Zaterdag 13-5 en zondag 14-5 - BULSCAMP VTT Hertsberge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zaterdag 13-5 en zondag 14-5 - BULSCAMP VTT Hertsberge
Met deze worden jullie vriendelijk uitgenodigd op zaterdag 13 en zondag 14 mei voor de Bulscamp VTT in Hertsberge, in organisatie van de Hertetrappers.
Als naar jaarlijkse gewoonte zorgen wij voor een uitstekende omloop met maximaal onverhard, vooral in de bossen van Hertsberge, Beernem, Wingene... tot en met het trainingsparkoer van Sven Vanthourenhout in Beernem...
Startplaats: Zaal Bulscampveld, Wingenestraat 2 in Hertsberge
* 30 km 5€ (+2€ dagvergunning)
* 45 km 5€ (+2€ dagvergunning)
* 60 km 5€ (+2€ dagvergunning)
Als naar jaarlijkse gewoonte zorgen wij voor een uitstekende omloop met maximaal onverhard, vooral in de bossen van Hertsberge, Beernem, Wingene... tot en met het trainingsparkoer van Sven Vanthourenhout in Beernem...
Startplaats: Zaal Bulscampveld, Wingenestraat 2 in Hertsberge
* 30 km 5€ (+2€ dagvergunning)
* 45 km 5€ (+2€ dagvergunning)
* 60 km 5€ (+2€ dagvergunning)
Re: Zaterdag 13-5 en zondag 14-5 - BULSCAMP VTT Hertsberge
Het ligt er momenteel toch nog goed bij, hier en daar een plas water kan je natuurlijk niet vermijden, laat ons hopen dat het nu toch wat stopt met dat hemelwater .....
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: BMC Teamelite 02 XT, Kona Jake the Snake
Vandaag hier gereden, 64km op de grote toer, zelfde als vorig jaar denk ik, mooie toer met wa leuke stukjes. parcour lag er zeer goed bij vond ik, hier en daar een vettig stukje, maar vele stukken zelf al droog.
Deze morgen vertrokken voor de 60 kms. Na een 15 tal kms had mijn mtb collega een leegloper. Dan maar alleen door gedaan. Twaren de gekende stukken in Beernem en dan de dreven richting Brugge.
Mooie bv'n en de afspuitstand was ook dik in orde.
Bedankt en tot de volgende.
Gr Witten
Mooie bv'n en de afspuitstand was ook dik in orde.
Bedankt en tot de volgende.
Gr Witten