11/9/2022 Fietsvierdaagse Lanaken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BGT
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 jun 2004 21:04
Rijdt met: GT Zaskar 9r Carbon & GT Zaskar Team Carbon

11/9/2022 Fietsvierdaagse Lanaken

Bericht door BGT »

Nog iemand hier geweest? Laatste keer voor mij hoor!
Het is maar dat er niks anders in de buurt was.

Het komt er op neer dat je 8 euro betaalt en dan je weg gaat zoeken in het Nationaal Park Hoge Kempen, je ergens een bevoorrading tegenkomt en terug rijdt.
Nog nie eens de moeite gedaan om pijltjes te hangen in het Park en een ietwat leuke tocht voor te schotelen.
Je kon 30 of 80 km rijden. Te groot verschil! Maar als je wat aan elkaar breit kan je toch een 40 a 50 km doen, was de uitleg. :roll:

In het park zelf is het leuk rijden, het gaat me hier om weinig moeite te doen.

Van de andere fiestochten kon je GPS routes downloaden, doe dit in het vervolg voor de MTB ook, aub.
Gebruikersavatar
UltimaVez
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: do 19 jun 2003 15:49
Rijdt met: Specialized Stumpjumper FSR Elite

Re: 11/9/2022 Fietsvierdaagse Lanaken

Bericht door UltimaVez »

Yes, helaas! Easy money, €6 tot €8 betalen om gewoon zelf de standaard vaste route te rijden en aan mekaar te lussen. Geen TT bepijling en geen enkele meter op een "origineler" parcours.

Het enige dat in orde was is de bevoorrading en de 2 sympathieke dames die het gezaag en geklaag van elke mtb-er moesten aanhoren ...

Als het op deze manier moet kan je als organisatie beter beslissen om geen MTB tocht in te richten.

De eerste en de laatste keer voor mij, u weze gewaarschuwd!
Plaats reactie