22/04 Izegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Lincky
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: do 21 okt 2004 19:47
Rijdt met: Specialized FSR XC Comp 2002
Contacteer:

Bericht door Lincky »

Deze morgen de TT gereden. 58 KM en ik had er 59 op de teller.
Toer veel beter of het jaar ervoor.
Proficiat aan de inrichters. Zeker in het oog houden voor volgend jaar. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
JAT
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 17:10
Rijdt met: Canyon AL6.9 2015 (29") - Thompson Curve 2011 (26")

Bericht door JAT »

Ik zou net hetzelfde willen zeggen, we zijn aangenaam verrast door de organisatie.
De doortocht in het "Veld" te Ardooie was uniek, normaal mogen we daar nooit door maar deze keer wel =D> .
Ieder stukje offroad werd eruit gehaald (zoals het moet) 10/10 aan de inrichters. =D>
We komen volgend jaar zeker terug.

See You :lol:
Gebruikersavatar
JAT
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 17:10
Rijdt met: Canyon AL6.9 2015 (29") - Thompson Curve 2011 (26")

Bericht door JAT »

oh ja, heeft iemand een zadeltasje met fietsmateriaal gevonden onderweg.
Iemand van onze groep is het verloren.
:oops: :oops: Geef een seintje ...

Thankxx
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Jaja, terwijl dak zit te wachten op warm water (een probleempje met mijn mazoutleiding....) vlug een postje op het forum.

Hewel, dat was dus weer zeer de moeite. De rit verloopt eigenlijk heel de tijd op bekend terrein, maar er zijn zoveel leuke extra strookjes toegevoegd dat het echt de moeite is.

Ik zal mijn mening over de 12 hoogtemeters herzien (zie vroegere posts), want na zo'n 30 kilometer was ik blij dat we terug uit Meulebeke wegreden (ik wist dat het dan weer plat zou zijn).

Leuke rit met de rest van de forumbende (alhoewel ik enkel de eerste 15 kilometer samen met de anderen heb gereden. Toen we het kanaal verlieten waren we nog met zijn vieren, maar dat kon de pret zeker niet drukken.

Ik ben blij te zien dat ik waarschijnlijk weer genezen ben na een paar weken sukkelen, maar ik moet nu nog weer een beetje conditie kweken.

Ne prachtigen apres (merci Fast :drunk: en ook merci Furious =D> ) met de forumbikers.

PS. Wilt ge aub allemaal een PB sturen naar Grote Plateau en zeggen dat zijn broeksken echt "zeer sexy" is? Hij was niet helemaal zeker.


Verslagje ondertussen on-line: http://www.hinnaert.net/weblog_nl/2007/ ... 42007.html
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

Vanmorgen in de kilte vertrokken met 't veloke richting Ingelmunster om VTTtje op te pikken en dan door te rijden naar SupaHfly om ons wat op te warmen aan een lekker bakkie koffie =D> om dan samen met hem en Moustache en..??(namen hé.. :oops: )naar de inschrijving te rijden.
Daar aangekomen waren Hanzi en 't wijveke en de Fast en de Furious ook juist aangekomen en Traxer en Lichterveldenoare zaten al ongeduldig te wachten. #-o
Samen vertrokken voor een prachtige rit die zeer goed bepijld was.De vlam zal nogal vlug in de pijp en ze zou voor de rest van de rit niet meer doven [-X .Soms waanden we ons in een ploegentijdrit. :P
Hoewel we de streek zeer goed kennen zaten er toch enkele verassende stukken bij. =D>
Bevoorradingen waren prima en goed verdeeld over het parcours. =D>

Nen dikke proficiat aan de inrichters en hij staat al genoteerd voor volgend jaar.

Na de rit nog wat op adem gekomen met een Lefke en een stutte en de groep weer voltallig laten worden(met leuke kennismaking met de Warme Bakker uit Gids).

Daarna met de ganse bende nog ne zeeeeeeeeer geslaagden après =D> =D> bij de Fast en the Furious in het zonnetje 8) met een altijd volle :drunk: Leffe in de hand en lekkere bbq- worstjes( [-X [-X niet den dezen van Brugge hé :wink: )Nog nen dikke merci hé Heidi en Dirk.

't Was dus een zeer geslaagde zondagsrit waar alles weer eens aan bod is gekomen:'t kraantje nog ne keer kunnen openzetten :roll: :wink: en dan het vat weer vullen. :drunk:

@moustache:die sexy broekskes zijn dus zeer beperkt te koop é!!!

