17&18.12.2016 - Koekelare - Dwars doorheen Het Houtland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 17en 18-12-2016Dwars doorheen Het Houtland-Koekelare

Bericht door Single Tracker »

Pas voor het eerst hier aan de start gekomen (in eigen streek) en de rit heeft me zeer aangenaam verrast! Alles zat mooi in elkaar, goede afwisseling tussen bos, kerkwegels, single-tracks, veldwegels, zalige technische parcoursen, ...

Net voor de 1° bevoorrading was het eerste moment van puur genot: een fantastisch uitgelinte track rond en door de bedrijfsterreinen van Gedimat. Zelfs een tweetal terrils moesten bedwongen worden. De parcoursbouwers hebben hun inspiratie ten volle benut. Schitterend!

Wat verder volgde het tweede moment van extase: een slingerende single-track van maar liefst 2 km door een bos in Moere. Fun van de bovenste plank! Bissen is hier verplicht! :-)

Het lintenparcours in de Mote was ook top, héél leuk om zo af te sluiten!

Voor wie nog in twijfel zit voor morgen, Koekelare is the place to be! :bounce:
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 17en 18-12-2016Dwars doorheen Het Houtland-Koekelare

Bericht door plummecrosser »

bedankt doet ons deugd, voor te horen, en dit alles met beperkt, aan medehelpers en een streek die wat tegen zit, zolang jullie komen doen wij ons best
verry slowwww
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 04 jan 2013 21:20
Rijdt met: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Re: 17en 18-12-2016Dwars doorheen Het Houtland-Koekelare

Bericht door verry slowwww »

vandaag weer deze tocht gereden , en me ferm goed had , 2 x gedimat ,4 x bos moere, 3 x sportplein alles full gas ,had een 45 km.

langs den enen kant heb ik er spijt van, ik reed met ne fat rat van ktm trouwens 8) , mijn vrouw en de kleinen waren ook mee en komen op hun tempo achter....,deze zijn tot 2 x toe ondersteboven gereden geweest (single track), ene keer door een bende met oranje truikes blijkbaar !!, en dan blijkbaar door nog een bende ,ga hun naam hier niet zetten maar t'is een clubke !!, op technisch gedeelte , waarna deze bende tevoet staan ,sukkels !!! en mijne kleine alles doet zonder voet aan de grond te zetten =D> =D> =D> :-" :-"
volgende keer rij ik mee met hen ,dus aan degene die denken dit nog eens toe te passen , [-X [-X ,dan rij ik eens mee met ulle :roll: :roll:

maar anders mooie vette rit ,we hebben ons verder zeeeerrrrr goed geamuseerd =D> =D> =D>
the mask
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 04 jan 2009 10:43
Rijdt met: ridley

Re: 17en 18-12-2016Dwars doorheen Het Houtland-Koekelare

Bericht door the mask »

Proficiat zonder meer ! Perfecte bepijling, prachtige rit, alles OK. Meer moet dat voor mij niet zijn. Dank aan de vrijwilligers die zich hiervoor inzetten opdat wij ons wekelijk ritje kunnen maken. Nog 3 weken en dan is het te doen bij ons : http://www.vttkemmel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 17en 18-12-2016Dwars doorheen Het Houtland-Koekelare

Bericht door plummecrosser »

Bedankt aan de 1430 deelnemers dit weekend, hopelijk tot op onze zomereditie, foto al enkele via fb van wtc 't houtland maar we kijken om alles in een album te steken en deze op de website te plaatsen, ik laat jullie dit weten via het forum
Gebruikersavatar
Signer
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 00:25
Rijdt met: 29er Bitchbike

Re: 17en 18-12-2016Dwars doorheen Het Houtland-Koekelare

Bericht door Signer »

Na 10 maand nog eens mijn mtb van stal gehaald voor deze TT :-D :-)
Denk max van offroad eruit gehaald, mee gereden met twee sympathieke gasten aan hoog tempo (toch om mee te starten)
Me geamuseerd, maar vandaag toch die beentjes gevoeld #-o .
Staat gemarkeerd voor volgend jaar :bounce:
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 17en 18-12-2016Dwars doorheen Het Houtland-Koekelare

Bericht door spiermassa »

ook weer een toer waar veel werk ingestoken werdt ,alles ferm in orde .....alleen wasde eerste 30km toch veel beter dan de rest ....moja twas plezant .
filmke

" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie