21 & 22.05.2022 - Tielt-Winge & Bekkevoort - Hagelandse Heuvels - Lenteeditie

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TimJrs
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 feb 2018 12:46
Rijdt met: Trek Superfly 7, Trek Supercaliber 9.8 XT

Re: 21 & 22.05.2022 - Tielt-Winge & Bekkevoort - Hagelandse Heuvels - Lenteeditie

Bericht door TimJrs »

Bevoorrading mocht inderdaad iets later, maar de dames waren er zo vriendelijk dat je onmogelijk kon reclameren. Rit was top, zoals gewoonlijk. Dikke pluim voor de organisatie, jullie weten het maximale uit jullie streek te halen =D>
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 21 & 22.05.2022 - Tielt-Winge & Bekkevoort - Hagelandse Heuvels - Lenteeditie

Bericht door _Knarf_ »

AlReDo schreef: ma 23 mei 2022 08:25Helemaal niet, was op de laptop.
Ook daar deed de barcode om onduidelijke reden lastig, veld rood bij indienen. Code was helemaal juist en niet het lidnummer. Tweede of derde keer wel gelukt.
Is inderdaad een probleem dat soms voorvalt met codes van cycling vlaanderen.
Op sommige tochten werkt het wel, andere niet. Sommige voorinschrijvingen niet, en dan ter plaatse wel enzoverder.
Gebruikersavatar
BGT
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 jun 2004 21:04
Rijdt met: GT Zaskar 9r Carbon & GT Zaskar Team Carbon

Re: 21 & 22.05.2022 - Tielt-Winge & Bekkevoort - Hagelandse Heuvels - Lenteeditie

Bericht door BGT »

Ik heb de 55 gereden.
Al bij al leuke tocht, al denk ik dat er meer uit de streek te halen is.
Ik kom al jaren in die omgeving rijden en herken meerdere punten waar we vroeger toch lang reden. Misschien dat N&B dit niet meer toe laat.
De bevoorrading mocht zeker wat later, na 18km is wel vroeg. Toch maar mijn eerste bus laten bijvullen, al maar goed.
De bepijling mocht op sommige plaatsen beter, zeker in volle afdaling. Verschillende mensen zien missen hier. Hier en daar een lintje in de cross bossen.

Mij goed geamuseerd.
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 21 & 22.05.2022 - Tielt-Winge & Bekkevoort - Hagelandse Heuvels - Lenteeditie

Bericht door kenny.m »

Allen,

Allemaal bedankt om te komen, we zijn blij met de opkomst en nemen jullie opmerkingen nemen we zeker mee naar een volgende editie, waarbij we ons parcours ook verder gaan verbeteren.

Op onze zomereditie (op zondag 28 augustus), halen we meer uit de streek, met op de langste afstand van 105 km: Troostembergbos, Houwaartse Berg, Tienbunderbos, Crossparcours Bensberg én natuurlijk terug al onze privé bossen. Denk o.a. aan het Huttebosch (privé eigendom, en énkel toegankelijk op onze tocht, voor de rest van het jaar is dit bos afgesloten) of de speelbosjes die in deze tocht zaten.

De foto's zijn ondertussen ook beschikbaar op onze website:
https://www.twv.be/photos/subalbums/246 (dagrit)
https://www.twv.be/photos/view/243 (avondrit)

Groetjes,
Kenny
Plaats reactie