06/05/07 Desselgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Akkoord met alles wat is gezegd.
Eén zeer gevaarlijk moment was de snelle afdaling in het bos waar een boomstam dwars lag. :evil:
Om geen toeren tegen te komen, lintje aan hangen of iets dergelijks.
:wink: Voor de rest alles ok =D>
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Akkoord met alles wat is gezegd.
Eén zeer gevaarlijk moment was de snelle afdaling in het bos waar een boomstam dwars lag. :evil:
Om geen toeren tegen te komen, lintje aan hangen of iets dergelijks.
:wink: Voor de rest alles ok =D>
Gebruikersavatar
vommie
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 30 mei 2003 14:32
Rijdt met: Santos SCC 03

Bericht door vommie »

Deze tocht was af. De bepijling okee, de eerste bevoorrading idd mss iets te ver, maar voor de rest een schitterende tocht in onze regio. Samen met ne kerel van Oostrozebeke bijna de hele tocht uitgereden waarvoor mijn dank. Zo toch een gem. van rond de 23 gebold. Nog de tafel gezien en efkes goeiedag gezien, en een lefke of twee gedronken met gasten van het jeugdhuis

Ook nog de 2,5 km gelopen en daar de laatste plaats bemachtigd wegens mental coach voor iemand die begonnen is met start to run. Dus plaats 78 was voor ikke !!! jahooe en als beloning een lefke of drie.
Gebruikersavatar
Alex MTB
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 08 apr 2007 20:35
Rijdt met: Cube Acid

Bericht door Alex MTB »

Heel plezante tocht met top-organisatie !
Zoals voordien al aangehaald lag de bevoorrading iets te ver maar de kwaliteit ervan maakte ook dat weer goed !
Plezante après en gezellige sfeer.....

Nogmaals dank aan de biker met het rode shirt om me te waarschuwen voor de boomstronk op het moment dat ik em voorbijstak - anders had ik het bos vanuit de lucht kunnen bewonderen !!

volgend jaar terug
Plaats reactie