12.01.2020 - Putte - 27e Adri van der Poel / Jan Janssen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 12.01.20 - 27e Adri Van Der poel/Jan Janssen - Putte

Bericht door TaurineR »

Prachtige tocht gereden, en ook geen hobbeltjes gezien....
Staat genoteerd voor volgende keer!
somerse
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 12 mei 2013 15:34

Re: 12.01.20 - 27e Adri Van Der poel/Jan Janssen - Putte

Bericht door somerse »

Met een hardtail vond ik het toch vaak 'dokkeren'. Mijn verwachtingen vooraf lagen in de lijn van de laatste 10km, die waren wel top!
Hoe dan ook een leuke voormiddag gehad. Bedankt aan de organisatie.
Flashing2
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 03 jun 2019 19:52

Re: 12.01.20 - 27e Adri Van Der poel/Jan Janssen - Putte

Bericht door Flashing2 »

Hobbelig? Lucht aflaten en OK
Kurtje73
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: do 05 feb 2009 16:15
Rijdt met: Cube LTD team / Koga Miyata Granwinner

Re: 12.01.20 - 27e Adri Van Der poel/Jan Janssen - Putte

Bericht door Kurtje73 »

Ik heb toch vaak met pijn in het mtb hart zitten kijken naar groot aantal singletracks die we links (of rechts :-D ) lieten liggen.
Begrijp dat je bij een TT een vlotte doorstroming van deelnemers beoogt, maar nu werden wel heel veel leuke stukken niet aangedaan.
Misschien met iets meer lussen werken volgende keer en wat extra optionele km's aanbieden?
Ik was jaloers op de mtb'ers die niet deelnamen aan de TT en op eigen houtje hun weg mochten zoeken in deze speeltuin.

Ik zag her en der ook mtb paaltjes staan, de klassieke driehoek met 2 bollen eronder, iemand enig idee waar die routes aanvatten en waar ik meer info hierover kan vinden?
Op mtbroutes.nl zie ik enkel een tocht vanuit Bergen op Zoom, maar die komt helemaal niet zo zuidelijk.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 12.01.20 - 27e Adri Van Der poel/Jan Janssen - Putte

Bericht door TaurineR »

Dat is de Noorderkempen grenspark MTB route.
Is officieel nog afgesloten omdat er enkele politiekers en groene jongens hunne zegen en gedacht nog over willen geven.
Kijk maar eens op : https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... 0&t=140050" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 12.01.20 - 27e Adri Van Der poel/Jan Janssen - Putte

Bericht door Dickie »

Ben met de rigid rond kwart voor 8 vertrokken, weliswaar met een lampke op het stuur.
Ik heb de hoef-afdrukken wel degelijk gevoeld, maar 't hoort inderdaad bij het biken. Op de ravi de bandendruk wat extra verlaagd
Onderweg schoot me wel de gedachte binnen dat als je 100 mtb-ers over een pad laat bollen, je een biljart-track krijgt. Jaag er 100 paarden over en 't ligt er omgeploegd bij. De eerste groep krijgt edoch steeds alle zonden van Israël over zich heen.
Na de grote toer nog eens de kleine erbij gepakt en met 80km geëindigd. Bij de 2de passage was er aan de ravi bijna geen doorkomen aan en direct maar verder gebold.
Het hoge off-roadgehalte liet zich voelen, zwaardere rondjes dan gewoonlijk.
Toffe voormiddag!
Plaats reactie