30.09.2023 Immo Point Kempen MTB Houtum Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spetser
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 10:36
Rijdt met: Granville Evo

Re: 30.09.2023 Immo Point Kempen MTB Houtum Kasterlee

Bericht door spetser »

Weer een mooie tocht gereden, wel ietsje anders dan afgelopen jaren. Waarschijnlijk omdat je op bepaalde stukken niet meer door mocht. Goede bevoorrading, goed afgepijld en leuke après bike. Een klein minpuntje voor mij persoonlijk, ik ben mijn mouwkes kwijt geraakt. Heb de lange toer gedaan en heb ze uitgedaan aan de eerste bevoorrading. Moest iemand ze binnen hebben gebracht, let me know. Zijn mouwkes van kempen fietst. Voor de rest, tot volgend jaar, altijd leuke tocht met ne lekkere vliet achteraf
MTBrobin
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 30 okt 2021 13:17
Rijdt met: Orbea Oiz M Pro

Re: 30.09.2023 Immo Point Kempen MTB Houtum Kasterlee

Bericht door MTBrobin »

Afgezakt voor de langste afstand (70km). Dit waren eigenlijk gewoon de 2 kortere afstanden (28 en 40) gecombineerd dus 2 "aparte" lussen. Eerste deel iets te veel rechte stukken, wel een leuk stukje voor en na de bevoorrading thv Mol. 2de lus rond Kasterlee wel heel mooi en veel singletrack, naar mijn mening dus een must om de langste afstand te doen want de lus van de 40km was maar wat flauwtjes. Rozijnenbrood aan de bevoorrading was een leuke verrassing en de gratis Vliet aan de afstand heeft mijn pa gesmaakt!
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 673
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 30.09.2023 Immo Point Kempen MTB Houtum Kasterlee

Bericht door Den jjag »

husky
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 16 nov 2007 11:10
Rijdt met: Scott

Re: 30.09.2023 Immo Point Kempen MTB Houtum Kasterlee

Bericht door husky »

Den jjag schreef: zo 01 okt 2023 21:33
Bedankt voor het mooie filmje en de leuke commentaar :-D =D>
husky
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 16 nov 2007 11:10
Rijdt met: Scott

Re: 30.09.2023 Immo Point Kempen MTB Houtum Kasterlee

Bericht door husky »

Allemaal bedankt voor jullie aanwezigheid en positieve commentaar.
We proberen om een zo leuk mogelijk parcours aan te bieden, maar de regels worden er zeker niet makkelijker op.
Maar volgend jaar op 5 oktober staat de 19de editie gepland.
Plaats reactie