Zo 26/4/15 Lot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jo63
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 18 jan 2010 23:08
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon

Re: Zo 26/4/15 Lot

Bericht door jo63 »

Was nog leuk, niet te technisch. Even serieus gevallen maar dat hoort erbij. Jammer dat we niet in het Hallerbos konden. 60km 895hm 18,3avs. Dank aan de organisatie
Gebruikersavatar
lowflyer
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: do 03 mei 2007 22:08
Rijdt met: Cannondale Scalpel Factory Team, Pinarello Dogma

Re: Zo 26/4/15 Lot

Bericht door lowflyer »

Knappe tocht, verdient meer deelnemers ...

Verkeerd gereden aan de bevoorrading met als gevolg dat ik 2x deel I gereden heb en dan deel II, afgeklokt op 93km en 1456hm
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: Zo 26/4/15 Lot

Bericht door koppigaard »

Lot bracht wat ik er van had verwacht. Het vet was van de soep bij aankomst maar heb van, bijna, iedere kilometer genoten.Regen heeft echt niet gestoord hoewel die toch wel wat modder had gecreëerd. Bv op dezelfde plek mag voor mij. Wat beter kan is de bepijling. Die was echt wel aangebracht met Pajottenlandse zuinigheid. We zijn meer dan eens te ver gereden, hebben meer dan een handvol bikers teruggeschreeuwd en zagen Marcel tweemaal de eerste 30 km doen met zo bleek later, meer hm's dan wij op de 60. Hoedje af voor zoveel lef en vindingrijkheid.
Willemc
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 16:10
Rijdt met: C'dale Rush & C'dale Scalpel 29"

Re: Zo 26/4/15 Lot

Bericht door Willemc »

Inderdaad landschappelijk zeer mooie tocht, hoewel er in de 60km toch ook behoorlijk wat asfalt zat.

Mij persoonlijk stoort het niet, maar als ik soms de (negatieve) reacties hieromtrent
op het forum lees, dan ben ik verbaasd dat er nu blijkbaar niemand hierover valt. Maar omdat ik objectief wil zijn tov andere tochten, wil ik het toch even vermelden.

De bepijling vond ik evenmin fameus, en ik ben toch echt geen snelle rijder, daaraan kan het alvast niet liggen als ik een pijl niet zie. Trouwens een pak mensen zien verkeerd rijden, ik was zeker niet de enige.
Vooral die vermelding aan de bevoorrading, #-o
waarje de eerste keer rechts, ende 2de keer links moest volgen voor de 60km, had véél duidelijker moeten aangegeven geweest zijn.
Geen wonder dat Marcel zich daar vergist had. Wat hem nu dan wel weer eeuwige roem oplevert ivm zijn prestatie! :bounce: Zo heb elk nadeel zijn voordeel, nietwaar?

de Chouffe en de lekkere pistoleekes achteraf waren dan weeral een grote plus! O:)
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: Zo 26/4/15 Lot

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Tja,

de tweede keer hier, altijd doen, zeker een toertocht als deze die moet opboksen tegen de concurrentie van Opwijk/Droeshout, terwijl deze echt niet minder is volgens velen.

Tja,

en die pijltjes, vorig jaar had ik daar minder moeite mee, dees jaar toch ook af en toe een pijltje gemist, na de ravito ging het beter nadat ik na die trappen er weer 2 had gemist, toen begon ik de bepijlers door te krijgen, zuinigheid is net huisvlijt, en ja, dus let je dan beter op.

er zat idd meer asfalt in dat ik mij kon herinneren, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de off-road stukken.

Allez, het was een prettige voormiddag en daar gaat het om, bovendien is het ook een tocht voor mtb vriendschappen, vorig jaar met een paar bikers uit Meise, die ik in de loop van 2014 nog vaker tegenkwam en dit jaar bikers uit Wernhout en Berendrecht/Zandvliet.
rubino
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 29 jul 2009 10:33
Rijdt met: trek en orbea

Re: Zo 26/4/15 Lot

Bericht door rubino »

Zeer mooie TT in Lot en omstreken, voor de zoveelstre keer hier komen rijden en ik kom terug. Goede afspuit en bar... RB HOEBELBIKE
Plaats reactie