Za 23/01/2010 Meeuwen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kabeljauws
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 10 nov 2006 10:53
Rijdt met: Van Nicholas 29er Rohloff

Bericht door kabeljauws »

Mooie tocht! Lekker doorramwerk waar ik van genoot, ofschoon ik mijn fietsmaat gemist heb. Die moest en zou met zijn vrouw een nieuwe auto uit gaan zoeken. :wink:
Inclusief heen en weer naar thuisbasis Hechtel 72 kilometers op de teller. Vandaag dikke benen gehad.
Gebruikersavatar
roland
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 23:11
Rijdt met: Principia

HD video opname van de toertocht

Bericht door roland »

Bij deze rit met mijn helm camera een 1280x720p video opname gemaakt.
Uiteindelijk zij het 5 video's geworden zie mijn later bericht in het forum met de links
Laatst gewijzigd door roland op di 26 jan 2010 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

Rob Xtreme schreef:Ben pas bij de organiserende club en heb vandaag mee pijltjes gehangen. Zoals Luc schrijft, de wegen liggen er perfekt bij, geen ijs of sneeuw en zelfs geen modder. Vandaag zelfs mogen genieten van het zonnetje. We hebben de lange afstand gepijld en daar zijn een aantal mooie technische stukken, op 1 korte helling zal 90% mogen wandelen!
Singletracks, brede stroken, weinig macadam, zelfs een beetje papzand, de betere rit in Meeuwen.
Collega's, na de sneeuwritten van afgelopen weken nog eens een rit waar je kan doorrijden maar vergeet de 2! bevoorradingen niet.
Benieuwd naar jullie commentaar na de rit, alle kritiek is welkom, kunnen we alleen maar van bijleren.
Tot morgen! :-D
Meeuwen ,Peer en Bree hadden bij mij al een hele tijd het label saai , tot zeer saai .
Was dus zeer aangenaam verrast .
Vanaf de eerste bevoorrading tot ik meen Ophovenheide ( ? ) was het een zeer mooi parcours , daar wil ik voor terug komen .
Begin en einde dus weer eerder saai , maar dat nemen we er onder deze omstandigheden dan maar bij .
op 1 korte helling zal 90% mogen wandelen!
Alé , dan behoor ik tot die 10% die het wel lukte . :P
Gebruikersavatar
patje !!!!
Mountainbiker
Berichten: 408
Lid geworden op: vr 22 apr 2005 23:25
Rijdt met: SCOTT SCALE 30

Bericht door patje !!!! »

Gene sneeuw , droog de heel week , dat was nog eens leuk , lekker kunnen tempo rijden , 46 km , AVS 25 . Geslaagde namiddag , zondag was het dan in Genk een ander , zeer pittig parcours , dus twee dagen FUN gehad .
Gebruikersavatar
roland
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 23:11
Rijdt met: Principia

Alle HD flimpjes van de tocht nu online

Bericht door roland »

Dit zijn de links naar alle HD filmpjes deel 1 t/m 5.
Voor HD selecteer links onder 720p als resolutie





Gebruikersavatar
gem 10km/h
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 00:44
Rijdt met: Thompson Fusion ALU
Contacteer:

Bericht door gem 10km/h »

Heel knappe filmpjes, met zeer goede beeldkwaliteit.

Ik kreeg op een bepaald ogenblik wel een idee waarom de snelle mountainbikers soms zo zeuren op de trage (en soms ook zo roekeloos voorbijsteken): zelf probeer ik hun altijd zo snel mogelijk door te laten, maar op een bepaald ogenblik had ik de indruk dat er een groepje was dat liever per 2 naast elkaar reed dan even iemand door te laten...
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Bericht door BASSMAN »

@roland: heel knap,heb ze alle vijf bekeken.Buiten het vijfde filmpje,is het niet mijn ding daar te rijden.
will10
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 24 nov 2007 23:38
Rijdt met: SCOTT

Bericht door will10 »

Een woord chapau , en zo een kwaliteit
Prima gedaan en tot de volgende .
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Bericht door joske77 »

welke helling is dat waar 90% niet boven kwam??

waar is die gelegen?
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

Goed gefilmd Roland. =D>
Het laatste van deel 1, het tweede deel, en het begin van het 3de deel de hele tijd in ons zog gefilmd.
Hadden we het vroeger geweten dan hadden we met ons gedeeltelijk forumtreintje wat meer show verkocht. :wink: :roll:


________________________________
It's nice to be important, but it's more
important to be nice.
Plaats reactie