@Cowboy Peter:we wilden in Waregem wel voor haas spelen maar zeg nu zelf,'t zou toch een raar zicht zijn he:Hazen die moeten rijden voor een konijntje......... :wink: :lol:
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Ja,ik ga hier ook nog ne keer een blaadje volposten. 8)
U2 zong ooit : "It's a beautiful day." Wel ze hebben wat vandaag betreft niet gelogen.
Deze morgen toen het op de thermometer nog maar een graadje of vijf was aan mijn huisje (stationneke) staan wachten op de locomotief (Grote plateau) om op het forumtreintje te stappen.Het was ongeveer 7u30 toen ik mijn wagonneke mocht aanpikken en vervolgens reden we naar de volgende halte.Station Supahfly (en Supahfly -inneke #-o ) was de volgende stop waar we onze vingerkes mochten opwarmen aan een goe taske koffie.Hartelijk Dank daarvoor!!! =D> =D> Toen de rest van de bezoekers gearriveerd waren (Moustache en Rik) met zijn vijven naar de inschrijving.We kwamen net gelijktijdig toe met de fast & furious,hanzi en Katrien.Toen we binnengingen kwamen we de volgende gasten tegen: Traxer en Lichterveldenaere.
Na de inschrijving stond het forumtraintje echt op de rails om de tt te kunnen aanvatten.Ik wist eigenlijk een beetje wat ging volgen (tt vorig jaar gereden en ook veel parcourskennis) maar na een kleine 8 km moest ik toch ne keer het gras proeven :oops: :oops: #-o (teveel parcourskennis is dus ook niet goed,hé :wink: ).Toen we de kanaalstrook achter de spano uitkwamen was het treintje al gehalveerd.Grote plateau,The fast,Traxer,een halfnuchtere :-? of was het een halfdronken :drunk: Hanzi en ikke waren nog mee.Vervolgens de rest van de tt samen afgehaspeld aan een -bij wijlen-" ploegentijdrittempo".Toch hierbij toch even een dreigend [-X naar Hanzi die te lang in het wiel bleef plakken en zijn kopbeurt af en toe ne keer liet schieten :wink:
De organistatie en het parcours waren perfect,alsook de bevoorrading en de bepijling. =D> =D> Daar kun je absoluut geen kritiek op geven.Uiteindelijk na 57 mooie kilometerkes were de "voetbalpleine" opgedraaid waar een fris lefke deugd deed.Het was maar een kwestie van enkele minuten wachten toen het tweede forumtreintje ook binnenreed.Intussen maakten we ook kennis met een nieuwe forummer : De wakkere bakker uit Gits.(Welkom bij de club :wink: )Na 1 leffe vervolgens op uitnodiging van de fast en de furious onze horizonten verlegd waar een goed bbq worstje heerlijk smaakte ten huize van.....,alsook nog enkele blonde leffes soldaat werden gemaakt op het heerlijke zonneterras. 8) 8)

F&F : bedankt weie,want het is mede dankzij jullie dat we were ne "super"sunday hebben beleefd. =D> =D> =D>

Vervolgens toen de tijd rijp was (14u) samen met mijne bike compagnon van deze morgen vertrokken richting huize veeteetee.We hadden gedacht dat we "skoere tegen skoere" gingen moeten naar huis rijden maar uiteindelijk was het nog niet eens stuur tegen stuur.
Iets over 14u aan mijnen oprit afgeklokt na 76 km op den teller en een pracht van een voormiddag.

Aan de KWB mannen en vrouwen van Izegem : als jullie zo verder doen,dan gaan jullie mij nog vele terug zien,zulle. :-D :-D =D>
Nogmaals,de tt en het parcours waren af.Een speciale vermelding gaat zeker naar die doortocht door Ardooie bos (waar de boswachter toch een oogje in het zeil hield),want het is maar weinig tt's gegeven om daar zo'n mooi stuk te mogen aansnijden. =D> =D>

Gasten,doe zo verder!!!!!!

En aan de forummers: tot de volgende.
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

izegem

Bericht door sofeurken »

Samen met wakkere bakker de 58 km gedaan, veel goeste om over te nemen had ik niet .( lees niet kunnen ) mooi parcour , goede bewegwijziging, alhoewel een pijltje meer had wel gemogen. Vond na de tweede bevoorrading dat er veel asfalt in zat. douches ok .en nog een lekker stutje gegeten in t zonnetje :P
gem 26.5 km en van t vrouwtje 18.5 km
Gebruikersavatar
G-Unit
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: di 10 jan 2006 22:50
Rijdt met: Customised Ridley Scorpion

Bericht door G-Unit »

Was idd een zalige tocht. Het offroadgehalte was voor de eerste bevoorrading ronduit schitterend. Ook na de 2de bevoorrading was die nog altijd redelijk hoog en met de passage door het veld(waar het echt wel vlammen was) kon de pret echt niet meer stuk. Na de 2de bevoorrading was het vooral nog uitbollen en hoofdzakelijk over asfaltwegen, maar stak er daan dan toch al velen voorbij die toch niet veel meer nodig hadden.

Wat de bepijling betreft vond ik persoonlijk ook wel dat er hier en daar wat onduidelijkheid was, en achteraf toch van verschillende mensen gehoord dat ze een aantal keer misreden. Maar ondanks dit was het echt wel een super tocht!!!

Volgend jaar rij ik hem zeker terug.
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

JAT schreef:Als kersverse Izegemse mountainbikeclub kunnen we deze TT niet links laten liggen. :lol:
Greetz JAT :roll:
Stuur me eens een PB-tje over die kersverse Izegemse MTB club... :bounce:
Gebruikersavatar
SuPaH FLY
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 18 okt 2006 19:23
Rijdt met: Bulls SQ-900 Pro
Contacteer:

Bericht door SuPaH FLY »

Supertochtje met af en toe onbekende stroken en éénmalige passages zoals die van 't veld. Af en toe wat meer pijltjes hadden geen kwaad gekund.

Vertrokken samen met de FB's richting het Kasteelbos in Ingelmunster om daarna het wiel van de fast te moeten lossen want er waren precies al een paar FB's achter.

Daarna samen met de achterhoede van de FB's de tocht verder gezet aan een redelijk hoog tempo.

10 minuten later dan de eerste groep aangekomen en na een Leffe afgezakt naar F&F voor een grandioze aprés zoals ik er nog nooit één had meegemaakt. Merci F&F, het was fantastisch =D> =D> =D>

Thuis aangekomen zag ik op kilotriekje dat ik de kaap van 70KM voor het eerst gehaald had. Nu nog een jaartje oefenen en dan kan ik volgend jaar mss meerijden met het eerste groepje [-o<
Plaats reactie