29/11/08 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Coppi
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: za 11 okt 2008 18:35
Rijdt met: Haibike Edition RC

Bericht door Coppi »

Hoi,
kom ook af naar Gavere, zal eens een andere streek zijn. Zat te wikken en wegen; #-o Gavere of Torhout; maar de kritieken over Torhout zijn niet zeer lovend [-X . Keuze dus snel gemaakt. Nu nog een beetje weer en mooie off-road, en mijn zaterdag zal goed begonnen zijn.
Tot morgen!
Gebruikersavatar
Noobie
Mountainbiker
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 11 jun 2008 12:20
Rijdt met: Specialized Rockhopper Pro

Bericht door Noobie »

Twee weken niet gereden, dus morgen eens starten in Gavere en zondag in Zottegem. Meer moet dat niet zijn op een weekend :-)
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Was een geestig tochtje met 2 stroken stapvoets heb niemand erdoor zien rijden.Voor de rest goed berijdbaar met variatie van kerkwegels,single tracks,kassei stroken,slagskes.Had de tocht iets lastiger verwacht :-? beetje meer stijgen.Was een pak volk,ook veel langs de kant zien staan met matriaalpech.Bevoorrading was super veel keuze =D> .Bepijling was goed aangeduid,douches =D> ,bike wash was in orde voldoende druk en slangen genoeg het vuil ging er slecht af #-o .Dan achter onze prijs bij de sint een pak pompkoeken gekregen. Prima georganiseerd =D>
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Bericht door meester biek »

Ook terug van de 45. Idd 2 zeer vette stroken waar iedereen te voet stond.
Anders goed berijdbaar. Had tocht ook lastiger verwacht, nu ja als er geen 'bergen' zijn kun je ze niet maken hé. Toch een licht golvend parcours met veel afwisseling. Slechts één bevoorrading, maar die mocht er zijn en goed getimed iets over halfweg parcours. Afspuit dik in orde, maar een warm applaus voor de mannen die de douche verzorgden : 10/10. Achteraf nog een ename en een gratis peperkoek ; meer moet da niet zijn.
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Na een drietal weken niet meer echt te hebben gereden gestart voor de 45.
Meestal was alles goed berijdbaar, op die twee fameuze stroken na.
Had iets meer hoogtemeters verwacht, maar als ik mijn benen nu voel was het goed genoeg.
Na een tijdje in het spoor van de Krielcrossers (of zoiets) gaan hangen, er werd de hele tijd redelijk wat tempo gereden.
Mijn gemiddelde over de hele tocht was 21km/u.
Gebruikersavatar
unitas
Mountainbiker
Berichten: 573
Lid geworden op: di 05 okt 2004 12:28

tt gavere

Bericht door unitas »

dank u wel aan de collega's die me hielpen bij de bandbreuk

was een ferme borduur
Gebruikersavatar
Magi
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: za 12 jan 2008 16:45
Rijdt met: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Bericht door Magi »

mijne maat, de Jean en ik zelf Louis, hebben genoten van deze goed georganiseerde tocht, plezant om rijden, mooie streek weliswaar,
goeie dingen uitgehaald, aangename medebikers gezien,
veilig, lekkere bevoorrading èn zoals op vele tochten vriendelijke mensen,
prima afspuit, lekkere pistolets, goeie douches en netjes,
bedankt en tot de volgende, :-D
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

Vandaag ook genoten van Gavere.
In het begin een beetje veel baan maar in de winter heeft dat niet.

De 2 stukken ook te voet moeten afleggen maar dat kon mij niet deren, de kasseistroken waren leuk, de kerkewegels ook maar misschien konden ze er toch wat meer bos insteken.

Mijn maatje had het in het begin een beetje koud maar ze had direct warm bij de eerste off-road stuk :P

De bevoorrading was ruim of voldoende lekkere soep, ruime keuze maar spijtig genoeg geen sportdrank.

De bepijling was zeer goed alsook de zelf gemaakte douches =D> =D>
de bike wash was ruim voldoende aanwezig .

Gavere graag tot een volgende :wink:
Gebruikersavatar
Coppi
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: za 11 okt 2008 18:35
Rijdt met: Haibike Edition RC

Bericht door Coppi »

Ewel ik heb het me niet beklaagd dat in naar Gavere gekomen ben. Parkoers was goed , bepijling was diki in orde, idem voor afspuitplaatsen voor fietsen, maar verdorie die douches waren meer dan goed he =D> =D> . Toen ik aankwam in de wasplaats dacht ik eerst dat men zich moet wassen in een emmertje #-o , maar 'k werd er al vlug attent opgamaakt wat er in de hoek stond!
Na een Ename en door De Sint een pakje peperkoek ontvangen te hebben reed ik welgezind en tevreden na een geslaagde tocht terug naar 't vrouwtje.
Zekers tot vogend jaar :P
Gebruikersavatar
surfbiker
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 12:59
Rijdt met: specialized stumpjumper marathon
Contacteer:

Bericht door surfbiker »

Vandaag ook genoten van een leuke tocht die in de puntjes was verzorgd!!!
Soms had ik wel het gevoel dat mn bike op een tractor geleek maar dat was ook de charme van de vettige stroken.
De sint was ook goed gezind en zo hadden we direct iets voor bij de koffie deze namiddag.
Bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar.

Grtz
Plaats reactie