaardbare porties off-road maakten alles goed. Kasseien op St-Pietersveld en single-track in Kruiskerke vond ik de max, geen probleem met de verbindingsstukken op de weg. Op de stukken waar ook de 50 km liep, was het idd druk en één of twee keer werd ik ook weggedrumd door "vliegende" MTB-teams die hun voorrang "opeisten". Totale afstand bedroeg idd een kleine 34 km en de bike-wash was een overrompeling, maar 't was toch een leuke ervaring ! Zaterdag wellicht naar Bekegem, jammer genoeg zal ik niet in Rumbeke geraken zondag...
Gebruikersavatar
filiberke
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: do 13 okt 2005 21:23
Rijdt met: be one team replic 2003

Bericht door filiberke »

edse schreef:Toch efkes dit:
in de prachtige single track in kruiskerke reden we allemaal netjes op een rij maar dan moest er toch énen voorbijsteken....en deze valt bij zijn inhaalmanouevre op z'n bek.ipv beetje vriendelijk te zijn want hij was wel zelf in fout verwijt hij de gast die hij net ging inhalen dat die hem geduwd heeft....daar was niks van,zijn voorwiel was weggeslipt ik reed achter en zag alles gebeuren.Verder op het parkoer was ie der nog altijd van bezig dat ie dienen gast ne keer ging duwen in de plaats. :evil: gast we kunnen kerels zoals jullie missen als kiespijn,ga terug op de weg rijden.Ik hoorde ook nog dat ie deze single-track voor de eerst keer zag,deze zat er ondertussen voor de 4 de keer in ( waar ik heel blij mee ben :P ) idd grave digger,ze zijn terug.Gelukkig zijn het niet allemaal zo'n karakters maar dit moest mij van het hart.
:
Bij mij juist hetzelfe ook zo ene tegengekomen in da bosje die dacht dat dat voor hem alleen was [-X [-X samen met mijn vrouw de 50km gedaan en in dat single trackske toen ze even voet aan de grond moest zetten reed hij bijna tegen mijn achterwiel en dan begon hij maar te schelden waarop ik doodleuk antwoorde dat hij beter op de baan bleef rijden daar hij er plaats genoeg heeft om in te halen.Het wordt weer een echte plaag die baanrijders zonder geduld maar ze mogen altijd eens proberen mij te duwen.Zoals steeds blijf altijd respect hebben voor een tragere biker niet iedereen rijd even snel 8) 8)
Plaats reactie