05/11/06 Langdorp 18de TT Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tabias
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: di 03 okt 2006 14:09
Rijdt met: canyon 9.0 customized

Bericht door tabias »

2de toertocht en al direct de 60 gereden, 19.7km gemiddeld 3.21h gereden en 2 valpartijen zonder schade.

Kvond het een mooie tocht, droog, goed bewegwijzerd en bevoorrading was netjes. Niets op aan te merken tenzij misschien de vele mensen maar dat is onvermijdelijk.
Proficiat met de toertocht aan de goorbikers ^^
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Toffe tocht, goede bevoorrading en vooral een uitstekende bepijling. Alle gevaarlijke punten waren duidelijk aangeduid. Hier kunnen sommige organisaties een voorbeeld aan nemen. Ook goed gezien van de Goorbikers van de 60 km dadelijk bij het begin af te splitsen. Zo was het nergens te druk. Volgend jaar graag opnieuw !

DST: 61.29
AVS: 20.9

Edit: als ik de commentaar van clermont-sur-berwinne lees, heb ik toch de juiste keuze gemaakt :)
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

mooie tocht zoals altijd, had de keuze tussen gaan slapen of deze tocht rijden, maar dan toch maar de 60KM gaan doen. Vooral goede bevoorradingen, aan de eerste redbull voor wakker te blijven en sportdrank voor te avanceren, en lekkere cake, enkel jammer dat de aquarius aan de 2de iets te koud was, maar zou erorm blij zijn als iedere tt zo goed in orde is.

Enkel jammer van die vlammers die in gevaarlijke bochten voorbij komen duiken en je weg duwen, dan moet je stoppen of tegen een boom of in de gracht rijden. Heb die kerel meteen ook op zijn plaats gezet. Als ze nu eens gewoon ff iets zeggen als ze voorbij willlen, wil ik gerust aan de kant gaan om ze door te laten, maar als ze gevaarlijke dingen uithalen en je wegduwen mogen ze van mij iets terug verwachten.
Gebruikersavatar
Joekke26
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 26 jul 2006 20:53

Re: 05/11/06 Langdorp 18de TT Goorbikers

Bericht door Joekke26 »

BeeMWeke schreef: Kan er iemand met betrouwbare meetapparatuur doorgeven hoeveel het echt was ?
Ik heb mijn tellerke op nul gezet vlak nadat je uw papierke daar moest afgeven en ik had 63.8 tot aan het voetbalterrein (en ben nergens verkeerd gereden 8) ) maar heb begot geen gedacht hoe betrouwbaar dat ding is, lig daar eigenlijk ni wakker van :-) gemiddeldes van fietscomputers zijn louter indicatief en eerder persoonlijk, 't enigste dat 'universeel' en voor mijn part de enige correcte factor om eventueel te vergelijken met andere jongens, is den tijd die je erover gereden hebt, ... maar ja, voor je begint te vergelijken ... ni vergeten 't is hier een TT, geen wedstrijd! Fun voor iedereen.

Kvond het een zalige TT, niets op aan te merken, ... ben wel benieuwd of er evenveel fotos als verleden jaar getrokken zijn, ... ik herkende sommige stukken vanop de 2005 fotos maar zag de (misschien goed gecamoufleerde) fotograaf precies vele minder, ... :lol:
Laatst gewijzigd door Joekke26 op zo 05 nov 2006 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

om 6u30 op de vlo gesprongen en naar Langdorp gefietst...wree saaie lange baan...en ietske te lang onderweg geweest naar mijn goesting.
ticketje voor de 60 gekocht...maar moet ergens (stond naar het schijnt nochtans heel duidelijk opgesteld) de splitsing gemist hebben...de 40 gebold dus.
Bedoeling was om ne keer een 6 uur te rijden maar nergens den hartslag boven de 140 te laten komen (ben dus continu voorbij gevlamd geweest :-? ).
Zat goe in elkaar....hoogtepunt den enigen echten bosberg natuurlijk en daar heb ik me niks aangetrokken van nen hartslag: hieeeehaaaaaa.
Enfin...k'moest nog terug naar Kontich en da was andere koek: constant wind op kop en k'was vergeten van ne koek weg te steken.

