Zo 03/01/2010 Oostnieuwkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kurt r.
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 07 okt 2008 15:30
Rijdt met: cube reaction R1 2009

Bericht door kurt r. »

reeds in begin moeten zoeken naar start,was gewoon wat verwarrend met die andere bordjes van n wandeltocht ofzo
onderweg enkele bordjes op de grond waarvan twee op de lus Hooglede, mss een of andere leukerd
ik was wel zowat de laatste op de 60km, pas laat kunnen starten
grtz
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

Zijt gij die persoon die om 11.30 u gestart is?, de bevoorrading in Moorslede was zekere nog aanwezig, de tweede was wel iets te vroeg gesloten waarvoor ons excuses.

De afspuitplaats hebben ze beginnen opkuisen een half uur nadat er niemand meer binnen kwam, 'k geloof dat de verantwoordelijke persoon de tractor niet meer aan de praat kreeg, we hadden ook een beetje problemen met het vervriezen van de darmen.

De pijltjes van de wandeling voor maandag waren inderdaad al geplaatst, maar het verschil was toch duidelijk dacht ik.
In Hooglede hebben we inderdaad op 2 plaatsen problemen gekend met verdwenen pijlen, hadden nochtans 2 ploegen op de baan ter controle.

Hopelijk heb je je wel gejeund op ons parcours, en mogen we je volgend jaar op 2 januari terug verwelkomen.
Gebruikersavatar
kurt r.
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 07 okt 2008 15:30
Rijdt met: cube reaction R1 2009

Bericht door kurt r. »

ben gestart rond 10h45 en ben al blij dak nog nie de allerlaatste was,
zullen er volgend jaar wel bij zijn, bedankt voor de snelle reactie =D>
Gebruikersavatar
tram4
Mountainbiker
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 20:34
Rijdt met: scott genius MC50

Bericht door tram4 »

QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Bericht door QM »

tram4 schreef:filmke on-line

http://users.telenet.be/de_grysperre/

Mooi! Thx =D>
erusamed
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 jan 2010 21:51
Rijdt met: scatto

Bericht door erusamed »

leuke rit ,goed georganiseerd,

misschien toch een tip ;waarom geen lus naar Polderbos,De Keuneleute,omgeving Stadenberg en / of Houthulstbos om toch nog meer variatie ipv talrijke boerenslagen te hebben

polaire groeten
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

da"s inderdaad geen slecht idee, had er ook al aan gedacht, maar we zitten nu al aan 60 km, en als we de stukken in staden er nog willen bijnemen komt er nog 20 km bij, en dat is iets te veel denk ik.

Ook mijn dank aan de Grysperre voor het mooie filmpje
Gebruikersavatar
swoosher
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 17:28
Rijdt met: Specialized Rockhopper comp disc ( custom)

Bericht door swoosher »

heb nog niets gezegd over deze toertocht en dat zou eigenlijk niet mogen!
prachtig parcour en goede organisatie!! =D>
was een nieuwe streek voor mij, maar heeft me absoluut kunnen bekoren.
veel privé doorgangen die echt de moeite waren zoals de zilverberg waar ge gewoon door een veld moest,zonder ook maar een spoor te kunnen volgen. gewoon los erdoor,fantastisch!!! =P~
wel zeer gevaarlijk voor schuivers,heb mijn kameraad 2 keer zien glijden en nog wat andere mensen voor mij!! #-o
maar daar is weinig aan te doen met zo een weer.
prachtige singles en veel variatie. echt de moeite waard en jullie mogen mij zeker volgend jaar terug verwachten!! :-D
Greetz :wink:
Plaats reactie