02/02/2007 Zwalm Nachttocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- nebraz
- Mountainbiker
- Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
- Contacteer:
Terug van de 35km. De parcours zaten goed in elkaar maar t'was eerder 60 on road/ 40 offroad. De singletracks waren gewoon één en al fun. We konden serieus wat snelheid maken omdat er iemand voor reed die het parcour door en door kende. Bedankt kerel. De fluo-pijltjes waren goed aangebracht nergens getwijfeld. Op allle gevaarlijke punten stonden mensen met salami's om het verkeer tegen te houden.Chapeau . De bevoorrading was uitgebreid snoep, chocomelk, sportdrank, fruit er was echt voor ieder wat wils. Op het einde hebben we ook de blauwe mannen gezien. Voor wie zijn batterij het liet afweten tegen dan of geen achterlicht bij had was het iets minder. Weet wel niet of er bekeuringen werden uitgeschreven want wij waren in orde.
Na de rit naar de bikewash. Er was goed veel druk maar we wisten wel niet waar me moesten spuiten want er was geen licht voorzien. Het was er ook drassig. Misschien naar volgend jaar toe een werkpuntje.
Achteraf nog ééntje gedronken een broodje met beenhesp en dan voldaan naar huis gereden.
Tot volgend jaar Zwalm en bedankt voor de leuke avond.
Na de rit naar de bikewash. Er was goed veel druk maar we wisten wel niet waar me moesten spuiten want er was geen licht voorzien. Het was er ook drassig. Misschien naar volgend jaar toe een werkpuntje.
Achteraf nog ééntje gedronken een broodje met beenhesp en dan voldaan naar huis gereden.
Tot volgend jaar Zwalm en bedankt voor de leuke avond.
- Devine Tegenterter
- Mountainbiker
- Rijdt met: Thompson Razor
Bericht door Devine Tegenterter »
Ook juist terug van de 35km (en café )
De bepijling was in orde, maar we zijn toch 1 keer gewoon het land binnen gereden.
De bevoorrading was echt gezellig en alles was aanwezig, iedereen zijn goesting (mss iets teveel cake gegeten )
De bikewash was in orde, zeker druk genoeg.
Maar een paar paletten voor op te staan ipv van plassen water en een beetje licht zouden niet misstaan (hadden gelukkig wat licht mee .
Het was mijn eerste nachttoertocht maar zeker niet mijn laatste.
Ik kom volgend jaar zeker terug.
De bepijling was in orde, maar we zijn toch 1 keer gewoon het land binnen gereden.
De bevoorrading was echt gezellig en alles was aanwezig, iedereen zijn goesting (mss iets teveel cake gegeten )
De bikewash was in orde, zeker druk genoeg.
Maar een paar paletten voor op te staan ipv van plassen water en een beetje licht zouden niet misstaan (hadden gelukkig wat licht mee .
Het was mijn eerste nachttoertocht maar zeker niet mijn laatste.
Ik kom volgend jaar zeker terug.
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: KTM Kapoho e-bike
Dat land in gereden, dat was dus ons fout. Wij zagen diene pijl naar rechts, en we dachten "vooruit met de geit", hop den akker op. Haha, en achter ons volgden er nog een vijftal. Best lollig.
Was het dan één van jullie die aan de bevoorraading effe op de grond ging "rusten"?
Ook bijna 1 pijlke gemist, aan de scheldebrug.
Het was mijn eerste nachttocht, en het zal zeker niet de laatste zijn. de ervaring is helemaal anders! Ook proficiat voor de organisatie : seingevers op grote wegen, goeie bevoorrading, en leuk parcours!
Ik vond wel dat er niet veel volk was? Ik heb slechts een 20-tal bikers gezien. de afwezigen hadden ongeljk!!!!!!!
Was het dan één van jullie die aan de bevoorraading effe op de grond ging "rusten"?
Het was mijn eerste nachttocht, en het zal zeker niet de laatste zijn. de ervaring is helemaal anders! Ook proficiat voor de organisatie : seingevers op grote wegen, goeie bevoorrading, en leuk parcours!
Ik vond wel dat er niet veel volk was? Ik heb slechts een 20-tal bikers gezien. de afwezigen hadden ongeljk!!!!!!!
-
- Kerstman
- Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
- Contacteer:
voila si, just uit mijn bedde (oeh het was laat deze nacht, bijgevolg een veel te korte nacht).
Awel ik vond het een zeer mooie tocht, wel net voor of achter de bevoorrading zat er wel een zeer lang stuk baan, misschien is dit een klein puntje waar ze kunnen eens naar kijken. Verder was dit een haast perfect parkoer, just zwaar genoeg, de stukken offroud lagen er goed bij, twas schuien en stoempen met soms uw achterwiel dat eens aan de linker of rechterkant kwam piepen van uw voorwiel.
Een zeer goede bevoorrading, ook de bikewash was in orde, alleen jammer dat we indd in de plassen moesten staan (khad nu eens droge voeten ...) en dat er daar geen licht was.
Voor een eerste keer was deze toch meer dan in orde en de organisatie mag fier zijn op deze prestatie.
Misschien wel uitkijken naar een ander lokaal want dit lokaaltje kan echt niet veel volk verdragen en ik vrees voor volgend jaar, want deze toch zal alleen maar groeien.
