Za 26/12/2009 Boutersem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Mountain JOhler
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: di 14 apr 2009 14:02
Rijdt met: Racing Rohler 29" Idworx
Contacteer:

Bericht door Mountain JOhler »

Wowtre schreef:
Mountain JOhler schreef:Heeft de organisatie al een zicht op de berijdbaarheid van het parcour?
maar allez Johler, daar kan je toch geen last van hebben :--D
Last zal ik daar inderdaad niet van hebben :wink:
Ik moet enkel mijn kameraden zien te overtuigen die niet met een Rohloff rijden :-)
Gebruikersavatar
moos1
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: do 20 okt 2005 11:11
Rijdt met: cube

Bericht door moos1 »

Weer of geen weer de MOOS-bikers zullen er zijn!!
bejo
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: di 16 sep 2008 18:19
Rijdt met: Prorace Talos
Contacteer:

Bericht door bejo »

Deze voormiddag ook de lus door het bos gepijld, het parcour was overal goed berijdbaar op een paar beijzelde stukken na in de weertsedreef!
Komt zeker inorde voor zaterdag :P :P :P
mambo en co
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: di 06 jan 2009 22:02
Rijdt met: specialized fsr xc pro

Bericht door mambo en co »

gezien dat jullie in lovenjoel en bierbeek door komt is dat die lus van 17 km.anders zal het wel veel verhard zijn
Gebruikersavatar
Bulls Eye
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 04 sep 2008 22:15
Rijdt met: Cube Reaktion sid blue

Bericht door Bulls Eye »

De muggenbergse stoempers zullen ook van de partij zijn met een delegatie. Modder zal er ongetwijfelt zijn maar daarvoor blijven we niet thuis hé!!! Tot morgen
zero
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: di 10 jun 2008 20:42
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door zero »

waar komen jullie door in de buurt van Blanden?
Liefst in de richting van de inschrijving, zodat ik nog op tijd daar geraak. ik vertrek ni zo vroeg :oops:
mambo en co
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: di 06 jan 2009 22:02
Rijdt met: specialized fsr xc pro

Bericht door mambo en co »

ze komen uit de noestraat en gaan dan naar de smisstraat( linde boom) en in lovenjoel rijden ze aan de bruulstraaten straatje in (aan verboomen) en denk dat de lus is van 17 km van de grote toer
bejo
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: di 16 sep 2008 18:19
Rijdt met: Prorace Talos
Contacteer:

Bericht door bejo »

De lus van 17 km om de 45km voledig te maken ligt voledig in de bos (stuk van de bloso route). Na de eerste keer bevoorrading vertrekt de 45km terug de weertsedreef in, in deze 100m word er wel gekruist tussen de bikers die van en naar de bevoorrading rijden.
Er is inderdaad voor iets meer verhard gekozen, vooral kassei wegen. Door de dooi willen we er weer geen moddertocht van maken.
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Bericht door Z. »

bejo schreef:Er is inderdaad voor iets meer verhard gekozen, vooral kassei wegen. Door de dooi willen we er weer geen moddertocht van maken.
... en daar zijn we blij om. De voorbije dagen enkele keren buiten gaan rijden in sneeuw en ijssneeuw. Dat was niet overal en altijd even plezant.
Daim
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 09:32
Rijdt met: Cannondale F 500

Bericht door Daim »

leuke tocht???
wel ik ben een watje denk ik... aan de start werd ik gewaarschuwd dat er na 4 km een gevaarlijk stuk lag... wat ze er niet hebben bijgezegd is dat dat stuk tot aan het einde van de tocht duurde...
sorry als ik mensen tegen de borst stoot, maar dit had niets meer met MTB te maken... het was op veel stukken onverantwoord om rijden...
vorig jaar heb ik genoten van deze tocht maar toen waren de condities waarin gereden werd iets veiliger...
dit is niet iets waar de organisatie schuld aan heeft, de weergoden waren ons niet goed gezien...
wat ik wel jammer vind is dat de organisatie op het forum schrijft dat alles goed berijdbaar is...
ik zou eens willen weten met wat voor voertuig ze de verkenning gedaan hebben
Plaats reactie