27.10.2019 - Sint-Amands - 20e MTB Special Edition
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: specialized crux
Re: 27.10.2019 - Sint-Amands - 20e MTB Special Edition
Bericht door den toerist »
Het zal weer dik in orde zijn zoals altijd.
Mss toch maar kiezen voor het bos ipv de weg.
Den toerist
Mss toch maar kiezen voor het bos ipv de weg.
Den toerist
ik kom bij jullie al enkele jaartjes rijden steeds voor de grootste tour en steeds dik in orde ,en deze keer zal ik er weer staan ze tot dan
- dirty
- Mountainbiker
- Rijdt met: Isaac Baryon
- Contacteer:
Vandaag afstanden nog maar eens bekeken of er nog mogelijkheden waren .
Ik heb er nog een afstand aan toegevoegd van 45km zodat de twijfelaars onder ons ook kiezen voor het prachtige technische parcours bij onze sponsor Hardware De Kinder
Dus volgende afstanden komen aan bod voor onze mtb tocht 25-40-45-52-62(64)km
onze wegrit zal 62,5 km bedragen
Er staan 12 seingevers onderweg op het mtb parcours bij de gevaarlijkste oversteken maar hou alstublieft respect ten opzichte van andere weggebruikers onderweg !
Maaiwerken zitten erop en weer enkele nieuwe prive singletracks aan toegevoegd op onze 20é editie ,nonnenbos ook verkend en plannetje zit in mijne kop
Ik heb er nog een afstand aan toegevoegd van 45km zodat de twijfelaars onder ons ook kiezen voor het prachtige technische parcours bij onze sponsor Hardware De Kinder
Dus volgende afstanden komen aan bod voor onze mtb tocht 25-40-45-52-62(64)km
onze wegrit zal 62,5 km bedragen
Er staan 12 seingevers onderweg op het mtb parcours bij de gevaarlijkste oversteken maar hou alstublieft respect ten opzichte van andere weggebruikers onderweg !
Maaiwerken zitten erop en weer enkele nieuwe prive singletracks aan toegevoegd op onze 20é editie ,nonnenbos ook verkend en plannetje zit in mijne kop
-
- Mountainbiker
Je kan het niet laten he.
Ik twijfel nog tussen weg en bos.
Is de wegrit een vlakke toer?
Ik twijfel nog tussen weg en bos.
Is de wegrit een vlakke toer?
- dirty
- Mountainbiker
- Contacteer:
Wegrit is zo goed als vlak , enkel 2 lichte hellingen te nemen op de grote plaat (Hoge Jan en zijn gevolg) , na een 8 tal kilometer.
Bij het mtb parcours brengen we na enkele honderden meters wederom iets nieuws ten opzichte van alle voorbijgaande jaren ook onze singletrack afsluiter op het einde is nieuw aangelegd en nooit eerder bereden terrein .
Ikzelf zou weten wat kiezen , op de weg kun je een heel jaar rijden onze mtb tocht loopt over verschillende éénmalige privé terreinen
Als is onze wegrit ook wel eens mooi om te rijden natuurlijk , we rijden met allebei deze organisaties door 3 provincies en langs verschillende kasteeldomeinen .
Het belangrijkste is dat je plezier hebt gehad aan je zondag en tevreden huiswaarts keert na ne goeie chouffe van 'tvat
Bij het mtb parcours brengen we na enkele honderden meters wederom iets nieuws ten opzichte van alle voorbijgaande jaren ook onze singletrack afsluiter op het einde is nieuw aangelegd en nooit eerder bereden terrein .
Ikzelf zou weten wat kiezen , op de weg kun je een heel jaar rijden onze mtb tocht loopt over verschillende éénmalige privé terreinen
Als is onze wegrit ook wel eens mooi om te rijden natuurlijk , we rijden met allebei deze organisaties door 3 provincies en langs verschillende kasteeldomeinen .
Het belangrijkste is dat je plezier hebt gehad aan je zondag en tevreden huiswaarts keert na ne goeie chouffe van 'tvat
-
- Mountainbiker
Dat laatste is het belangrijkste.
Ik kom waarschijnlijk met een revaliderende hartpatient dus de wegrit is iets minder intensief natuurlijk.
Maar je bent me aan het overtuigen.
Den toerist.
Ik kom waarschijnlijk met een revaliderende hartpatient dus de wegrit is iets minder intensief natuurlijk.
Maar je bent me aan het overtuigen.
Den toerist.
- dirty
- Mountainbiker
- Contacteer:
Gisteren een Chickenrun gemaakt om te vermijden dat de minder technische bikers ook verplicht worden om onze nieuwe zelfgemaakte MTB bocht op te rijden .
Verder sommige tracks nog wat uitgewerkt met iets meer detail voor het oog , onze sponsor heeft zijn terrein ook al uitgetest en zelfs nog een extra schans laten maken waar je al dan niet gebruik kunt van maken .
De 62(63)km zal alvast niet zo makkelijk zijn als sommigen denken er zit de nodige afwisseling in en rustmomenten ,op 30km en 48km heb je een bevoorrading op deze afstand .
Verder sommige tracks nog wat uitgewerkt met iets meer detail voor het oog , onze sponsor heeft zijn terrein ook al uitgetest en zelfs nog een extra schans laten maken waar je al dan niet gebruik kunt van maken .
De 62(63)km zal alvast niet zo makkelijk zijn als sommigen denken er zit de nodige afwisseling in en rustmomenten ,op 30km en 48km heb je een bevoorrading op deze afstand .
- dirty
- Mountainbiker
- Contacteer:
Vandaag nog takken verwijderd op circa 2km singletrack
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem
Bericht door Schoupabiker »
Amai, er wordt hier wat werk in gestoken!
Knapknapknap!
Dat zal dan mijn eerste uitstap worden naar St Amands!
En het weer zal wel bepalen of we de schans en bocht nemen
Liever toch met alle tanden naar huis
PS ken de streek dus niet, maar vermoed dat hm’s wel meevallen zeker?
Knapknapknap!
Dat zal dan mijn eerste uitstap worden naar St Amands!
En het weer zal wel bepalen of we de schans en bocht nemen
Liever toch met alle tanden naar huis
PS ken de streek dus niet, maar vermoed dat hm’s wel meevallen zeker?
-
- Mountainbiker
Weinig hoogtemeters maar elk jaar een prachtparcours.
Maar dit jaar gaan wij toch maar eens voor de wegrit gaan wegens revalidatie van men vader.
In ieder geval nog veel succes met de voorbereiding van jullie vtt/wegrit.
Maar dit jaar gaan wij toch maar eens voor de wegrit gaan wegens revalidatie van men vader.
In ieder geval nog veel succes met de voorbereiding van jullie vtt/wegrit.