16/12/06 Overpelt (Holven) Fietspromo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
biker67
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 25 sep 2006 22:34
Rijdt met: mats lite

Bericht door biker67 »

ik dank da moddercrosser zo'n ne platte van het antwerpse is ne halve meter boven zene kop en dan raak de just zijn pretentie want in limburg kunnen we er volgens hem toch niks van :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
biker67
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 25 sep 2006 22:34
Rijdt met: mats lite

Bericht door biker67 »

:evil: :evil: :evil: moddercrosser richt zelf eens iets in dan kunnen we ook op het net eens afbreken :evil: :evil: :evil: ondanks het slechte weer was het weer eens aangenaam fietsen in Overpelt :wink: :wink: :bounce: :bounce: :drunk:
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

Sorry he mannen da'k mijn gedacht eerlijk zeg. Na vandaag Zonhoven gereden te hebben (in LIMBURG!!!) besef ik dat het gisteren in Overpelt niet saai was, maar Oersaai.

Organisatie, trekt u niks van aan van mijn kritiek op het parkoers, volgend jaar hebt ge weeral ene zageman minder :-) . Jullie kunnen inderdaad niets aan doen dat ge de schoon paadjes links (of rechts) moet laten liggen. Heb deze discussie al meermaals gehad op 't forum.

Ieder heeft zijn eigen favoriet parkoers en bij mij is het minst geliefde aspect van een MTB-tocht rechtdoor rijden.

Allez, sportieve groeten
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

Mondeoracing schreef:
moddercrosser schreef:Vol verwachting van talloze singletracks naar Overpelt afgezakt om de 45 km te doen.

Wat een tegenvaller! Veel rechtdoor ja. Ongeveer een 8km fun gehad de rest was evenveel fun als de E-19 heen en weer rijden. :-? .

Na de bevoorrading getwijfeld om de kidstour te volgen om zo vlug mogelijk terug aan de start te staan, de 25 dan maar gevolgd en hier en daar zelf een singletrackske off-parkoers ingedoken.

De regen en de modder vond ik persoonlijk positief, dat bleef mijn afgestoempte geest door de saaiheid v/h parkoers nog enigszins helder houden :-) .

Weeral eentje dat van m'n kalender geschrapt kan worden
Het is gemakkelijk iets afbreken, je moet ook andere stukken mogen gebruiken van bos en groen. Die single tracks waar jij dan off-parcours hebt gereden mogen wij gewoonweg niet gebruiken.

We hebben getracht het beste uit de de omgeving te halen meer kunnen we niet doen ( ga misschien eens reclameren bij bos en groen?)
Aan iemand die niet weet wat het is een toertocht organiseren moet ge niet te veel woorden vuil maken.Voor onze tocht was het vanhetzelfde maar we hadden wel hèèèèèèèl veel deelnemers.Wij zijn gisteren ook daar geweest maar hebben niet gereden,ingeschreven en in de zaal blijven plakken. :drunk: :drunk: Spijtig dat jullie al enkele jaren pech hebben met het weer.
Het is alsof de :evil: :evil: ermee gemoeid is.
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Re: geslaagde eerste kidstoer

Bericht door Rasse »

Cube-elite schreef:Normaal rijd ik elke week een toertocht met enkele maten om een zo hoog mogelijk gemiddelde te halen . :wink:

Vandaag ook in Overpelt gaan rijden maar dan wel de eerste kidstoer met mijn zoontje van 6 !

Ik rijd met een cube-elite en had een outfit van Prik&Tik aan
Mijn zoonte een bmx-fiets en een outfit van American -eagle

We vonden het allebei de moeite en hebben ons goed geamuseerd , de regen en modder houden ons niet tegen hoor [-X

Proficiat aan den gunther , jurgen , gijzelf en de rest van de organisatie en bedankt Natascha voor de chokolade bolletjes aan mijn zoontje te geven bij de zeer goede bevoorrading . =D>

het was tevens een ideale manier om mijn Look-pedalen en nieuwe sram x.o groep uit te testen , beiden met een zeer positieve beoordeling :-D

Groetjes van den cube-elite-biker aan de hele groep van de Peltercrossers
Benny Ooms

haha , ben nog om kettingspray komen vragen. Nog eens bedankt om te zoeken.

