27 en 28/06 VELDEGEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
marge
Mountainbiker
Berichten: 324
Lid geworden op: do 13 jan 2005 13:33
Rijdt met: Summerbike: Orbea Oiz Carbon 3 / Mudbike Flanders

Bericht door marge »

Als ik het goed herinner gaat de TT richting Torhout, Wijnendale, Ichtegem. Geen SP-parcours en ook geen Warande.
Gebruikersavatar
AMG
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 19:56
Rijdt met: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Bericht door AMG »

bushrider schreef::P de grysperrés zullen er met een treintje bij zijn
waarvan ik sowieso één van de wagonnetjes zal zijn .Warme bakker (en)of tram4 zal het treintje wel trekken :P
We weten nog niet exact hoe laat we vertrekken , maar wees er maar zeker van , we komen :bounce: :bounce:
Bushrider, ik wil me anders ook wel eens oppofferen om locomotief te spelen :lol: :lol:
Maar in ieder geval, zondag zal ik erbij zijn!
Tot dan! :-D
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

Bericht door bushrider »

AMG schreef:
bushrider schreef::P de grysperrés zullen er met een treintje bij zijn
waarvan ik sowieso één van de wagonnetjes zal zijn .Warme bakker (en)of tram4 zal het treintje wel trekken :P
We weten nog niet exact hoe laat we vertrekken , maar wees er maar zeker van , we komen :bounce: :bounce:
Bushrider, ik wil me anders ook wel eens oppofferen om locomotief te spelen :lol: :lol:
Maar in ieder geval, zondag zal ik erbij zijn!
Tot dan! :-D
OEI OIE #-o #-o ? Dan wordt het voor mij al moeilijk om zelfs maar een wagonnetje te zijn , naar wat ik al allemaal gehoord heb van "den AMG"
maar allé we zien wel , tot zondag dan hé
Gebruikersavatar
AMG
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 19:56
Rijdt met: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Bericht door AMG »

bushrider schreef:
AMG schreef:
bushrider schreef::P de grysperrés zullen er met een treintje bij zijn
waarvan ik sowieso één van de wagonnetjes zal zijn .Warme bakker (en)of tram4 zal het treintje wel trekken :P
We weten nog niet exact hoe laat we vertrekken , maar wees er maar zeker van , we komen :bounce: :bounce:
Bushrider, ik wil me anders ook wel eens oppofferen om locomotief te spelen :lol: :lol:
Maar in ieder geval, zondag zal ik erbij zijn!
Tot dan! :-D
OEI OIE #-o #-o ? Dan wordt het voor mij al moeilijk om zelfs maar een wagonnetje te zijn , naar wat ik al allemaal gehoord heb van "den AMG"
maar allé we zien wel , tot zondag dan hé
Jah... kdacht bij mezelf om ééns neutraal kennis te kunnen maken met u, dit leek me wel fijn... :-D
Maarja, ge weet precies dan al wie ik ben... :-) wees gerust, ze overdrijven vaak een beetje... gewoon wa relativeren en da komt in orde :bounce:
Tot dan!
Groeten van 'DEN AMG!'
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

marge schreef:Als ik het goed herinner gaat de TT richting Torhout, Wijnendale, Ichtegem. Geen SP-parcours en ook geen Warande.
iemand een idee waar we ter hoogte van Torhout precies kunnen inpikken op het parcours? dan besparen we ons de bane-navette naar de startplaats en terug en kunnen we een langer TT-lusje rijden... wetende dat we bij passage aan de sporthal van Veldegem uiteraard ons inschrijvingsgeld betalen! bedankt 8)
Gebruikersavatar
ndcbiker
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: di 25 sep 2007 20:33
Rijdt met: canyon lux mr

Bericht door ndcbiker »

de cyclo's en precies nie veel goeste zulle #-o
single tracks tussen de koeien mss :wink:
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

AMG schreef:
bushrider schreef::P de grysperrés zullen er met een treintje bij zijn
waarvan ik sowieso één van de wagonnetjes zal zijn .Warme bakker (en)of tram4 zal het treintje wel trekken :P
We weten nog niet exact hoe laat we vertrekken , maar wees er maar zeker van , we komen :bounce: :bounce:
Bushrider, ik wil me anders ook wel eens oppofferen om locomotief te spelen :lol: :lol:
Maar in ieder geval, zondag zal ik erbij zijn!
Tot dan! :-D
At'is datte daj mist jen ego word niet genoeg gestreeld :lol: #-o ](*,)
Gebruikersavatar
hieno
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 20:28
Rijdt met: Cube Reaction XT

Bericht door hieno »

Gisteren al pijltjes zien hangen (wit met rode punt) : reeds deel van parcours gedaan. Gaat langs Zedelgem, St-Andries, Jabbeke, Snellegem. Zijn de bekende off-road stroken van de streek. Ligt er goed berijdbaar bij (zeer droog, hier en daar zelfs zanderig). Zal zeer snelle tocht zijn als het tot zaterdag niet regent.
*Andy*
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 13 jul 2008 12:35
Rijdt met: Cube Reaction HS33

Bericht door *Andy* »

Zal er ook zijn om de 80 km te rijden. :bounce:
Ik kom er onze nieuwe outfit proberen(schouwen) en zo de kleuren van onze club verdedigen. :lol:
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Jägre van Erika's Baaikers zal er ook bij zijn.
Plaats reactie