[WVL] 14/05 en 15/05/2020 Hertsberge Bulskamp VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: [WVL] 14/05 en 15/05/2020 Hertsberge Bulskamp VTT

Bericht door Gino_mtb »

Vandaag ook de grote afstand gereden. Is idd een mooie rit. Wel jammer dat de 2de bevoorrading al afgebroken was tegen dat we er voor een 2de keer kwamen en ook de afspuitstand was al afgebroken tegen 13u. Wij zijn rond 9u40 vertrokken. Rit was 63 km, niet iedereen rijdt met nen elektrische MTB of haalt een gemiddelde van 25km/u. Dus mochten ze in feite wel rekening gehouden hebben dat het kan zijn dat starters rond 9u30 rond 13u nog moeten aankomen. Waarom alles zo rap rap moest afgebroken worden weet ik niet. Ook om te drinken was het enkel mogelijk als we gepast konden betalen omdat ook alles al weg was om 13u .. Tja ,jammer !
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: [WVL] 14/05 en 15/05/2020 Hertsberge Bulskamp VTT

Bericht door Jumping Jack »

Jumping Jack schreef: vr 13 mei 2022 11:27 T zal deze worden ofwel Brakel... Moeilijk kiezen.
Het is uiteindelijk Brakel geworden, en ik heb het mij niet beklaagd :wink: .
Gebruikersavatar
tubeless
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 30 nov 2007 14:15
Rijdt met: Cube reaction gtc sl

Re: [WVL] 14/05 en 15/05/2020 Hertsberge Bulskamp VTT

Bericht door tubeless »

Vandaag ook de grote toer gereden. Gezien het prachtige weer ook heen en terug met de fiets naar en van de start in Hertsberge. Uiteindelijk thuis gekomen met 130km op te teller.
Zeer mooie rit gereden. Eerste 20km van het parcour voornamelijk door de bossen. Na de eerste bevoorrading de kanaalzone in Beernem en een mooie lange offroad passage door de Assebroekse Meersen. Na de 2de bevoorrading nog een bosrijk einde via Bulskampveld.
Mooie gevarieerde bevoorrading bij de eerste passage. Bij de tweede passage was de bevoorrading inderdaad ook reeds afgebroken toen wij arriveerden (ben rond 9u45 vertrokken. Vertrekken kon tot 10u hoorde ik aan de inschrijving). We hebben wel nog sportdrank kunnen krijgen en een banaan. In feite genoeg om het laatste stuk parcour af te rijden en om nog naar huis te fietsen. Het laatste stukje parcour was toch maar +/- 10km meer en de wind op de terugweg naar huis stond begot wreed goed (o) .
Genoten van de rit. Volgend jaar kom ik terug!
Plaats reactie