13/01/08 Putte (NL)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nipyman
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 22 okt 2007 17:35
Rijdt met: scott scale

Bericht door nipyman »

Dan hedde nog niet in de naburige cafe's gezien .
Gebruikersavatar
mt-biker
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 23:18
Rijdt met: zandstra ATB handmade deore XT/ bianchi via nirone 7 alu/carb ult-105 mix compact

Bericht door mt-biker »

triple schreef:
ik zou ook graag komen. ik weet het alleen wel niet zijn. hoe moet je rijden als je van berendrecht langs het ravenhof komt
Alee Roel #-o dan is het den eerste keer dat ge hem rijd zeker?

Voorbij het Ravenhof rijden tot aan het kruispunt aan de grens, daar naar links en een dikke 500 meter verder moet je ergens rechts inslaan.
Waar dat die speelgoedwinkel op de hoek was, als je daar naar rechts gaat kom je er wel of anders volg je de rest van de bikers :wink:

En voor de anderen die langs de autostrade komen A12 richting Rotterdam neem afrit Stabroek ga naar rechts en altijd rechtdoor +- 4.5 km derde stoplichten naar links en altijd rechtdoor.
Op een gegeven moment steek je de Grens over en dan zoals hierboven nog een 500 meter en dan rechts de Hogebergdreef of de Keizerstraat inslaan en je komt er wel, er zal wel een wegwijzertje hangen.

En wie zijn GPS gebruikt neem zeker afrit Stabroek want uw gps zal u een afrit verder sturen en dan staat ge voor een gesloten bareel!!
jwel hoor ik heb hem vorig jaar gereden. maar toen ben ik samen met mijn nonkel gereden en die reed er blindelings enne. maar nu kwam ik alleen en ik wist de weg nog ongeveer maar niet helemaal
Gebruikersavatar
sven megamo
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: za 10 nov 2007 17:53
Rijdt met: merida tfs 900 -v

Bericht door sven megamo »

ik een woord super!! hoop da volgende week braschaat ook zo goed is.niets aan te merken op organisatie volgend jaar zeker weer van de partij. :P
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

Was weeral een schitterende toer in Putte, op een verbazend droog parcours. Veel singletrack en weinig asfalt, zo zou het overal mogen zijn.

Van veel volk geen last gehad want al om half negen ter plaatse vertrokken. Dus overal goed kunnen doorrijden en geen last van filevorming.

In totaal had ik 78 km op de teller wat toch genoeg was voor deze tijd van 't jaar. zal dringend eens wa meer km's moeten doen
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Ik heb de 45 km (ik had er bijna 50 op m'n teller) afgelegd. Het was een mooi parcours, dan weer plat, dan weer heuveltjes. In het begin vond ik het wat vervelend dat er zoveel deelnemers waren. Ik kom namelijk minder snel vooruit dan de gemiddelde biker en ik vraag me dan vaak af of sommigen niet zitten te sakkeren als ze achter me aan komen op de smalle paadjes! Maar na een tijdje maakte ik me daar niet meer druk om! Het voordeel was wel dat ik minder goed de pijltjes in de gaten moest houden! Gewoon de rest volgen! Ik heb me goed geamuseerd, de organisatie was prima in orde. Ondanks de grote toeloop moest je niet lang aanschuiven aan de inschrijving of de bevoorrading. Overal seingevers aan de gevaarlijke oversteekplaatsen. Het was de verplaatsing naar Putte waard.
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

ik had in totaal 62 km op de teller da was toch ook genoeg voor mij op deze moment :-D
beireke
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 31 jan 2007 14:31
Rijdt met: Thompson pro team

Bericht door beireke »

Vandaag om 7u30 aangezet richting Putte. Om 20 na 8 was ik aan de start maar bibie was zen koersbroek vergeten #-o Aan de organisatie gevraagd of ze er geen verkochten maar eerst was het antwoord negatief. Toen dacht één van de organisatoren er aan dat de plaatselijke bikehandelaar er ook was want zijn fietsen stonden er mooi uitgestald. De vriendelijke man (nogmaals bedankt) is snel met mijn bike naar huis gereden en hij heeft mij een nieuwe broek aan de man gedaan. Twas nen iets duurderen TT dan verwacht (75 eurokes) maar was toch blij dat ik kon vertrekken. Eerste uur constant enorme pijn aan de lendenspier. Bij de bevoorrading mijn zadel wat hoger gezet en dit hielp blijkbaar want ik heb een razendsnel tweede deel kunnen afleggen (voor mijn doen ee) :lol: Om half 11 kon ik al met nen properen bike terug richting deiremonne. Twas een prachtparcours. alleen spijtig dat ik door de rugpijn voor de bevoorrading de 28 moeten kiezen heb. Zal mijn houding eens moeten laten checken. next week weer veel boskes in genk doen se =D>
Gebruikersavatar
stoempe
Mountainbiker
Berichten: 247
Lid geworden op: za 22 sep 2007 17:48
Rijdt met: een merida

vtt putte

Bericht door stoempe »

Heb vandaag de 45km (die er 50km waren) gereden, en inderdaad een schitterend parcours.Toch heb ik hierbij enkele bemerkingen:

1) Ben gestart om 10h00 en bij aankomst aan de bevoorrading om 11h15
die rijkelijk laat was (pas na 30km) was er enkel nog cola en soep te verkrijgen. :evil: :evil: :evil: :evil:

2) Om 12h30 de rit volledig uitgereden en om 12h40 onder de douche
waar uit alle douchekoppen alleen maar ijskoud water uitkwam. :evil: :evil: :evil: :evil:
Voor de rest niets anders dan lof =D> =D> =D>
Van iemand die speciaal om deze tocht te kunnen rijden 200km (uiteraard heen en terug heeft afgelegd)
can-driver
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: do 08 nov 2007 20:13
Rijdt met: cannondale caffeine SL3

Bericht door can-driver »

gisteren de TT in Putte gereden, na enkele weken rust kon deze wel tellen.
bij aankomst was het zeer druk en omstreeks 9.30u vertrokken, de drukte viel al bij al mee. naarmate we verderop reden lag alles goed uiteen. Ook het weer viel nogal mee, enkel een beetje motregen op mijn bril. na een late bevoorrading , nog eens flink doorgetrokken om dan na een dikke 2u en 20min ( rijtijd) terug te zijn. En daar een frisse Leffe aan mijn lippen te zetten. proficiat aan de organisatie, zelfs bij zo'n drukte , rond de 2100 vertrekkers, zo'n mooie TT en geen problemen, althans ik niet gezien.
beireke
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 31 jan 2007 14:31
Rijdt met: Thompson pro team

Bericht door beireke »

Weet iemand of er ook bewegwijzerde routes door de bossen gaan die we gisteren aangedaan hebben want ik zou hier toch nog graag eens komen rijden. Zijn er btw nog streken zoals deze, waar je constant in het bos op en neer, sigletrackend kan rijden want anders mag je die ook laten weten. =D>
Plaats reactie