06/12/2008 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ijsbeerke
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 20 jan 2008 20:09
Rijdt met: trek 6700

Bericht door ijsbeerke »

Rhumboy schreef:Ik ga niet naar deze tocht. Veel te veel rechte dreven. Mij daar vorig jaar de ganse tocht aan geërgerd. Geef mij maar draaien en keren. Ga naar Avelgem gaan.
Ik heb beide al een paar keer gereden. :P
Dit moet een vergissing zijn met een andere tocht. [-X Hertsberge wintertocht is de beste van alle wintertochten. :bounce: , heel veel onverhard bos EN draaien in het bos.
Alleen wat organisatie scoort AVelgem misschien beter :bounce:
Heel mooie streek dat wel maar 's winters ofwel heel veel weg ofwel ploeteren . [-X
Vele stukken van Hertsberge zijn privaat en slechts 1X per jaar open. =D> kluis, pater en kwaremont kan je iedere maand oprijden. (amoegies, jowan,.) [-X
Ze mogen volgend jaar wel contact opnemen met elkaar dat we ze alletwee kunnen rijden . [-o< [-o<
Gebruikersavatar
Rhumboy
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: do 23 mar 2006 18:33
Rijdt met: Red Bull Team AL-700, full XT, fox voorvork

Bericht door Rhumboy »

Rhumboy,met alle respect maar denk je nu niet meer aan de zomertocht van Hertsberge???
Nee Veeteeteeje, ben zeker dat het de wintertocht is want heb de zomertocht nog nooit gereden. Weet wel dat er anderen zijn die dit liever doen maar ikke niet. Sorry maar smaken verschillen.
Groeten Rhumboy
Gebruikersavatar
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 11:53
Rijdt met: de "M" - carbon crossfiets

Bericht door Gigi (Tetters Torhout) »

m-biker schreef: ik zal naar jaarlijkse gewoonte de Leffes rondzeulen (hoe meer hoe liever :drunk: )
Awel, zet er maar een paar emmerkes klaar voor de Tetters...

't Is een van de weinige zaterdagen dat ik mag gaan rijden van mijn wederhelft zonder al te veel tegenkantingen. Oe zou da toch komen?

Maar het is niet tegen het gedacht zulle.

Zeer mooie rit met aangename après.
En 's avonds de Sint verwelkomen.
Wat moet een mens meer hebben...
Gebruikersavatar
tloperke
Mountainbiker
Berichten: 494
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 12:40
Rijdt met: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Bericht door tloperke »

geertje schreef:We zullen er dit jaar ook terug bijzijn. We starten dit jaar wat vroeger dan vorig jaar om voor het donker thuis te zijn :roll:
Vorig jaar ging tss 3 en 4 uur het licht uit in hat laatste bosje door een zware regenbui.
Deze tocht mag je niet missen :-D

Groeten
geertje :wink:
Inderdaad, 'k zat er toen ook in. Na afloop was het tijd voor een pilletje (en een bezoekje aan de dokter). Hopelijk dit jaar geen regen, want deze tocht wil ik voor geen geld missen. :bounce:
Gebruikersavatar
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 11:53
Rijdt met: de "M" - carbon crossfiets

Bericht door Gigi (Tetters Torhout) »

slijkcrosserke schreef:Ik ben nog niet 100% zeker van mijn deelname, sorry spuerfan.
Het is normaal verhuisweekend, en kmoe een paar goede punten scoren.
Maak maar dat er geen slijk aan je savatjes hangt als je thuiskomt. [-X

De forumtrein had het in den après na de nachtrit over "sloefcrosserke". :roll: :roll:

Da mijnen euro nu nog maar gevallen is.... #-o #-o
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Gigi (Tetters Torhout) schreef:Maak maar dat er geen slijk aan je savatjes hangt als je thuiskomt. [-X
De forumtrein had het in den après na de nachtrit over "sloefcrosserke". :roll: :roll:
Da mijnen euro nu nog maar gevallen is.... #-o #-o
En dat van de sloef die 1 maal per jaar de zaterdag voormiddag mag buiten spelen.
Kzal deze avond eens aan uwe knop draaien :lol:

groeten een trotse en goed verwende SLOEF :bounce:
Gebruikersavatar
Aragorn
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 19:50
Rijdt met: Ridley Shark

Bericht door Aragorn »

geertje schreef: Vorig jaar ging tss 3 en 4 uur het licht uit in hat laatste bosje door een zware regenbui.

Groeten
geertje :wink:
Bij mij ging het een poosje eerder uit maar dan wel door materiaalpech #-o. Hopelijk blijf ik er dit jaar van gespaard [-o<. Ik kom zeker af als de werkuren het toelaten tenminste...

Grtz Aragorn
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door bonachi »

Ik twijfel niet en ben van de partij.
Dit is er eentje die ik niet wil missen!!!
m-biker
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: do 19 mei 2005 14:06
Rijdt met: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Bericht door m-biker »

@ Geertje : je moet het mij niet vertellen, ik begon rond 4u met het weghalen van de pijltjes en 't is me ook niet echt goed bevallen. Maar gezien we de rest van de dag redelijk weer hedden gehad, hebben we het er maar bijgenomen...

@ Gigi : eigenlijk vind ik dat de wederhelft mag meekomen, niewaar!? Zou volgens mij zelfs vanzelfsprekend moeten zijn :wink: Die emmertjes zullen klaarstaan, wees maar zeker, maar dan in de wastent. In de zaal sjouw ik de Leffes rond in glazen, dat smaakt toch net iets beter...
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

Heb daarnet den Ronny tegengekomen, hij heeft al een eerste grondige verkenning gedaan, en voor het ogenblik ligt het redelijk tot goed .

hier en daar wel nog drassig :lol: , maar als het weer nog een beetje meezit volgende week, dan zal het weer pico-bello zijn =D> .

Ik hou jullie op de hoogte.
Plaats reactie