:P
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

Men tikt de nagel op de kop met te zeggen dat ge geen woorden vuil moet maken aan mij, ik vind dat ook het beste en ik verwacht dat ook helemaal niet en 't interesseert me niet als men zoveel aanstoot neemt aan mijn kritiek, die volgens sommige niet gegeven mag worden.
Ik weet goe genoeg wat er allemaal bij komt kijken om een TT te organiseren, heb dit al uit eerdere discussies geconcludeerd.

En btw Gelukkige Hesp-inwoner, volgend jaar kom ik wss weer naar H. om de 23 2x te doen, indien dit kan.
LTD
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 15 nov 2006 18:55
Rijdt met: Scott

Bericht door LTD »

U kan dan mss uw naam van moddercrosser in kritiekcrosser :^o veranderen vermits dat er zelden of nooit iets nuttigs uit komt bij u [-o<
Gebruikersavatar
Cube-elite
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 26 mar 2006 21:39
Rijdt met: Cube Elite : Crossmax Sl , Manitou BLACK , Ritchey WCS , SRAM X.O , Thompson

Re: geslaagde eerste kidstoer

Bericht door Cube-elite »

Rasse schreef:
Cube-elite schreef:Normaal rijd ik elke week een toertocht met enkele maten om een zo hoog mogelijk gemiddelde te halen . :wink:

Vandaag ook in Overpelt gaan rijden maar dan wel de eerste kidstoer met mijn zoontje van 6 !

Ik rijd met een cube-elite en had een outfit van Prik&Tik aan
Mijn zoonte een bmx-fiets en een outfit van American -eagle

We vonden het allebei de moeite en hebben ons goed geamuseerd , de regen en modder houden ons niet tegen hoor [-X

Proficiat aan den gunther , jurgen , gijzelf en de rest van de organisatie en bedankt Natascha voor de chokolade bolletjes aan mijn zoontje te geven bij de zeer goede bevoorrading . =D>

het was tevens een ideale manier om mijn Look-pedalen en nieuwe sram x.o groep uit te testen , beiden met een zeer positieve beoordeling :-D

Groetjes van den cube-elite-biker aan de hele groep van de Peltercrossers
Benny Ooms

haha , ben nog om kettingspray komen vragen. Nog eens bedankt om te zoeken.

:P
Nog eens sorry dat ik je teleur moest stellen voor het niet bijhebben van de kettingspray
Groetjes en tot op een volgende toertocht misschien

den Cube-biker en zijn zoontje
Ghostrider 1
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 05 okt 2006 23:28
Rijdt met: Ghost SE 7002

Bericht door Ghostrider 1 »

Voor ons was het best een geslaagde tocht,spijtig van de regen :cry: (maar dat heeft niemand in de hand )de bevoorrading was prima met lekkere kerstbolletjes =D> wij komen zeker terug volgend jaar. =D>
Het is alleen spijtig dat er toch steeds weer bikers zijn die met dit weer toch vinden dat men zijn kleren in de douces moeten uitspoelen.Zouden zij dit thuis ook mogen [-X :oops:
pepper
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 14:48
Rijdt met: orbea

Bericht door pepper »

Ondanks de regen heb ik mij goed geamuseerd ; modder schrikt mij helemaal niet af.
Ik vond het een aangename tocht en vind kritiek op het parcours altijd goedkoop en ongepast : iedereen hier op dit forum zou toch stilaan moeten weten dat er regels zijn, dat de organisatoren niet zo maar eender welk wegske mogen nemen.
Of we dat nu betreuren of niet , het is nu eenmaal zo en mijn ervaring is dat de inrichters binnen de toegelaten marge, steeds trachten om het maximale te halen uit de regio voor ons plezier. =D>
Prima organisatie overigens van de peltercrossers en ja, de douches zijn wat primitief maar dit is op meerdere plaatsen het geval.
Plaats reactie