Zo 15/09/2013 Tielen :: Ronde Van Groot-Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
peerke1967
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: di 30 okt 2007 18:45
Rijdt met: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Re: Zo 15/09/2013 Tielen :: Ronde Van Groot-Kasterlee

Bericht door peerke1967 »

the_smoker schreef:
peerke1967 schreef:Carta Mundi Boys aanwezig, ikke vooral voor de "leffe" :drunk: :drunk: :drunk:
Nog een update van de staat van het parcours misschien, droog gaat het in elk geval nie zijn hé.
Hoop alleen da het toch een beetje berijdbaar gaat zijn .
Is da van het bedrijf in Turnhout? :-D
Inderdeed :-D
VRken
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 15 sep 2013 16:00
Rijdt met: Cannondale Scalpel 1

Re: Zo 15/09/2013 Tielen :: Ronde Van Groot-Kasterlee

Bericht door VRken »

Vandaag ben ik afgezakt naar Tielen vanuit Vlaams-Brabant in de hoop de modder en smurie te vermijden. Eenmaal aangekomen werden we vlotjes begeleid door meerdere seingevers en pakeerwachters. Vervolgens richting de inschrijving, waar een goed georganiseerde bike parking zijn werk vlotjes deed (echt handig !). De mensen van de inschrijvingen begroetten me zeer hartelijk!

De tocht zelf was zeer goed uitgepeild, heel mooie singletracks en een leuke zanderige ondergrond. Geen enorme modderpoelen zoals we in het Brabantse konden verwachten. Mijn conditie is nog helemaal niet wat het moet zijn, maar ik heb er echt van genoten.

De bevoorrading was uitgebreid en wederom vriendelijke mensen!

Na de bevoorrading volgden er nog meer single tracks en mooie bospaden. Op het einde mochten we nog een lus over het militaire domein maken, op zich niets spectaculairs, maar best wel cool om is op een afgesloten plek te komen die anders niet toegankelijk is.

Het enige minpuntje van de dag was de enorme file die zich aan de bikewash gevormd had. Maar dit kon de pret voor mij niet drukken!

Kortom, heel mooi ritje in een streek die nieuw voor me was. Ik zal zeker volgend jaar overwegen om terug te komen!

Bedankt aan de organisatie voor deze sportieve zondag voormiddag : :lol:
dentennisser
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 jun 2011 12:58
Rijdt met: Scott scale 60

Re: Zo 15/09/2013 Tielen :: Ronde Van Groot-Kasterlee

Bericht door dentennisser »

Perfecte organisatie waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen maar het parcours is eerder saai. In een ronde van "Groot Kasterlee" hoort dat stuk Bloso parcours van Herentals zeker niet thuis en de simpele,zeer saaie lus in het militair domein heeft totaal geen toegevoegde waarde. Gelukkig kunnen we volgende week nog eens het militair domein der domeinen betreden...dat van Grobbendonk! :)
Gebruikersavatar
the_smoker
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: vr 12 jul 2013 15:34
Rijdt met: 2015 S-Works Stumpjumper World Cup

Re: Zo 15/09/2013 Tielen :: Ronde Van Groot-Kasterlee

Bericht door the_smoker »

Ten 1ste , aan de Meneer die voor mijne neus even snel rechtstaand wou optrekken , door zijn ketting ging , met zijn ballen op zijn buis ging , met zijn voeten over de grond sleepte en al slingerend met uw stuur bijna den decor induikte......ALLES OK??? :-D :-D :-D :-D :-D
Ten 2de : leuke rit , maar de zwarten cyclocross route van Lichtaart erbij insteken was wel efkes een "howla" momentje maar wel damn leuk!! Militair domein.....leuk om er is geweest te zijn , volgend jaar snel onder het lint door want der was ni veel oorlog te zien op da stukske dooi land :-D
Ten 3de : BEDANKT VOOR HET IJSJE!!!!!! =D>
Gebruikersavatar
NetWave
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 08 mei 2009 22:03
Rijdt met: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Re: Zo 15/09/2013 Tielen :: Ronde Van Groot-Kasterlee

Bericht door NetWave »

the_smoker schreef:Ten 3de : BEDANKT VOOR HET IJSJE!!!!!! =D>
+1 :-D
Gebruikersavatar
bike smurf
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 17:54
Rijdt met: specialized stumpjumper hardtail

Re: Zo 15/09/2013 Tielen :: Ronde Van Groot-Kasterlee

Bericht door bike smurf »

Dank aan de organisatie in Tielen voor een perfect georganiseerde tocht gisteren! Seingevers in overvloed, perfect afgepijld en heerlijk bosrijk traject, overvloedige bevoorrading, 'k heb er samen met junior volop van genoten! Nen dikke proficiat en ne grote merci! =D>
Gebruikersavatar
WebbieWim
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: di 04 sep 2007 11:05
Rijdt met: Giant
Contacteer:

Re: Zo 15/09/2013 Tielen :: Ronde Van Groot-Kasterlee

Bericht door WebbieWim »


DANK U, alle 866 deelnemers die bij ons in Tielen zijn komen biken,
zo mogen wij onze organisatie als geslaagd bestempelen.



We hopen U allen dan ook te verwelkomen op onze 15e editie van
de Ronde van Groot Kasterlee op zaterdag 13 september 2014

Tot Bikes.

TielenseWT
Laatst gewijzigd door WebbieWim op do 06 feb 2014 21:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 784
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: Zo 15/09/2013 Tielen :: Ronde Van Groot-Kasterlee

Bericht door Den Bees »

Heb me daar goed vermaakt in tielen , 1 minpuntje is de afspuitstand , is het te veel gevraagd om een simpele tuinslang erbij te leggen ? ik weiger mijn fiets af te spuiten met hoog druk

Tot volgen jaar
Plaats reactie