13/08/2022 knesselare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

13/08/2022 knesselare

Bericht door sofeurken »

zeer warm weer om de 100km te rijden. niettemin hebben we ons geamuseerd. mooie rit in bosrijk gebied met 3 goede bevoorr.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 13/08/2022 knesselare

Bericht door Jumping Jack »

Ja, t was dik in orde. Hulde voor de organisatie =D> .

Ik ben gestart met de 75, met het idee om dan op het einde nog de lus van 25 te doen. Maar het werd dan beetje te warm, dus afgeklokt op net 79 km.
Gebruikersavatar
Action-Man
Mountainbiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma 06 dec 2004 21:39
Rijdt met: specialized

Re: 13/08/2022 knesselare

Bericht door Action-Man »

Vandaag ook nog eens de mountainbike van stal gehaald om in knesselare te rijden. 1ooklm gedaan en ik moet zeggen het was dik in orde. Zeer goed afgepeild en 3bevooradingen gekregen en dit allemaal voor maar 5 euro. Je kan zien dat dit en club is die wat kent van mountenbiken.Doe zo voort.
Flippo80
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 16 nov 2021 21:41

Re: 13/08/2022 knesselare

Bericht door Flippo80 »

3 bevoorradingen op de 100 km? Dan heb ik er ééntje gemist denk ik: de eerste was voor mij na zo'n 42km, in het kasteeldomein in Maria-Aalter. De tweede kwam na zo'n 80 km, op dezelfde locatie. Soit, geen probleem.

Ook de 100 gereden, zo vroeg mogelijk vertrokken maar de mtb thuis gelaten. Ik ben van de streek en ging ervan uit dat het met de gravelbike wel ging lukken... Ik dacht dat ik mijn streek kende... Hoewel het merendeel van de rit perfect te doen was heb ik heel wat nieuwe stukken leren kennen en me op bepaalde hobbelige en compleet uitgedroogde stukken toch afgevraagd of ik toch niet beter de mtb genomen had.

Ondanks het vroege en frissere vertrekuur werd het snel warm dus de bomen en vele bossen waren een welgekomen bescherming.

Aan de aankomst "bien cuit" binnengekomen. De fiets afgespoten en vooral mezelf even onder de tuinslang gezet, de afkoeling was welkom.

Volgend jaar terug!!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 13/08/2022 knesselare

Bericht door Den Bees »

Flippo80 schreef: zo 14 aug 2022 10:00 3 bevoorradingen op de 100 km? Dan heb ik er ééntje gemist denk ik: de eerste was voor mij na zo'n 42km, in het kasteeldomein in Maria-Aalter. De tweede kwam na zo'n 80 km, op dezelfde locatie. Soit, geen probleem.

Ook de 100 gereden, zo vroeg mogelijk vertrokken maar de mtb thuis gelaten. Ik ben van de streek en ging ervan uit dat het met de gravelbike wel ging lukken... Ik dacht dat ik mijn streek kende... Hoewel het merendeel van de rit perfect te doen was heb ik heel wat nieuwe stukken leren kennen en me op bepaalde hobbelige en compleet uitgedroogde stukken toch afgevraagd of ik toch niet beter de mtb genomen had.

Ondanks het vroege en frissere vertrekuur werd het snel warm dus de bomen en vele bossen waren een welgekomen bescherming.

Aan de aankomst "bien cuit" binnengekomen. De fiets afgespoten en vooral mezelf even onder de tuinslang gezet, de afkoeling was welkom.

Volgend jaar terug!!
De eerste was na 24 km op de knokkebaan
Plaats reactie