18/11/07 St.Elooiswinkel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Bericht door timothyd »

Folderke gevonden, lag op wasmachine :P

Locatie: Sporthal St-Eloois Winkel

Afstand: 25-45km + begeleide kidstoer 15km

Extra: Huren van fiets is mogelijk, gratis braadworst bij aankomst, douches + reiniging fietsen +fietsbewaking

http://www.dewinkelsetrappers.be/9de_wi ... b-tour.htm
Rik
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 19 okt 2007 14:43
Rijdt met: Capinobrouwsel

Bericht door Rik »

waar blijft het tipje
easy biker
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 19:24
Rijdt met: martelli

Bericht door easy biker »

Hier misschien een tipje van de sluier ... :-) :-)

De rit van 45 km maakt een driekwart-cirkel rond Sint-Eloois-Winkel en blijft hoofdzakelijk op Ledegems grondgebied . Een stukje van Gullegem (een zéééér interessant stuk) :-D :-D :-D en een stuk van Rumbeke-Oekene wordt ook aangedaan.

De kant Lendelede wordt niet aangedaan (dus geen overlapping met de rit van vandaag zondag 11/11/2007).

De rit werd volledig opnieuw uitgetekend. Het bestuur heeft daarvoor beroep kunnen doen op:
1) de ervaring van de 8 voorgaande jaren.
2) op de ervaring van mountainbikers-clubleden die elke zondag wel ergens te lande het beste van henzelf geven. =D> =D> =D>

M.a.w de toer heeft alles in huis om een mountainbiker in hart en ziel tevreden naar huis te laten gaan ... nadat hij er nog eerst met zijn bikematen tussen pot en pint :drunk: :drunk: heeft kunnen over napraten wie er nu de beste was ... :bounce: :bounce: :bounce:

Wil je nog meer weten ... één tip : kom zondag naar Sint-Eloois-Winkel. Je zult het je niet beklagen !!! :-D :-D :-D
Pepsi Pierre
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 18 nov 2005 11:02
Rijdt met: Blauw-Zwart

Bericht door Pepsi Pierre »

Welke nieuw stukken zitten er in het parcour :

Op grondgebied Gullegem zitter de meeste nieuwe stukken oa : natuurgebied Ter Bergelen en bermen langs autoweg ( op en neer voor de durvers ), in Moorsele: vliegveld, verder hebben we hier en daar wat nieuwe stukken of stukken die al een drie tal jaar uit het parcour waren terug opgenomen.

Wat resulteerd in : veel off-road, veel variatie, overal goed bereidbaar, maar zoals steeds in Winkel: toch lastig

Zeker de moeite : komen, al was het maar voor de apres :drunk: :drunk: !!!

Zoals elk jaar weer uitstekende bevoorrading, aan alle drukke wegen begeleiders voor de oversteek =; , verzorgde warme douches :oops: en gratis worst voor iedereen =P~ .

Tot dan :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
gTa
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 30 aug 2007 13:11
Rijdt met: Prophet SL

Bericht door gTa »

Dit is mijn back-up TT voor mocht ik zondag ofwel niet vroeg genoeg uit mijne nest geraken om nog in Noyelles-sous-Lens te gaan "freeriden" :-D , ofwel wanneer m'n 2 doopduiken in de put van Ekeren te vroeg in de namiddag zouden vallen.

Ik hoop op Noyelles, maar Winklesintlwoi zal ook wel OK zijn. 8)
Pepsi Pierre
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 18 nov 2005 11:02
Rijdt met: Blauw-Zwart

Bericht door Pepsi Pierre »

LAATSTE NIEUWS VAN SINT ELOOIS WINKEL


onder het motto : in winkel altijd iets meer kan ik nog het volgende mededelen :

Dit jaar worden er twee "PROVINCIALE SPORTSCHALEN " uitgereikt op de 9-de winkelse toertocht :

één voor de MTB-er die van het verst komt

één voor de club met het grootste aantal deelnemers

Wie denkt in aanmerking te komen: je komt van Gent, Antwerpen, Spanje, China of je bent met veel clubleden naar winkel afgezakt : zeker aanmelden bij de inschrijvingen

Het is niet zomaar een " talioor " maar een trofee die uitgereikt wordt door een Provincieraadslid die Zondag speciaal naar Sint Eloois Winkel komt


Be there :P :-D :P :-D :P
Pepsi Pierre
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 18 nov 2005 11:02
Rijdt met: Blauw-Zwart

Bericht door Pepsi Pierre »

FAST en DE FURIOUS komen jullie ook naar Winkel ?
dan zetten we er een klaar aan "den bar" :drunk: :drunk: :drunk:

Pepsi Pierre :P :-D :P :-D :P :-D
gonewild
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: do 10 nov 2005 13:15
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door gonewild »

Er zullen er wel meerdere klaar staan, ambiance verzekerd.
Gebruikersavatar
Ice Cube
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 29 aug 2007 13:40

Bericht door Ice Cube »

Allé, ik ga ook even van die streek komen proeven... :bounce:
Veel moeten wij ook niet verwachten zeker, maarja, misschien gaat het toch super plezant zijn hé?!
Vorige zondag mijn derailleur kapot gereden (pat afgebroken in Wervik), ik ben toch serieus aan het overwegen een single-speed aan te schaffen voor de platte tochten.
Ciao. :wink:
gonewild
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: do 10 nov 2005 13:15
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door gonewild »

De tocht is volledig hertekend en er zijn deftige offroad stukken bijgekomen.
Als je niet veel verwacht zou je wel eens danig kunnen verschieten!!!!!!!
Plaats reactie