3-heuveltjestocht -HEESTERT-(WVL) 11/03/07

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
herder pollie
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 14:50
Rijdt met: trek 9.9 carbon team issue

Bericht door herder pollie »

deze morgen , na een nachtje hevige regenval (!! en onderweg ook!! )het parkoer nog eens grondig doorgenomen en bereden .
op een pittige start na en enkele stroken onderweg ligt het traject er heel goed bij
wij schatten dat de tocht er voor 85% "HEEL GOED BIJ LIGT"
de overige 15 % is het echter berijdbaar maar geen "ploetergedoe"
we hebben ook ongeveer 6 nieuwe stroken toegevoegd aan onze rit
en dit om het off-road gehalte nog te verhogen

voor kluiske :
mijn muds van michelin liet ik in de garage liggen
mijn skinny jimmy's (geen echte modderbanden) lieten mij op geen enkel moment in de steek !!!!
Gebruikersavatar
MUNARON
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 22:12
Rijdt met: Marcel Kint 3-vitessen

Bericht door MUNARON »

Ik zat na de rit van vandaag op 87% van mijn kunnen.

- 3 rodenbachs in café-tankstation DE METRO in HEESTERT na de verkenning=

3*1.25%= 3.75, maar met + 0.6% proteïnen (door de rodenbach)= een saldo van 83.90% van mijn max.

(Hierbij wordt geen rekening gehouden met het extra testosterongehalte na ons bezoek aan de bazin van de tweede bevoorrading).
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

Voor mezelf onbekende tt dus zal eens afkomen uit gits belooft veel goeds =P~ zie er al naar uit tot zondag :bounce:
hopelijk niet teveel regen dat alles te rijden is [-o<
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Jammer dat deze organisatie haar tocht van datum veranderd heeft. Vorig jaar ging deze eind april door, maar nu valt hij samen met de sterke TT van Rekkem. :( Het is moeilijk kiezen, want de TT Heestert was vorig jaar echt wel de moeite. Ik ken de reden van de kalenderverplaatsing niet, maar als het enkel was om wat dichter bij de winterperiode aan te sluiten en een hoger aantal bikers aan te trekken, dan is dit duidelijk een verkeerde keuze. Hopelijk volgend jaar terug op een andere datum en met plezier tot dan.
Laatst gewijzigd door Lichterveldenaere op ma 05 mar 2007 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Jullie liggen in de weegschaal met Rekkem. Wel niet ver voor mij (Ruien), kan met de vélo komen naar de club van de Dhoopkes.
Indien nog een on2wheeler dan zal ik er zijn , indien alleen opteer ik voor een autoritje naar Rekkem voor de luskes en andere kamelen.
Gebruikersavatar
MUNARON
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 22:12
Rijdt met: Marcel Kint 3-vitessen

Bericht door MUNARON »

Lichterveldenaere schreef:. Ik ken de reden van de kalenderverplaatsing niet, maar als het enkel was om wat dichter bij de winterperiode aan te sluiten en een hoger aantal bikers aan te trekken, dan is dit duidelijk een verkeerde keuze. Hopelijk volgend jaar terug op een andere datum en met plezier tot dan.
De reden voor de wijziging is eigenlijk simpel:

In april is het op 8/04 pasen en vooral de Ronde v Vlaanderen.
15/04 is er Parijs-Roubaix

Op 22/04 is er dan het bike-event van de Zewieties in Waregem.

Daarnaast moet er ook nog rekening gehouden worden dat "den eersten ploeg" van Sparta niet thuis moet spelen op de zondag van de organisatie

of dat daar een kalenderwijziging( op zaterdag spelen) mogelijk is met de tegenstander.
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

MUNARON schreef:
Lichterveldenaere schreef:. Ik ken de reden van de kalenderverplaatsing niet, maar als het enkel was om wat dichter bij de winterperiode aan te sluiten en een hoger aantal bikers aan te trekken, dan is dit duidelijk een verkeerde keuze. Hopelijk volgend jaar terug op een andere datum en met plezier tot dan.
De reden voor de wijziging is eigenlijk simpel:

In april is het op 8/04 pasen en vooral de Ronde v Vlaanderen.
15/04 is er Parijs-Roubaix

Op 22/04 is er dan het bike-event van de Zewieties in Waregem.

Daarnaast moet er ook nog rekening gehouden worden dat "den eersten ploeg" van Sparta niet thuis moet spelen op de zondag van de organisatie

of dat daar een kalenderwijziging( op zaterdag spelen) mogelijk is met de tegenstander.

Dus volgend jaar weer een andere datum????
:-D :-D
Gebruikersavatar
smetje 5
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 22 mei 2006 11:52
Rijdt met: orbea zenith 2007 sram x.o fox aalter

Bericht door smetje 5 »

bij deze kom ik zeker af naar heestert
Gebruikersavatar
micro-be
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 10:46
Rijdt met: een upgrade van een goedkoop kotje, maar het rijd

Bericht door micro-be »

Ik zou gewoon de mooiste rijden.
Euh ik heb nog geen van beiden gereden, maar Heestert(kluisberg enz....) klinkt mij aantrekkelijker dan Rekkem.

Ik weet niet hoe het zit met het leffegehalte, (om maar een punt te zoeken waar het verschil kan zitten :lol: )maar als er op 1 van de 2 tt's geen is, dan drink je hem gewoon thuis toch. ik ga naar Heestert, en ben niet van de organisatie.

Kies gewoon de schoonsten.
Greetings
herder pollie
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 14:50
Rijdt met: trek 9.9 carbon team issue

Bericht door herder pollie »

aan micro-be
ik kan u verzekeren de leffe aanwezig zal zijn aan een democratische
prijs van 1.5€
vant " VAT" dan nog wel zekers
we zullen dr samen enen drinken

tot zondag
Plaats reactie