Za 23/01/2010 Meeuwen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jantje
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 16:08
Rijdt met: trek superfly elite sl

Bericht door jantje »

mooi tochtje, goede organisatie , alleen jammer dat we vele mooie stukjes links lieten liggen nu we toch in de buurt waren.vele rechte stukken etc maar al bij al toch tevreden . ga dan sff maar es de lieve vrouweberg en andere venijnige bergjes in de buurt es omhoogrijden . al moet ik toegeven dat ik op dat éne hellinkje gisteren ook niet boven kwam met de crossfiets. :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
gem 10km/h
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 00:44
Rijdt met: Thompson Fusion ALU
Contacteer:

Bericht door gem 10km/h »

Ik heb me ook geamuseerd: als ik nog veel dergelijke tochten rijd ga ik wel mijn foruminlognaam moeten aanpassen naar gem 20 km/u. De organisatie had met maisvelden,... ook duidelijk haar best gedaan om voldoende onverhard in het parcours te steken.
Toch 2 opmerkingen in verband met de bevoorrading: na de aankondigingen van de tweede bevoorrading had ik me wel aan een volwaardige bevoorrading verwacht: dat hoeft op zich niet, maar dan weet ik het liever ook aan de eerste. Zelf vind ik suikerwafels lekker, maar een tweede alternatief had best gemogen. Bij de "eindbevoorrading" was de trappist op toen wij aankwamen: een onderschatting van het mountainbikepubliek, of hebben ze aan de fietenstalling te goed hun best gedaan :-D ?
F.JOHAN
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 05 feb 2006 17:37
Rijdt met: KONA

Bericht door F.JOHAN »

G-m@n. schreef:komen de foto's online die er gemaakt zijn?
Ik weet dat de organisatoren dit forum lezen. Dus : kunnen jullie de URL waar de foto's op staan ook nog eens publiceren? Ergens op Seniorennet.be?
Dank bij voorbaat
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Bericht door Ghost-biker »

F.JOHAN schreef:
G-m@n. schreef:komen de foto's online die er gemaakt zijn?
Ik weet dat de organisatoren dit forum lezen. Dus : kunnen jullie de URL waar de foto's op staan ook nog eens publiceren? Ergens op Seniorennet.be?
Dank bij voorbaat
Hun website is "zilvermeeuw.be" hier staat een fotogalerij maar voorlopig staan de foto's er nog niet op.
wat de toer betreft vond ik persoonlijk nogal veel lange stukken erin. Stukje na de fotograaf was wel leuk. Door nijpend tijdsgebrek en ondanks het vroege startuur (11u30, bedank organisatoren) + snakebite van de 45 teruggekeerd en de 35 moeten volgen :( .Verder goede uitpijling, bevoorradingen... . Op 2de bevoorrading iemand van de organistie tegengekomen die melde dat over een traject van 15km alle bordjes tegen de grond lagen en dit reeds voor de 2de maal. dank voor de organistie om dit zo goed te hebben opgevolgd en verholpen =D> =D> aangekomen met net 40km op de teller. volgend jaar kom ik terug voor de volledige lengte! :-)
Gebruikersavatar
GeeCee
Mountainbiker
Berichten: 1361
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 19:15
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Contacteer:

Bericht door GeeCee »

gem 10km/h schreef: in verband met de bevoorrading: na de aankondigingen van de tweede bevoorrading had ik me wel aan een volwaardige bevoorrading verwacht
De topicstarter vermeldde duidelijk dat de 2de bevoorrading slechts één versnapering en sportdrank zou aanbieden!

Ik had eerlijk gezegd wat meer verwacht van de tocht, teveel rechtdoor en saaie brandgangen. Aan de andere kant toch een pluske voor de rest, zoals 2 bevoorradingen en de aanwezigheid van een fotograaf bijvoorbeeld. Het zijn die kleine dingen die een TT naar een hoger schavot brengen in vergelijking met de rest.
luee
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 19:47
Rijdt met: bogi

Bericht door luee »

F.JOHAN schreef:
G-m@n. schreef:komen de foto's online die er gemaakt zijn?
Ik weet dat de organisatoren dit forum lezen. Dus : kunnen jullie de URL waar de foto's op staan ook nog eens publiceren? Ergens op Seniorennet.be?
Dank bij voorbaat
De 600 foto's staan op http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/ met dank aan Jos Konings!!!
luee
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 19:47
Rijdt met: bogi

Bericht door luee »

Via deze weg willen we als organisatie de 630 deelnemers van harte danken voor hun deelname en de positieve reacties.

Zoals sommigen al schreven, werden we voor het eerst geconfronteerd met het feit dat één of andere flauwe plezante alle elastieken had weggenomen over een 15 km (de pijltjes vonden we telkens terug), zowel op de 35 km als de 45 km. Maar normaal gezien hebben de bikers hier niets van gemerkt.

We blijven zelf ook ijveren voor meer afwisseling in het parcours, om de lange rechte stukken wat te breken. Maar het is niet eenvoudig door de strenge reglementering en opvolging ervan.

En de foto's staan dus op: http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/

Geniet ervan!!
Gebruikersavatar
gem 10km/h
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 00:44
Rijdt met: Thompson Fusion ALU
Contacteer:

Bericht door gem 10km/h »

@geecee: "een" is telwoord, maar ook onbepaald lidwoord, wat keuze uit meerdere versnaperingen open laat. Die sportdrank was plat water (maar dat smaakte me wel: lekker fris).
Gebruikersavatar
jantje
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 16:08
Rijdt met: trek superfly elite sl

Bericht door jantje »

nu begrijp ik ook waarom jullie sommige echt leuke stukken links laten liggen . blijkbaar mag men niet overal in de bos komen, omdat sommige groene jongens dit hun terrein vinden , zou me ook niks verwonderen als deze groene jongens ook verantwoordelijk zijn voor het weghalen van de pijlen. heb ik maar 1 woord voor: zielig
Gebruikersavatar
MX DUDE
Mountainbiker
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 02 jan 2008 20:24

Bericht door MX DUDE »

Ja jantje,die groene mannen zitten er vaak voor iets tussen,en heb van andere(geen mountainbikers) gehoord dat er daar gisteren enkele boomknuffelaars in de bossen zaten...
In neeroeteren bleek dit een tijdje terug ook al het geval geweest te zijn,jammer dat ge die niet eens kunt betrappen eh... :evil:

Ook een bedankje aan de fotograaf en de organisatie!!! =D>
Plaats reactie