Het kraam met de beenhesp was uitverkocht toen wij naar huis gingen, dan maar naar een frituur gezocht en uiteindelijk terechtgekomen bij pitta antaya (die noemen toch ook eens allemaal zo é) om samen met lucky en iceman nen ferme schotel te bestellen die we alle 3 niet opkregen ...
bedankt musti (uw naam was ik in het pitta kot alweer vergeten ), iceman en luchy voor alweer een geslaagde nachttocht.
groeten
jocca
Awel ik vond het een zeer mooie tocht, wel net voor of achter de bevoorrading zat er wel een zeer lang stuk baan, misschien is dit een klein puntje waar ze kunnen eens naar kijken. Verder was dit een haast perfect parkoer, just zwaar genoeg, de stukken offroud lagen er goed bij, twas schuien en stoempen met soms uw achterwiel dat eens aan de linker of rechterkant kwam piepen van uw voorwiel.
Een zeer goede bevoorrading, ook de bikewash was in orde, alleen jammer dat we indd in de plassen moesten staan (khad nu eens droge voeten ...) en dat er daar geen licht was.
Voor een eerste keer was deze toch meer dan in orde en de organisatie mag fier zijn op deze prestatie.
Misschien wel uitkijken naar een ander lokaal want dit lokaaltje kan echt niet veel volk verdragen en ik vrees voor volgend jaar, want deze toch zal alleen maar groeien.
Het kraam met de beenhesp was uitverkocht toen wij naar huis gingen, dan maar naar een frituur gezocht en uiteindelijk terechtgekomen bij pitta antaya (die noemen toch ook eens allemaal zo é) om samen met lucky en iceman nen ferme schotel te bestellen die we alle 3 niet opkregen ...
bedankt musti (uw naam was ik in het pitta kot alweer vergeten ), iceman en luchy voor alweer een geslaagde nachttocht.
groeten
jocca
- iceman321
- Kerstman
- Rijdt met: CUBE STEREO HYBRID 120 HPA SL 29
yep, dat was ik...jervanheg schreef:Dat land in gereden, dat was dus ons fout. Wij zagen diene pijl naar rechts, en we dachten "vooruit met de geit", hop den akker op. Haha, en achter ons volgden er nog een vijftal. Best lollig.
hele mooi tocht, moet gezegd worden...
en zeker voor de eerste keer inrichting... doe zo voort
als de minpuntjes worden opgelost kan dit zeker een van de betere nachttochten worden.
musti, lucky en jocca, wederom bedankt voor het fijne gezelschap
zij die niet met het treintje meegingen hadden ongelijk.
pfffffff ik hoop dat de volgende nachttocht heeeeeeeeel nabij is.
ik kijk er al naar uit
- Metalbiker
- Mountainbiker
- Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9
Bericht door Metalbiker »
Jow jow,
goeiemorgen.
heb gisteren met dat ninja- peetje de zwalm streek gereden en tmoet eruit "twas de max"
Een dikke proficiat aan de organisatie, voor een eerste keer zeer een grote pluim waard.
Ook de keuze van Ename was niet slecht
Volgend jaar zijn we er terug
dedoeiiiiiiiiiii
goeiemorgen.
heb gisteren met dat ninja- peetje de zwalm streek gereden en tmoet eruit "twas de max"
Een dikke proficiat aan de organisatie, voor een eerste keer zeer een grote pluim waard.
Ook de keuze van Ename was niet slecht
Volgend jaar zijn we er terug
dedoeiiiiiiiiiii
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross
Ik werk in Zwalm dus was er vroeg bij rond zes uur een eerste keer vertrokkenen om 10 na 8 was ik rond iets later een 2e keer vertrokken voor nogmaals de 35. Denk dat het forum treintje toen net weg was en dat ik ze gepasseerd ben toen er enkelen in de modderbleven steken(iemand inmtb.be tenu en een dame in het zwart??)
Bij de eerste passage hier en daar wel een pijltje gemist. Ben sowieso al een vlotte rijder offroad en bergaf en bij de 2e passage samen met mannengekomen die goed doorvlamden hen meestal het werk laten doen op de weg en offroad met mijn parcours kennis de kop getrokken en vol doorgegaan. Af en toe gesplitst maar meeste toch samen gereden. Op het einde stond de polies voor controle maar mogen passeren.
iets teveel road naar men zin maar mooie singeltracks heuveltjes en pittige modderstukjes
was de moeite 82km 4u22
Bij de eerste passage hier en daar wel een pijltje gemist. Ben sowieso al een vlotte rijder offroad en bergaf en bij de 2e passage samen met mannengekomen die goed doorvlamden hen meestal het werk laten doen op de weg en offroad met mijn parcours kennis de kop getrokken en vol doorgegaan. Af en toe gesplitst maar meeste toch samen gereden. Op het einde stond de polies voor controle maar mogen passeren.
iets teveel road naar men zin maar mooie singeltracks heuveltjes en pittige modderstukjes
was de moeite 82km 4u22
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross
Hoe zag die gast eruit? Heb zo'n vermoeden dat je wel eens in mijn wiel hebt gezeten op die stukken. Heb in iedergeval bij men 2e passage een aantal man op sleep genomen.nebraz M/29j. schreef: De singletracks waren gewoon één en al fun. We konden serieus wat snelheid maken omdat er iemand voor reed die het parcour door en door kende. Bedankt kerel. >