20/01/08 Kalmthout - Nieuwmoer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gunther11
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: di 29 jun 2004 22:18
Rijdt met: Specialized Epic HT

20/01/08 Kalmthout - Nieuwmoer

Bericht door Gunther11 »

Graag wat info over deze tocht. Gaan ze richting Kalmthoutse bossen? Is deze te vergelijken met Putte kwa parcours?
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

kwa putte is deze zeker ni te vergelijken , denk eerder veel veldwegen !
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

heb 'm een paar jaar geleden gereden en 'k weet nog hetvolgende : begin klein leuk stukje, rest saai, saai en nog eens saai.

't is maar wat je wil
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

moddercrosser schreef:heb 'm een paar jaar geleden gereden en 'k weet nog hetvolgende : begin klein leuk stukje, rest saai, saai en nog eens saai.

't is maar wat je wil

tja beetje normaal voor deze streek zeker :wink: kunt er goe op snelheid trainen he :-D
berryvelo
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 23 okt 2007 07:09
Rijdt met: Specialized S Works HT Carbon

Kalmthout-Nieuwmoer

Bericht door berryvelo »

Ga hem vandaag toch eens rijden,
Ik zie wel of het leuk is of niet!
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

En, heb je hem gereden? Ik had 45,59 km op mijn teller staan. Ik ben pas laat vertrokken en ik kwam dan nog moeilijk vooruit ook. Sommige stukken lagen er slijkerig bij, maar het was over het algemeen zelfs daar doenbaar. Na de bevoorrading heb ik nog maar vijf bikers gezien die ook voor het lange traject kozen! Ik ben vermoedelijk als één van de laatsten gearriveerd. Gelukkig kon mijn fiets nog afgespoten worden en kon ik nog douchen! Dat was allebei nodig! Het was een mooie tocht, zeker niet saai, duidelijk afgepijld en hopelijk kan ik hem later nog eens opnieuw rijden in drogere omstandigheden!
Plaats reactie