27/12/08 Neerpelt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

yanneboy schreef:Ik voetbal bij esperanza neerpelt ( een ploeg die samenwerkt met herkol). 'K wil wel gaan maar alleen heb je er ook niks aan ofwel?? :roll:
Op een toertocht zijt ge nooit alleen, ge komt allicht andere bikers tegen. Er zijn er veel die solo rijden op toertochten hoor. En als je onderweg bikers tegenkomt die aan uw snelheid rijden kunt ge gewoon mee aanpikken als ge liever niet alleen rijdt.
Gebruikersavatar
Thor Mx
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 20 dec 2008 18:01
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door Thor Mx »

Ik heb genoten van de rit. Ik ben van de omgeving, maar heb veel onbekend terrein gezien. Alleen een beetje jammer misschien dat het over heel de lijn vlak was, maar voor de rest een super tocht. Mij zien ze zeker terug volgend jaar!
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

voor de bevoorrading was het wat saai, maar erna was het stukken beter!

alleen nog ne tip voor de "pijlenhangmannen":
rij de tocht eens na met iemand die de rit niet kent dan merk je dat je pijlen met momenten royaal laat hingen :wink:
rendier
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: za 15 nov 2008 18:23
Rijdt met: orbea

Bericht door rendier »

prachtig jongens echt een mooie tocht goede organisatie bepijling en bevoorading had de kleine toer gedaan wegens verplichtingen en had 22 km op mijn teller kan dat jongens mij zien ze volgend jaar ook zeker terug :P
J!nX
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: za 22 apr 2006 16:04
Rijdt met: stumpjumper ht/ epic
Contacteer:

Bericht door J!nX »

toon pertetotal schreef:Na een kleine medische ingreep tussen de benen(geboortebeperking :wink: )
Als ge nu gewoon wa meer druk in uw achterband had gepompt en paar keer goed snel over die bevroren tractorsporen gereden waart, dan was die ingreep nie nodig geweest :lol:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Ook net terug van deze tocht, (apres is wa uitgelopen :drunk: ) Was een prima organitatie en door het vriesweer lag de omloop er perfektomundo bij. Heb met de zoon de 40 gereden wat er uiteindelijk 42 waren. prima organitatie met op de gevaarlijke oversteekplaatsen seingevers =D> en een zeer goede bevoorrading =D> Ons zien ze alvast terug volgend jaar, allee toch bij leven en welzijn :roll:
Gebruikersavatar
toon pertetotal
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 01 okt 2004 18:34
Rijdt met: Rocky Mountain Element 970rsl,trek madone,

Bericht door toon pertetotal »

J!nX schreef:
toon pertetotal schreef:Na een kleine medische ingreep tussen de benen(geboortebeperking :wink: )
Als ge nu gewoon wa meer druk in uw achterband had gepompt en paar keer goed snel over die bevroren tractorsporen gereden waart, dan was die ingreep nie nodig geweest :lol:
Mooi weer,schoon parcours en ballen ok. :-D
We zijn weer vertrokken.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

toon pertetotal schreef:Na een kleine medische ingreep tussen de benen (geboortebeperking :wink: )...
Wel jammer hé, Toon, dat zijn weer zoveel potentiële mountainbikers minder!
yanneboy
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 26 dec 2008 17:04
Rijdt met: merida

Bericht door yanneboy »

hoe gaat z'n bevoorrading daar eigenlijk te werk, moet je stoppen ofzo??
en hvl bevoorradingen waren er bij de 20km's?? :wink:
Gebruikersavatar
Joriz
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 21:31
Rijdt met: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza

Bericht door Joriz »

Stoppen ja :-)
Plaats reactie