20.11.2022 TT Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
tokke111
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 22 nov 2010 10:00
Rijdt met: Trek 8500

20.11.2022 TT Rotselaar

Bericht door tokke111 »

Op zondag 20 november verwelkomen we jullie weer voor onze TT met start aan de sporthal Meander te Rotselaar.

We hebben dit jaar de volgende afstanden :
19km - 30km - 45km - 59km - 69km
waarbij de volgende gebieden doorkruisen: Heikantberg, Middelberg, Beninksberg, Wijngaardberg, Chartreuzenbos,...

We voorzien 2 bevoorradingen op de 45/59/69km en verder afspuitstand, fietsbewaarstand.

Je kan voorinschrijven via volgende link: https://www.vbr-vlaanderen.be/voorinsch ... sectie=vwb

We voorzien een snelle incheck hiervoor zodat je niet meer langs de inschrijving binnen moet passeren.

Start= Sporthal de Meander, Vakenstraat te 3110 Rotselaar (opgelet: er zijn nog steeds wegenwerken)

Starten mogelijk tussen 08:00 - 11:00

Hoogtemeters
20km 250hm
30km 400hm
45km 500hm
59km 600hm
69km 650hm
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 783
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 20.11.2022 TT Rotselaar

Bericht door Den Bees »

TrescoTeam aanwezig
Gebruikersavatar
Joverowa
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 09:23
Rijdt met: een Canyon!!!

Re: 20.11.2022 TT Rotselaar

Bericht door Joverowa »

Ingeschreven!
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 20.11.2022 TT Rotselaar

Bericht door koppigaard »

Mijn bikematen vertrekken op een ander uur met een kortere afstand. We zouden elkaar willen treffen op de eerste of tweede bv. Waar bevinden zich de bevoorradingen? Na hoeveel km bedoel ik.
Gebruikersavatar
Joverowa
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 09:23
Rijdt met: een Canyon!!!

Re: 20.11.2022 TT Rotselaar

Bericht door Joverowa »

Ik neem aan dat Tokke111 de Tom is waarnaar je kon mailen?

Wel Tom, zeg maat tegen je team dat het een top rit was!! dat het weer beter meeviel dan verwacht, dat hebben jullie niet in de hand. Voor ons was dat een mee pakker. Maar de rit en de bevoorradingen dat is op jullie conto te schrijven!

Ingeschreven voor de 59 maar op de splitsing dan toch beslist om voor de 69 te gaan. De afstand tussen de beide bevoorradingen was wel redelijk lang vonden we maar dat is een gevoel. De bevoorradingen zelf tja... wat kun je daar op zeggen??? Red Bull, soep, en ander lekkers... En dat voor 5 euro inschrijving!!!

En dan zet je de fiets op de parking om iets te gaan drinken (jawadde, die cafetaria zag er niet meer uit met al die modder op de grond en op de stoelen) waar je dan nog eens een bus vanillevlaai mee krijgt! Ik hoorde eentje zeggen "ze is wel bijna vervallen". Nog 5 dagen.... Die heb ik wel even van repliek gediend. Zo'n azijnpisser zeg! Straks is die bus al op so who cares???

Ons enige negatieve punt is de douche. Het is niet leuk om de lange rit te rijden (vertrokken om 0755) en dan een ijskoude douche te hebben. Ik waarschuwde anderen die ook nog de kleedkamer binnenkwamen en die dachten dat ik zeverde. Tot ze er onder stonden! Het was meer 1 cm koud! :lol: :lol:
Blij dat we geen regen hadden gehad want een warme douche na al dat ploeteren is dan toch wel een grote plus voor we in de wagen richting huiswaarts keren.

Maar nog eens, een top rit! Staat volgend jaar zeker weer in de agenda!
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 20.11.2022 TT Rotselaar

Bericht door koppigaard »

Ik had meer modder verwacht. Die was er wel maar viel toch best mee. Owv de aangekondigde regen om 13u uiteindelijk voor de 59 (61 volgens mijn Wahoo) gekozen en dat leek verstandig. Binnen gereden onder de eerste druppels en in de kantine blijven zitten tot het begon op te klaren. Positief was dat de aangekondigde 4€ effectief ook de te betalen som was bij de inschrijving. Toch een aanbeveling voor volgend jaar: een groter lettertype gebruiken op de borden die de splitsing aangeven. Met mijn bijna hoogbejaarde ogen moet ik er met mijn neus tegenhangen om te weten welke richting uit te gaan. Toch niet verloren gereden. Bedankt voor de rit.
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 20.11.2022 TT Rotselaar

Bericht door Z. »

Een grotere lettergrootte ja!!! :-D

En nog een derde bevoorrading op de lange afstand. 37 km was lang wachten op eten.

Maar voor de rest toptocht zoals we daar gewend zijn.

Classic
Gebruikersavatar
Joverowa
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 09:23
Rijdt met: een Canyon!!!

Re: 20.11.2022 TT Rotselaar

Bericht door Joverowa »

Wel, met dat groter lettertype wil ik nog wel mee gaan.
Een derde bevoorrading vind ik er dan weer wat over. Voor nog geen 5 euro was dit al heel wat anders dan de standaard droge wafeltjes van de Colruyt (die we spijtig genoeg meer en meer krijgen)

Maar ik volg wel de redenering dat de afstand tussen de 2 aan de lange kant was. Zeker als je dan op het einde nog amper 9 km moet rijden
Z. schreef: zo 20 nov 2022 23:19 Een grotere lettergrootte ja!!! :-D

En nog een derde bevoorrading op de lange afstand. 37 km was lang wachten op eten.

Maar voor de rest toptocht zoals we daar gewend zijn.

Classic
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 20.11.2022 TT Rotselaar

Bericht door Z. »

Betere spreiding dan.

Vroeger was er altijd ene in die hoeve tussen Holsbeek en Sint-Pieters-Rode. Toffe locatie.

Ma hey. We survived
Plaats reactie