20/4/08 Haacht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
nu-4000
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 14:59
Rijdt met: BMC fourstroke FS02 29"

Bericht door nu-4000 »

nu-4000 schreef:799 [-o<
en de pot is van mij !!!
Hehe : glansrijk de pot gewonnen : 754 betalende rijders, want wij laten de kids gratis rijden. Mij gok was het hoogst en meteen ook de winnende : het meest vertrouwen in onszelf en het weer werd beloond.

Verder :
Alleen maar positieve geluiden gehoord : wij kunnen alleen maar gelukkig zijn en jullie allemaal danken voor het vertrouwen in onze kleine maar blijkbaar zeer fijne organisatie.
Hebben jullie opmerkingen : laat het gerust via dit forum weten want voor ons geld -wat kwaliteit betreft- : the only way is up.

Tot volgend jaar x 754 !!!
Gebruikersavatar
nu-4000
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 14:59
Rijdt met: BMC fourstroke FS02 29"

Bericht door nu-4000 »

nu-4000 schreef:799 [-o<
en de pot is van mij !!!
Hehe : glansrijk de pot gewonnen : 754 betalende rijders, want wij laten de kids gratis rijden. Mijn gok was het hoogst en meteen ook de winnende : het meest vertrouwen in onszelf en het weer werd beloond.

Verder :
Alleen maar positieve geluiden gehoord : wij kunnen alleen maar gelukkig zijn en jullie allemaal danken voor het vertrouwen in onze kleine maar blijkbaar zeer fijne organisatie.
Hebben jullie opmerkingen : laat het gerust via dit forum weten want voor ons geldt -wat kwaliteit betreft- : the only way is up.

Tot volgend jaar x 754 !!!
Laatst gewijzigd door nu-4000 op zo 20 apr 2008 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
virtrix
Mountainbiker
Berichten: 432
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 20:47
Rijdt met: Specialized Epic HT

Bericht door virtrix »

Samen met mijne maat de 40 Km gedaan...
Het was in 1 woord fantastisch! =D> =D> niks als lof voor de organisatie! 750 man is nog veel te weinig voor een zeer goede TT.
Dirkske
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 21:30
Rijdt met: Joven

Bericht door Dirkske »

90% offroad? In your dreams maybe.
Van een bewaakte fietsparking heb ik ook niet veel gezien.
En wie vond dat stuk net voor de Tongerlo "vlot berijdbaar"?

Dat gezegd zijnde, de Tongerlo smaakte uitstekend, de tocht was zeer goed aangeduid en de bevoorrading was ook dik in orde.

Al bij al een leuke tocht.
Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

Bericht door Nr 11 »

ik vond het stuk voor de tongerlo goed berijdbaar ik weet niet waar jullie soms problemen mee hebben lag het aan het gedacht dat we een tongerlo kregen of had ik er echt zin in, in zo n stukken kan je echt het verschil maken een beetje afzien kan eens geen kwaad verder een goede tocht van de mannen en ze hebben er alles aan gedaan om dit tot een goed einde te brengen en ze zijn er zeker in geslaagd
Gebruikersavatar
Tompie08
Mountainbiker
Berichten: 390
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 15:24
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Tompie08 »

Nr 11 schreef:ik vond het stuk voor de tongerlo goed berijdbaar ik weet niet waar jullie soms problemen mee hebben lag het aan het gedacht dat we een tongerlo kregen of had ik er echt zin in, in zo n stukken kan je echt het verschil maken een beetje afzien kan eens geen kwaad verder een goede tocht van de mannen en ze hebben er alles aan gedaan om dit tot een goed einde te brengen en ze zijn er zeker in geslaagd
Vond dat ook nog wel een leuk stukje (net zoals vorige week trouwens op jullie TT, dat was nog veel leuker! :lol: )

Wij hebben vandaag de 50km gedaan en tevreden huiswaarts gereden. Het zonnetje deed nog nekeer deugd, en den Tongerlo - Leffe ook!
Hoeveel km's hadden jullie op de grootste toer? Exact 50? Kwestie van m'n statistieken wat in orde te houden, Polar heeft het halverwege begeven...
Bevoorrading was super en bepijling ook redelijk toppie (één keer gemist, en daar waren er al velen misgereden precies).
=D> =D> voor de organisatie!
tabias
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: di 03 okt 2006 14:09
Rijdt met: canyon 9.0 customized

Bericht door tabias »

mooie route, veel gezien, 2keer misgereden door onoplettendheid qua bepijling.
Het stuk voor de tongerlo was ploeteren en zweten, zeker zonder slijkbanden.

mooie route, goeie bevoorrading, lekkere tongerlo

Volgend jaar komt deze terug op men lijstje
Gebruikersavatar
Sokke
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 09 nov 2007 10:05
Rijdt met: THOMPSON

Bericht door Sokke »

Hat was prachtig!

Alles was prachtig : het weer, het parcours, en zeker die modderstrook voor de tongerlo. Ben daar gewoon iedereen voorbijgereden. Het was precies of die al ergens anders tongerlo gekregen hadden, want ze stonden allemaal stil!

Tot volgend jaar, hopelijk ook met een stralende zon!
Gebruikersavatar
Steven.sp
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: di 28 aug 2007 08:29
Rijdt met: Cube

Bericht door Steven.sp »

Het was inderdaad een prachtige organisatie =D> =D> =D>
Het parcours lag er goed bij (ook dat laatste stukje). We zijn nog steeds echte MTB-ers hé. Ik heb met enkele onder ons de 50Km Vertrokker. Maar als ik na 38Km een heus modderbad heb genomen en nadien ook nog plat stond zijn wij de laatste splitsing de 40Km opgedraaid. Ik woog zeker 10Kg meer met al de modder die aan me kleefde. EN, Het was echte kleef-mooder hoor. Ik heb thuis no gserieus mogen kuisen.
Maar een biker als ik vind dat allemaal niets. Wij zijn er volgend jaar zeker terug en dan zal ik naast die verdomde plas trachten te rijden.

PROFICIAT !!! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Bumba
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 20 mei 2005 09:25
Rijdt met: Cannondale FSI, Flash 3
Contacteer:

Bericht door Bumba »

8) De meer dan 700 foto's zullen vanaf maandagavond (reeks per reeks) op www.mtbha8.be verschijnen ...

oh ja, nogmaals een proficiat aan alle deelnemers. Tijdens de afbraak vonden wij geen bikersafval =D> =D> =D>
Plaats reactie