125 km gereden, gem. 23,5 km/u (voor den totalen afstand)
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Ook de 60 km gereden en ook goed bevonden. Een organisatie die al jaren op punt staat zowel kwa bepijling, bevoorrading als de tocht zelf.
Ondanks het vele volk toch niet veel problemen gehad met opstoppingen ed.
Twee maal stom tegen de grond gegaan in een bocht met boomwortels. Ligt dat nu aan mij, aan men voorband of aan die wortels ? De tweede keer kontent dat ik een helm ophad. Voorlopig een pijnlijke ribbenkast, maar da zal wel overgaan (hoop ik ).

De negentiende Goorbikers TT staat in ieder geval reeds met stip aangeduid in mijn agenda van 2007. Terug ne 60 km als't kan.

Jaro.
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

vandaag ook afgekomen voor de 60 km. Zoals ik verwachte was het een tof parcours met de nodig klimmetjes, single-tracks, afdalingen, ...
Onderweg eigenlijk vrij weinig last gehad van filerijden, zal op de goede moment gestart zijn denk ik. Voor de rest was alles dik in orde en ik heb mij goe geamuseerd, dat is het belangrijkste denk ik toch.

Volgend jaar kom ik zeker terug 8) .

totaal 63 km, 22 avg.
Bedoeling was om ne keer een 6 uur te rijden maar nergens den hartslag boven de 140 te laten komen
de mijne is niet onder de 140 geweest :-? :P
Gebruikersavatar
Mr.Rookie
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 28 nov 2005 19:36
Rijdt met: Specialized

Bericht door Mr.Rookie »

Voor de eerste keer naar Langdorp afgezakt om deze tocht eens te rijden.
Hebben voor de 60km gekozen en vond het een mooie tocht! Bepijling, bevoorrading dik in orde alleen het begin naast het water vond ik wat minder plezant.
Ik zou zeggen tot volgende keer.
Gebruikersavatar
Nico
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 20 okt 2003 12:44

Bericht door Nico »

Ik heb ervan genoten, de 60Km.
Bedankt! Het was wat ik er van verwachtte. Dit was af!
Prima berijdbaar. De wind maakte het soms ook wel wat lastig.
Veel boomwortels moeten ontwijken wel, die er hier en daar soms
verradelijk uitzagen. Maar allee goed rechtgebleven.
Trouwens een mooie locatie van de 1e bevoorrading op de 60 vond ik.
Afstand: 63,4Km
gemiddelde: 22,6
Gebruikersavatar
Bijterke
Mountainbiker
Berichten: 261
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 21:50
Rijdt met: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Bericht door Bijterke »

Van Cot schreef: Enkel jammer van die vlammers die in gevaarlijke bochten voorbij komen duiken en je weg duwen, dan moet je stoppen of tegen een boom of in de gracht rijden. Heb die kerel meteen ook op zijn plaats gezet. Als ze nu eens gewoon ff iets zeggen als ze voorbij willlen, wil ik gerust aan de kant gaan om ze door te laten, maar als ze gevaarlijke dingen uithalen en je wegduwen mogen ze van mij iets terug verwachten.
hetzelfde aan de hand gehad. Een of ander racekonijn von het absoluut nodig om voorbij te willen steken op een singletrack waar het absoluut niet kan. [-X Hij kwam naast mij en er was plots een bochtje met een boom en meneer gebruikte zijn schouders om te passeren. Stond dus in het bos maar gelukkig naast de boom. Als je wil passeren doe dat dan op een plaats waar het kan en laat iets weten als je passeert. En als je dat niet kan, ga dan wedstrijden rijden en laat andere mensen genieten van hun zondagvoormiddag.
Weeral chapeau aan iemand van 2mega Saeco. die gasten doen dit zoals het moet.
Plaats reactie