06/01/08 Beverlo-Korspel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 676
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Bericht door Den jjag »

Deze prachtige tocht was de laatste van mijn 14 daagse kerstverlof, waarvan 11 bikedagen :-D en dat heb ik wel gevoeld in mijn beentjes :-? .
Tof parkoer met alles op en aan meer moet dat niet zijn.(mss warmer water in den douche :roll: ).
De BBs gezien in de kantine, behave de Fons die heb ik nergens gezien spijtig genoeg. Mijn vrouwke heeft 't em natuurlijk wel gefilmt :-D .
Voor de geintresseerden enkele cijfertjes, maar ik kan niet zeggen of deze helemaal juist zijn. (niet helemaal juist ingesteld)
46.21km. 19avs. 250hm. 16%max klim
Merida_1955
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 31 mar 2007 17:28
Rijdt met: Merida

Bericht door Merida_1955 »

ik vond alles dik in orde alleen spijtig van de afstanden
tussen 28 en 48 is toch enorm vershil.
zeker voor mij en ik denk nog andere,
daarom zou iets rond de 40 door vele geapricieerd zijn !
goed voor volgende keer misschien
grts
Gebruikersavatar
Jefken
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 22:08
Rijdt met: X-Trail

Bericht door Jefken »

Ik heb geprobeerd, en helaas enkele keren moeten passen. Daar in de buurt van die watertoren (is dat de klitsberg in Paal?) heb ik een paar keer een schouder op de grond moeten zetten. (ben mijn nieuwe klikpedalen nog niet gewend ;-) )

Verder mooie tocht, voldoende goed gepijld, goede bevoorrrading, maar misschien wat vroeg op het parcours voor de 48 km.

tot volgend jaar
Gebruikersavatar
Truus
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 29 dec 2008 20:26
Rijdt met: De Beste

Re: 06/01/08 Beverlo-Korspel

Bericht door Truus »

[quote="koenvgn"]Op zondag 6 januari 2008 organiseren wij, de Bevercrossers, opnieuw onze jaarlijkse toertocht.
Mogelijke afstanden: 25, 30 of 48km.
Startuur: 8.30 uur - 10.30 uur
Prijs: 3€ (1,5€ voor -15jarigen)
Adres van de start: Voetbalkantine Korspel, Stalsesteenweg (dus niet meer in Beverlo zoals vorig jaar)

Aan de bevoorrading zal er ondermeer warme choco te krijgen zijn om de innerlijke mens warm te houden.

Dit jaar zal men (normaal gezien) zelfs op de openbare weg kunnen parkeren in tegenstelling tot de voorgaande jaren toen men de auto achter moest laten op een (modder)voetbalveld.

Zaterdag 5 januari gaan we de tocht uitpijlen en hierna zal er nog een update volgen over de toestand van het parcours.


Het meest gevreesde stuk aan " de beek " laten we dit jaar weg als het weer veel te slecht is =D> =D> of niet =P~ =P~

Meer info: www.bevercrossers.tk of topic vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... lo+korspel

Allen daarheen dus op 6 januari 2008!!!
:bounce:
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

Ne lange winterslaap gedaan zeker. :lol: :lol:
De volgende tocht van de Bevercrossers is al in 2009
Spijtig dat ik er zelf niet kan bijzijn,zit nog in de revalidatie na mijn val
van half december.Ik heb al heel wat schoons moeten laten passeren daardoor. :cry: :cry:
Merida_1955
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 31 mar 2007 17:28
Rijdt met: Merida

Bericht door Merida_1955 »

hallo jongens hier klopt iets niet met datum ,dinsdag is het al 06/01
tot de 11 de dan maar zeker
grts
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

Merida_1955 schreef:hallo jongens hier klopt iets niet met datum ,dinsdag is het al 06/01
tot de 11 de dan maar zeker
grts
We zijn op het topic van verleden jaar bezig #-o
In de kalender staat die van dit jaar wel degelijk juist 11/01/2009
@Truus, gelieve hier het topic te openen :wink:
Plaats reactie