16/09/07 Sint Gilles waas

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Oldie
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: di 13 dec 2005 15:21
Rijdt met: scott scale 29 elite

Bericht door Oldie »

Zo plat als een biljart en met de droge ondergrond dus extra goed berijdbaar. Was vertrokken voor de 120 maar voelde een bobbel aan de achterband = begin van een zijdelingse scheur (had nogal veel druk gezet). Aan de bevoorrading stond waarempel een servicewagen en die had buitenbanden bij. Voor 10Eur was ik gesteld met een fonkelnieuwe Continental. Nadien de 90 gevolgd maar had bij aankomst toch 105 op de teller. Nog eens chapeau en merci voor de service!
ANNEKE
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 sep 2003 09:56
Rijdt met: Merida 96

Bericht door ANNEKE »

Ik ben voor de 90 km gegaan en in de waterwinning een stukje dubbel gedaan dus bij de aankomst had ik 98 op de teller. Beentjes waren de laatste 15 km volledig leeg maar met hulp van ronny binnengebold. proficiat aan Berlinde voor 120 km en dat ander meisje met Trek uitrusting die misschien ook de 120 km gebold heeft. Onderweg heelveel bekenden gezien (die riepen als ik verkeerd afsloeg). Twas een plezante voormiddag. Tot volgend jaar.
stef78
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: do 11 aug 2005 13:43
Rijdt met: viper fugitif en megamo trial pro26"

Bericht door stef78 »

ook gereden...120km.

nogal gezapig gestart met collega-renner aan 23 avg.

dan aan voorlaatste bevoorrading pikte een vrouw aan en ze vroeg of het wa sneller mocht, dan maar beginnen sneller rijden... de laaste 60km redelijk door gereden uiteindelijk24.1 op de teller, constant kop getrokken en die vrouw reed heel bon mee, heel veel kracht ! keek af en toe achter me om zeke rvan te zijn dat ze er nog was maar geen prob moest gas geven of ze reed mijn achterwiel eraf, nog nooit een vrouw gezien die zo hard rijden kon, op asfalt toch snel 35-37 gereden...

uiteindelijk maar 24.1avg , de koers van dag ervoor zat precies toch nog wel wa in de benen... mooie tocht, ben ni anders gewoon hier (in de buurt)

mijne fietsenmaker was den deppanneur van den dag
muilentrekker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 16 sep 2007 17:03
Rijdt met: commençal nuts3

St-Gillis Waas marathon 16/9/2007

Bericht door muilentrekker »

120km lang mooie wegels en bos, hier en daar stuk asfalt (onvermijdelijk) Verder dikke proficiat aan organisatie voor uitstekend uitgepijld parcours en goede bevoorradingsposten. tot volgend jaar
Gebruikersavatar
Bahamontes Wacky racer
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: do 30 mar 2006 20:04
Rijdt met: Scott Scale 20 & Viper
Contacteer:

Bericht door Bahamontes Wacky racer »

Bekijk ons lovend verslag op www.wackyracers.be.
ANNEKE
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 sep 2003 09:56
Rijdt met: Merida 96

Bericht door ANNEKE »

dan aan voorlaatste bevoorrading pikte een vrouw aan en ze vroeg of het wa sneller mocht, dan maar beginnen sneller rijden... de laaste 60km redelijk door gereden uiteindelijk24.1 op de teller, constant kop getrokken en die vrouw reed heel bon mee, heel veel kracht ! keek af en toe achter me om zeke rvan te zijn dat ze er nog was maar geen prob moest gas geven of ze reed mijn achterwiel eraf, nog nooit een vrouw gezien die zo hard rijden kon, op asfalt toch snel 35-37 gereden...

uiteindelijk maar 24.1avg , de koers van dag ervoor zat precies toch nog wel wa in de benen... mooie tocht, ben ni anders gewoon hier (in de buurt)
Awel dat is Berlinde.
Mon...
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: di 20 jun 2006 18:26
Rijdt met: Ghost SE7300

Bericht door Mon... »

Ik spreek uit ervaring, die (Berlinde) kan rijden. In het verleden ging ik samen met haar op woensdag avond een trainingsritje van +/-60 km maken.
Gebruikersavatar
bam-bam
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 24 sep 2003 22:58
Rijdt met: Bulls Team, Fox, Sram X.0, Hope, RavX

Bericht door bam-bam »

ik vond het tegenslagen, saai parcours, veel wegen. 10 Euro voor zo'n parcours, en wij hebben geen sportdrank gezien, enkel water en 1x cola.
Bepijling was idd af!
Stom dat ik betere benen had dan gisteren op de Flanders Cup! :roll:
#-o
BTW: dat "meisje in Trek kledij" was ik :-D
Misschien moet "Berlinde" dan maar bij de Elites komen biken he! Hoe meer zielen... =D>
Gebruikersavatar
WouterDM
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: za 30 sep 2006 20:44
Rijdt met: 2 zwarte

Bericht door WouterDM »

bam-bam schreef:saai parcours, veel wegen.
Ik had meer dergelijke reacties verwacht, maar ze bleven maar uit :-? ...
Vond ik dus ook.
(jij bent dan waarschijnlijk KN? Veel respect voor wat je presteert ;-) )
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

marathon-dude schreef:
bam-bam schreef:saai parcours, veel wegen.
Ik had meer dergelijke reacties verwacht, maar ze bleven maar uit :-? ...
Vond ik dus ook.
(jij bent dan waarschijnlijk KN? Veel respect voor wat je presteert ;-) )
ik denk dat de organisatie toch het maximale gehaald heeft uit de omgeving. Het waasland is geen ardennen en er zijn geen bossen van kilometers lang en breed en van het bos naar het andere zonder een stukje asfalt of verharde wegen te moeten nemen ???
Plaats reactie