1/11/06 Pijpelheide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
zwolm
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: do 21 apr 2005 00:03
Rijdt met: cannondale scalpel 29 er

Bericht door zwolm »

was een dikke tegenvaller. ok geen toelating voor lus in aarschot langdorp maar dan heeft men genoeg mogelijkheden voor andere stukken maar alle kom ge kon hem 1,2,3....... keer doen maar geen zin om ofroad te biken [-X [-X [-X [-X geen mtb parcour
Gebruikersavatar
pirre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 21:18
Rijdt met: KTM Team LC master , Thompson Pro Team

Bericht door pirre »

Na 23 km terug aan de start :evil:
Van ellende dan maar 2 keer gereden om toch maar iets te doen op ne vrijen dag .
Het parcours trok naar mijn mening op geen kl....n!!
Aan de inschrijving ( bij nen zeer onvriendelijke boer) enkel een papier met geen toelating voor Aarschot wegens klacht ???? :cry: :cry:
Ik dacht oke ze zullen da wel opgelost hebben en, da doen ze dus door een klein toerken ineen te smijten .
Denk dat de opkomst wel redelijk was, moest ik het eerder hebben geweten mij ni gezien . [-X [-X
Aan de afspuitstand maar EEN hogedrukreinigerke tegen gekomen #-o #-o
Laatst gewijzigd door pirre op wo 01 nov 2006 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
nzxt
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 20:49
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door nzxt »

twas idd vrij plattekes :)

ma twas is goe vo de conditie eh :bounce: khem 2 keer de kleine goe gevlamd
wel spijtig van de 'fille' op het enige stukje bos :(
maarja,
de bevoorrading was dik in orde, behalve de tweede ronde, ik kon mijne vlo nemeer tege diene mens zen hek zette, em was gan klage :bounce:
En seingevers naast de weg, een nieuw fenomeen, kheb er maar 1 op de baan weten staan (vlak na de bevoorrading).
Gebruikersavatar
xjfan
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 22:28
Rijdt met: Minerva Hurricane/Deore LX/Ritchey Zmax 1.9
Contacteer:

Bericht door xjfan »

nzxt schreef:En seingevers naast de weg, een nieuw fenomeen, kheb er maar 1 op de baan weten staan (vlak na de bevoorrading).
'k heb met 2 van die seingevers gepraat : hun motivatie was beneden alle peil geraakt wegens die vele cowboys die hun aanwijzingen toch maar aan de laars lapten, zowel bikers als automobilisten. Zo krijg je zulke toestanden uiteraard.
Gebruikersavatar
Nico
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 20 okt 2003 12:44

Bericht door Nico »

Slecht slecht slecht!!

Als mountainbike toertocht organisator moet je zien dat
je maanden op voorhand je vergunning op zak hebt.
Dus eigen dikke schuld van de organisatie, naar mijn weten.
Een dikke 0! ](*,)

En ten tweede 't is toch een mountainbike toertocht??
Het was meer een wegrit potverdekke!! De helft of meer asfalt.
Ruim binnen het uur stond ik al terug aan de start.
Een 2e keer rijden?? Ja salut, terug over die asfalt zeker!!!!!
Met een serieus ei in mijn broek maar terug naar huis.

Slechtste toertocht ever na 2 supertochten in Rillaar en Betekom.
Langdorp zondag zal het moeten goedmaken.
Ze hebben toch hun vergunningen? grapje.. lol
Gebruikersavatar
Dreamer
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 06 sep 2005 21:43
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Dreamer »

1/10 TT Pijpelheide (1 voor de prive douche)
Parkoer trok op gene ZAK teveel onroad-te weinig offroad [-X
Inschrijving:Beneden allepeil,onvriendelijk en teveel voor zo een klein toereke. [-X
Afspuitstand:Ik ga geen 30 minuten wachten zenne [-X
Douche:Ideaal (deed deur open van douche en bleek een volledige lege scheidsrechters kabinet voor mij en menne maat alleen yesyesyes)maar toch het warm water was precies bijna op en ook de druk op het water. [-X
Ik zelf had toch meer verwacht van een organisatie zoals hand in hand baal

Conclusie:Mij zien ze daar NOOIT nimeer terug
vliegmachine
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 16 jun 2004 12:51
Rijdt met: scott

Bericht door vliegmachine »

iedereen denkt dat ze zo maar een toertocht kunnen inrichten zonder toelating enz , was weer een wielerclubke van de weg!!! en ( voetbalclubke ) dat eens rap wat geld wilde verdienen aan een toertochtje in de winter !!
a propos bij ons een kleine van 12 jaar meegereden prijs 3.50 euro voor dat manneke !!!
gewoonschandalig , bij de meetste mtb clubs gewoon gratis of hoop en al 2 euro !! rap wat geld mee schare in de winter en voor de rest ziede van die manne niemand want dan zen ze terug tochtjes op de baan aanhet organiseren !!
a propos als ik elke week zo iets triestig moest rijde !!
nog niet eens de moeite gedaan om een luske te leggen in begijnendijk bos , als vroeger de heistse bikers dat inrichten
zagato
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 22:01
Rijdt met: SPECIALZED FOR EVER ......

Bericht door zagato »

Stop ermee als het echt niet beter kan !!! Dit is puur bedrog !

De bikers de volle pot laten betalen en zelfs niets dat een tochtje is van 25 km waarvan dan nog 15 over asphalt ....echt droevig ...zelfs geen alternatief.....droevig !!!

Zulke organisatie moet absoluut van de kalender verdwijnen gezien zij enkel uitzijn op geld voor het kastje van waarschijnlijk één of andere café-voetbalploeg.

Mij zien ze in Pijpelhei niet meer en vooral erg voor de Bikers die van ver moeten komen in de hoop een knap parcours voorgeschoteld te krijgen.

Voor mij 0/10 slechtste toertocht van de laatse ??? minstens 100

Hopelijk en daar ben ik wel zeker van is het genieten van de 60 as zondag in Langdorp waar de mannen van Pijpelhei nog veel van kunnen leren ....
Gebruikersavatar
ron 1
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: za 22 apr 2006 21:48
Rijdt met: granville g racer

Bericht door ron 1 »

het trok op geen kloooooooooooooooten, die zien me nooit meer terug !!!

en nogmaals sorry voordiegene die tegen mijn achterwiel is gereden , wat volgens mij toch mijn schuld niet was ( moet maar niet zo dicht rijden )
daar wordt je hard van :^o
Tjerre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: do 21 jul 2005 17:32
Rijdt met: specialized stumpjumper

Bericht door Tjerre »

Amai al één geluk dat ik met de fiets naar daar ben gereden.Zoals gezegd moest het voor mij een duurrit worden.Heb de toer dan ook twee maal gereden, spijtig dat zoiets nog kan :( :( , het was precies een rit op de weg.Een stok zoeken om mee te slaan ga ik zeker niet doen,maar ze gaan mij hier zeker niet meer zien.Uiteindelijk had ik er juist 100 km opzitten, dus mijn training was dan wel geslaagd.
Plaats reactie