Zo 03/01/2010 Oostnieuwkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
de wes
Mountainbiker
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 09:28
Rijdt met: Bulls Wild Flow 2 29er

Bericht door de wes »

Hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:

Gisteren ook aangezet aan het lokaal van SK Oostnieuwkerke. En het was zoals Tram 4 al reeds zei, het was het verhaaltje van de 10 kleine negertjes. Alhoewel het bij ons de 6 koude mtberkes was. :lol: :lol:
Na 300 m zat de rit van onze Bushrider er al op. Bevroren boddy. Weeral pech voor Marc. :(
Na 5 km zat de rit er al op voor AMG. Te koud en vooral te glad. Hij wou het risico niet nemen om met zijn prachtig nieuw machien de grond van dichtbij te leren kennen.
Ondertussen waren we nog wat aan het wachten op Tram 4, die blijkbaar reeds op de laatste lus terecht was gekomen #-o #-o #-o
Na een 15 tal minuten, dan toch terug samen kunnen aanzetten. Terwijl ik foeterde op mijn bevroren versnellingsapparaat, zagen we de één na de andere terugkeren met pech. :(

Na zo'n 28 km, verliet Roeselarenoare ons wegens nog wat studeerwerk.
Toen waren we nog met drie. :P
Na het crossparcours verliet ook Karolus ons.
Toen waren we nog met 2.
Dan maar samen met Tram 4 verder gezet.

Wij hebben de volledige 60 km gereden. Dit was een mooie tocht. Met hier en daar een "glad plekske" :lol: :lol: :lol:
Gelukkig voor ons zonder ongevallen. Alhoewel het vaak niet veel scheelde.

De rit was goed bepijld. =D> =D> =D>
DE twee bevoorradingen waren zeker meer dan voldoende. En bemand met zeer vriendelijke mensen. =D> =D> =D> Op de eerste nog goed geholpen geweest met een verwarmingsapparaatje. Zodat ik de rit zonder veel problemen met mn versnellingsapparaat kon verder zetten. Bedankt daarvoor.

Na de laatste lus van Hooglede te hebben gereden, koud maar tevreden aangekomen aan de kantine van SK Oostnieuwkerke aangekomen.
Vlug de fietsen afgespoten en nog genoten van een drankje en de lekkere "Stuute". Nog een klapke gedaan met twee vriendelijke raketmannen, waarna ik tevreden naar huis keerde.

Oja, voor alle dames en heren die in dit weer zonder helm aanzetten [-X [-X [-X [-X [-X

Mensen van de Brigidatocht, bedankt voor de leuke voormiddag. De aanwezige Grysperres hebben zich geamuseerd. Tot de volgende

Grtz
Wes :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
wezze
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 14:04
Rijdt met: cube ltd race, trek madone 4.9, cube x-race pro

Bericht door wezze »

Oja, voor alle dames en heren die in dit weer zonder helm aanzetten

ik wet het wes ik was er 1 van. ik had mijn helm thuis vergeten en 2 keer de grond gezien. gelukkig niet op mijn hoofd gevallen. de rit zelf was goed maar heb de 60 niet volgemaakt. zoals eerder gezegd 2 keer hard op mijn gat gegaan hehe.
tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
joepie
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 04 jan 2010 11:56
Rijdt met: ORBEA ALMA

Bericht door joepie »

als beginnend biker de basislus gedaan. Gelukkig pas om 11 u gestart, het zonnetje had zijn werk al gedaan. Toch al na een paar kilometer tegen de vlakte, zonder gevolgen. Was goede waarschuwing om het rustig aan te doen, is bij die ene keer gebleven. Puike organisatie. bevoorrading prima, zelfs voor de laatkomers! Heb ervan genoten
:-D
Gebruikersavatar
Thunder
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 20:35
Rijdt met: Cube GTC SL 2010, scatto helium

Bericht door Thunder »

Oja, voor alle dames en heren die in dit weer zonder helm aanzetten

In dit weer ??!! ALTIJD is het aan te raden om een helm te dragen. :roll:
Gebruikersavatar
kurt r.
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 07 okt 2008 15:30
Rijdt met: cube reaction R1 2009

Bericht door kurt r. »

mooie streek maar voor 3.8euro wel iets ruimere bevoorrading verwacht,
ook lang geleden dak zoveel verloren gereden ben, bepijling mag iets duidelijker, meer opvallende bordjes mss, borden stonden rechts, links, op de grond op onduidelijke plaatsen
om 14h al alles opgeruimd, bewaakte fietsplaats weg gelukkig wel nog warme douch en bikewash, late starters zijn gezien voor de moeite
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

kurt r. schreef:mooie streek maar voor 3.8euro wel iets ruimere bevoorrading verwacht,
ook lang geleden dak zoveel verloren gereden ben, bepijling mag iets duidelijker, meer opvallende bordjes mss, borden stonden rechts, links, op de grond op onduidelijke plaatsen
om 14h al alles opgeruimd, bewaakte fietsplaats weg gelukkig wel nog warme douch en bikewash, late starters zijn gezien voor de moeite
Nochtans geen negatieve reacties gekregen op de stops, 600 pijltjes op 60 km da's 10per km, op ieder verandering van rijrichting 2 pijltjes en een bevestiging, verwacht je er nog meer?

kritiek mag, maar liefst gefundeerde kritiek [-o< [-o<
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

kurt r. schreef:ook lang geleden dak zoveel verloren gereden ben, bepijling mag iets duidelijker
Laat eens weten waar je verkeerd reed (voor of na een zone), om te weten wat er verkeerd was aan de bepijling
Gebruikersavatar
wezze
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 14:04
Rijdt met: cube ltd race, trek madone 4.9, cube x-race pro

Bericht door wezze »

ik vond alles in orde de bepijling was oke pijltjes genoeg, bevoorrading meer dan genoeg, douche en afspuitstand dik in orde, enkel de gladde ondergrond was niet goed . maar daar kan niemand iets aan doen.
zo zou iedere toertocht moeten zijn. aan de eerste bevoorrading zelfs te horen gekregen da we zeker voorzichtig moesten zijn bij d'hulster daar was het een spiegelke. voor de organisatie een dikke pluim =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
de wes
Mountainbiker
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 09:28
Rijdt met: Bulls Wild Flow 2 29er

Bericht door de wes »

Thunder schreef:Oja, voor alle dames en heren die in dit weer zonder helm aanzetten

In dit weer ??!! ALTIJD is het aan te raden om een helm te dragen. :roll:
Awel ja, dat bedoelde ik dus.

grtz
wes
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Bericht door QM »

Ben ook nergens misreden, dus voor mij was de bepijling dik in orde =D>
Dat vuurtje aan de tussenstop was ook mega! =D>
Plaats reactie