moeten dames dan een apparte toer hebben?

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Bericht door _alain_ »

En wat als er nu een, zeg maar, lelijke met een dikke poep tussenzit ? 'k Hoop dat jullie dan ook zo hoffelijk zijn ?
Ik zou zeggen dat het niet uitmaakt of het een lelijke is,
als je achter haar hangt zie je toch geen gezicht.
En een dik gat, het kan niet dik genoeg zijn!
Dan word je nog meer uit de wind gezet.
Alleen oppassen voor scheetjes in dat geval ;)
ridley255
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: di 29 mei 2007 21:54
Rijdt met: Merida matts TFS 900 Magura

Bericht door ridley255 »

ridleygirl81 schreef:
ridley255 schreef:
bolleke schreef:als ge dan toch achter iemand aan rijdt op een single track of zo dan liever achter een mooi(vrouwelijk) kontje. :-D :-D :-D
jah idd, dat ontbreekt nog steeds teveel op de meeste tt's, schoon vrouwvolk!!! :roll: :wink:
gisteren in Erwetegem ook paar schoon meisjes/vrouwen tegen gekomen, en kmoet zeggen da motiveert wel me zo iets mooi's voor uw neus :P, die paar km/h da ge dan mindersnel rijdt merkt ge zelf nie:-D!!

Grtz


hihi ;-) snoeper ;-) maar ben blij dat je er zo over denkt johj veel bike pret he xxx
hehe :wink:
@ridleygirl81: waar rij je dit weekend?
ik denk dat ik uit noodzaak wel naar zwalm zal moete trekke.. aangezien amougie ietske te ver is om te vertrekke vanuit gavere met de MB en geen vervoer heb om me tot daar te brenge.. maja in zwalm kunne ze er ok iets mooi's van make als ze wille he :lol: !!
laat nog iets hore he! :wink:

Grtz
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Ok Alain, volgens mij ben jij een "special" ;)
Gebruikersavatar
ridleygirl81
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 13:26
Rijdt met: ridley orca xt

Bericht door ridleygirl81 »

[quote="ridley255"][quote="ridleygirl81"][quote="ridley255"][quote="bolleke"]als ge dan toch achter iemand aan rijdt op een single track of zo dan liever achter een mooi(vrouwelijk) kontje. :-D :-D :-D[/quote]

jah idd, dat ontbreekt nog steeds teveel op de meeste tt's, schoon vrouwvolk!!! :roll: :wink:
gisteren in Erwetegem ook paar schoon meisjes/vrouwen tegen gekomen, en kmoet zeggen da motiveert wel me zo iets mooi's voor uw neus :P, die paar km/h da ge dan mindersnel rijdt merkt ge zelf nie:-D!!

Grtz[/quote]



hihi ;-) snoeper ;-) maar ben blij dat je er zo over denkt johj veel bike pret he xxx[/quote]

hehe :wink:
@ridleygirl81: waar rij je dit weekend?
ik denk dat ik uit noodzaak wel naar zwalm zal moete trekke.. aangezien amougie ietske te ver is om te vertrekke vanuit gavere met de MB en geen vervoer heb om me tot daar te brenge.. maja in zwalm kunne ze er ok iets mooi's van make als ze wille he :lol: !!
laat nog iets hore he! :wink:

Grtz[/quote]


ik ga zondag zolang men keel het toelaat ,(opgestaan met verschrikkelijke keelpijn) nen toer meerijden in pulle .
veel pret in zwalm , zolas je zegt het zal er wel ne mooie toer zijn , elk parcour heeft plus en min punten he xxxx
Plaats reactie