24.04.2016 - Opwijk - Droeshout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Crish Biker
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 28 nov 2012 22:43
Rijdt met: Merida - Cube

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Bericht door Crish Biker »

Speedy G. schreef:Is er op de een of andere manier een tussenafstand mogelijk tussen de 15 en 30km?
18km vind mijn zoontje wat te weinig maar 32km vind ikzelf dan weeral teveel.
Rond de 22-25km zou perfect zijn. :oops:

Verleden jaar ook de kidstoer gedaan en achteraf zijn we nog naar zijn lokaal trainingsparcours gegaan voor een paar rondjes want mijnheer vond het niet voldoende.
Als de 18km veel te weinig was, zou hij dan nu de 30km al niet aankunnen ? Zijn lokaal trainingsparcours zal dan misschien niet meer nodig zijn nadien.....
Onderweg is er 1 bevoorrading waar hij wat kan uitblazen en verse krachten op doen.
Stel dat hij erin slaagt voorzien we een "extra beloning" voor hem na de rit....... !
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Bericht door Speedy G. »

Crish Biker schreef:
Speedy G. schreef:Is er op de een of andere manier een tussenafstand mogelijk tussen de 15 en 30km?
18km vind mijn zoontje wat te weinig maar 32km vind ikzelf dan weeral teveel.
Rond de 22-25km zou perfect zijn. :oops:

Verleden jaar ook de kidstoer gedaan en achteraf zijn we nog naar zijn lokaal trainingsparcours gegaan voor een paar rondjes want mijnheer vond het niet voldoende.
Als de 18km veel te weinig was, zou hij dan nu de 30km al niet aankunnen ? Zijn lokaal trainingsparcours zal dan misschien niet meer nodig zijn nadien.....
Onderweg is er 1 bevoorrading waar hij wat kan uitblazen en verse krachten op doen.
Stel dat hij erin slaagt voorzien we een "extra beloning" voor hem na de rit....... !
Euhm, hij is nog maar 6 jaar hè. :-"
Ik zal wel eens effe met hem en mijn broer overleggen wat we die zondag gaan doen.
Daarom had een gpx handig geweest zodat ik alle eventuele shortcuts op voorhand in de gps kon zetten en eventueel de hoogtemeters wat kon beperken.
Gebruikersavatar
Crish Biker
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 28 nov 2012 22:43
Rijdt met: Merida - Cube

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Bericht door Crish Biker »

Speedy G. schreef:Euhm, hij is nog maar 6 jaar hè. :-"
6 jaar !? =D> =D> =D>
Geen paniek, zijn beloning zal sowieso klaar liggen !!!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 803
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Bericht door DDT-STAS »

wij staan hier aan de start :bounce:
CoupleRiders
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 18 nov 2013 14:15

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Bericht door CoupleRiders »

Zijn er hier nog vrouwen die het zien zitten om met mij de 30 km te rijden? Ik zou rond 10u vertrekken.
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Bericht door den Bart »

is er iemand die kan zeggen of de lussen in wijzerszin of tegenwijzerszin gereden worden?

ik zou onderweg inpikken en aan de start passeren, maar wil weten of ik op het einde of in het begin van het parcours zit (inpikken aan de doment tussen affligem en asse)

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Bericht door Mojobiker »

den Bart schreef:is er iemand die kan zeggen of de lussen in wijzerszin of tegenwijzerszin gereden worden?

ik zou onderweg inpikken en aan de start passeren, maar wil weten of ik op het einde of in het begin van het parcours zit (inpikken aan de doment tussen affligem en asse)

Alvast bedankt!
De lussen gaan in wijzerzin...

Mojo
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Bericht door den Bart »

Dikke merci voor de info!!!
Gebruikersavatar
patje
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 19:14
Rijdt met: specialized epic - stumpjumper

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Bericht door patje »

CoupleRiders schreef:Zijn er hier nog vrouwen die het zien zitten om met mij de 30 km te rijden? Ik zou rond 10u vertrekken.
Moet het echt een vrouw zijn ? wij hebben anders een lid met lang blond haar die het wel ziet zitten om met jullie mee te rijden :-D :-D
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Bericht door StrammerMax »

patje schreef:
CoupleRiders schreef:Zijn er hier nog vrouwen die het zien zitten om met mij de 30 km te rijden? Ik zou rond 10u vertrekken.
Moet het echt een vrouw zijn ? wij hebben anders een lid met lang blond haar die het wel ziet zitten om met jullie mee te rijden :-D :-D
Streets!

Afbeelding
Plaats reactie