13/01/08 Eksel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
the kannibal
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 10:25
Rijdt met: Cannondale Flash 3

Bericht door the kannibal »

Team mega express gaat ook aanwezig zijn,komen wel maar met 2 of 3
mannen.Eentje heeft op nieuwjaar een accidentje voorgehad.
Kerkie
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 01 dec 2007 14:35
Rijdt met: Decathlon Rockrider 8.1

Bericht door Kerkie »

Een tourtocht in mijn home-town kan ik niet afwijzen. I'll be there! Nog eens 40 km aframmen!
Gebruikersavatar
kabeljauws
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 10 nov 2006 10:53
Rijdt met: Van Nicholas 29er Rohloff

Bericht door kabeljauws »

Wij zijn er met drie Straffe Stokers uit Hechtel ook bij. Een tochtje in het buurdorp mag je natuurlijk niet laten schieten. Ben benieuwd of er ook een apreske aan zit...
mtbkenzo
Mountainbiker
Berichten: 218
Lid geworden op: za 07 apr 2007 14:59
Rijdt met: Minerva outback

Bericht door mtbkenzo »

vanmiddag lag het op bepaalde stukken toch niet echt droog, maar je raakt wel overal door ;)
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Frenske en ik zijn terug.

De bedoeling was om de 40km te rijden, maar één blik op de kaart aan de start deed ons snel kiezen voor de 33km.

Als Hechtelaar weiger ik het om die saaie stukken in Wijchmaal te rijden 8)
Na de bevoorrading was de pret dus gedaan.

Tocht viel goed mee, we zijn slechts twee keer afgeweken van de tocht om een beter stukje mee te nemen. :lol:

Apres was dik in orde, man, zo'n Tongerlo van 't vat is beter dan een leffe :wink:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Ook terug, en t'is zoals Kawa reeds aanhaald, voor de bevoorrading toppie na de bevoorrading wat saaier. Heb me desondanks niet verveeld en het ging vandaag weer eens supergoed. Organitatie was dik ok, bepijling idem, alleen hadden ze bij de bevoorading wel een stukske fruit mogen voorzien :-? Vlaai is mooi, maar er zijn er ook die geen vlaai moeten hebben zo vroeg op de morgen ( moi inclusief) en dan was een stukske fruit welkom geweest. Maar soit, goe geamuseerd op een goed georganiseerde tocht. :P :wink: Verschillende forummers gezien waaronder de madness en da was serieus lang geleden dat ik diene nog gezien had. :-D
firemen
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: di 10 apr 2007 14:33
Rijdt met: cube reaction pro sl 2014 29 inch

Bericht door firemen »

hey , vond het toch geen slecht tochtje. Na de bevoorrading was het wat minder maar ja we hebben weer kunnen rijden . Dus bedankt aan de organisatie

grtz









team mega express
pelter bos biker
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 14:32
Rijdt met: trek 90

Bericht door pelter bos biker »

voor ons was het goed, met de fiets van uit Overpelt vertrokken .
parcour was kopie van elk jaar,bevoorading ok.dat blikje smaakte heerlijk. vlaai nie genomen.
één minpunt, druk...
Gebruikersavatar
StAkKe
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: zo 16 sep 2007 18:30

Bericht door StAkKe »

Ferme tocht! Ook de 33km gedaan. Ik vind Hechtel-Eksel echt een prachtige streek! Vooral de stukjes die kwamen nadat we de kamperbaan over staken. De Hechtelse duinen hebben gewoon iets speciaals. Bevoorrading was ook goe, wij waren één van de laatste en hadden dus veul ballekes in ons soep :P Na de bevoorrading was het idd iets minder om door te rijden maar al bij al viel dat toch goed mee.
Dikke pluim aan de organisatie =D> en tot volgend jaar! :-D
Gebruikersavatar
Jefken
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 22:08
Rijdt met: X-Trail

Bericht door Jefken »

Ik heb de 40 gedaan, en sluit me aan bij de eerdere commentaren: iets minder na de bevoorrading, maar toch zeer mooie tocht.
Ook zeer droog trouwens.
Eventueel de pijlen naar de start (voor de auto's) iets minder bescheiden maken, was er voorbij gereden. #-o

Till next year
Plaats reactie