Vlezenbeek 03/08 (nacht) en 05/08/2007

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Braby
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: do 14 jul 2005 09:27
Rijdt met: Kraftstoff E1, Syntace, Hope, DTSwiss, Shimano XT
Contacteer:

Bericht door Braby »

Ik ben er ook voor de 50km
Gebruikersavatar
Sporty Vore
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 01 apr 2005 21:51
Rijdt met: Cube Elite Laserline

Bericht door Sporty Vore »

Kan er me iemand zeggen na hoeveel kilometer de splitsing tussen de 80 en 100 km ligt aub?
Gebruikersavatar
Doobie
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 09:23
Rijdt met: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage
Contacteer:

Bericht door Doobie »

Sporty Vore schreef:Kan er me iemand zeggen na hoeveel kilometer de splitsing tussen de 80 en 100 km ligt aub?
Is inderdaad een héél goeie vraag!
Zit trouwens ook te twijfelen, als het lekker gaat kunnen we nog doorsteken naar de 100km :-D
Gebruikersavatar
iceman321
Kerstman
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 18:05
Rijdt met: CUBE STEREO HYBRID 120 HPA SL 29

Bericht door iceman321 »

verdorie,

ik ga moeten passen
familiale verplichtingen de dag erna... en de dag erna...

volgende keer zeker mee
jbo9538
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 21 jun 2006 23:00
Rijdt met: trek

info splitsingen

Bericht door jbo9538 »

De eerste splitsing is na 33,6km's, dan na 74 km's, de laatste na 89 km's. De beste manier is gewoon de pijlen van de 100 km's te volgen om dan wanneer je het niet meer ziet over te schakelen naar de kortere afstanden.
Lucky22
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: do 24 aug 2006 13:08
Rijdt met: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Bericht door Lucky22 »

iceman321 schreef:verdorie,

ik ga moeten passen
familiale verplichtingen de dag erna... en de dag erna...

volgende keer zeker mee
En ik ben bezig mijn vrouw te overtuigen om mee te gaan (alhoewel ze nachtblind is :P )
En als we nu eens zouden starten om 20u Iceman, dan ben je toch nog op een deftig uur thuis :wink:
Gebruikersavatar
tyro13
Mountainbiker
Berichten: 304
Lid geworden op: di 17 jul 2007 11:05
Rijdt met: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Bericht door tyro13 »

:-D Net het weerbericht gehoord, kwa weer wordt het super....wrijf de beentjes maar in.Ik kom met 2 vrienden voor de 100 als voorbereiding op Verviers en houffalize yiiihaaaa :drunk:
JoachimDG
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 23 jul 2006 13:42
Rijdt met: Granville

Bericht door JoachimDG »

Beste Bikers,

Gisteren hebben we de 30 km gaan pijlen. Het parcours ligt er heel goed bij. We hebben voor jullie veiligheid een beetje gezorgd en een paar bramen en netels weggesnoeit. Sommige tracks zijn overdag al bangelijk. Bij nacht zal dit zeker schrikwekkend worden. Het parcour wordt ook nog vrijdagavond uitgepijld met breaklights. Indien je later dan 21u vertrekt, is een licht echt noodzakelijk. De 30 km bevat ongeveer een 330 hoogtemeters.
Niemand van de ploeg heeft op dit ogenblik al plat gereden op het parcour.

Tot vrijdag
Gebruikersavatar
Doobie
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 09:23
Rijdt met: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage
Contacteer:

Re: info splitsingen

Bericht door Doobie »

jbo9538 schreef:De eerste splitsing is na 33,6km's, dan na 74 km's, de laatste na 89 km's. De beste manier is gewoon de pijlen van de 100 km's te volgen om dan wanneer je het niet meer ziet over te schakelen naar de kortere afstanden.
Super voor deze informatie!
Gisteren nog es een lekker intervaltraingske gedaan zodat we lekker scherp staan tegen zondag...

Tot dan, hoop dat den aprés ook in orde is :-D :drunk: Lekker weertje + Vlezenbeek ligt in mijn achtertuin :P
Gebruikersavatar
Doobie
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 09:23
Rijdt met: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage
Contacteer:

Re: info splitsingen

Bericht door Doobie »

jbo9538 schreef:De eerste splitsing is na 33,6km's, dan na 74 km's, de laatste na 89 km's. De beste manier is gewoon de pijlen van de 100 km's te volgen om dan wanneer je het niet meer ziet over te schakelen naar de kortere afstanden.
Super voor deze informatie!
Gisteren nog es een lekker intervaltraingske gedaan zodat we lekker scherp staan tegen zondag...

Tot dan, hoop dat den aprés ook in orde is :-D :drunk: Lekker weertje + Vlezenbeek ligt in mijn achtertuin :P
Plaats reactie