17/02/08 Achterbroek (Kalmthout)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
tarheel
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: di 23 mar 2004 00:11

Bericht door tarheel »

Inderdaad een leuke tocht! Ik had na 30 km materiaalpech, voorder volledig kapot, naar de sporthal op mn binnenblad LEUK! :cry: :cry:
Ben om 8u vertrokken en wou eigenlijk na ne km of 6 al terug draaien, voelde de topkes van mn vingers niet meer (twas toen -4 brrrr). Toch maar doorgereden, eens in't bos was het beter
Wat betreft die mannen aan de oversteken, die hadden toch een autoke dat wat soep en van die kleine glaskes kwam rondbrengen :lol:
Toch ge moet het maar doen bij dees temperaturen!! Chapeau.
Gebruikersavatar
hendrikiver
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 27 aug 2007 17:22
Rijdt met: cube ltd comp

Bericht door hendrikiver »

tarheel schreef:Inderdaad een leuke tocht! Ik had na 30 km materiaalpech, voorder volledig kapot, naar de sporthal op mn binnenblad LEUK! :cry: :cry:
En als ge nu is dieje voorder er volledig afhaalt en met uw hand uw ketting op uw middenblad legt? :-D
Gebruikersavatar
tarheel
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: di 23 mar 2004 00:11

Bericht door tarheel »

Dat was een optie, maar heb mn nieuwe fiets vandaag voor het eerst gebruikt, al wel een 200km op de baan gereden. (Speci Stumpjumper HT '08). Dus dinsdag gelijk naar de winkel en eens luisteren wat ze daar van vinden.
'm biker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 23:42
Rijdt met: scott

Bericht door 'm biker »

We willen iedereen bedanken die onze toertocht gereden heeft, we hadden bijna 900 inschrijvingen en kregen nadien enkel positieve reacties.
Dus aan iedereen tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Inderdaad een mooie en goed georganiseerde TT met afwisseling en onder een winterzon. Geen last gehad van de koude. Ik heb ter hoogte van het crossparcours een rode metalen bidon gevonden van het merk Sigg Switzerland met het opschrift "66" en beschadigde dop. De eigenaar kan me contacteren als hij ze terug wil hebben.
Gebruikersavatar
virtrix
Mountainbiker
Berichten: 432
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 20:47
Rijdt met: Specialized Epic HT

Bericht door virtrix »

't Was gewoon héél goed. Erg genoten, vooral van dat BMX parkoerke :)
Die bevroren modder(sporen) voor de bevoorrading waren wel levensgevaarlijk :cry:
Plaats reactie