19.12.2021 [WVL] ST DENIJS ZWEVEGEM - SEYNS-KRIERETOCHT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 19.12.2021 [WVL] ST DENIJS ZWEVEGEM - SEYNS-KRIERETOCHT

Bericht door cowboy peter »

Zoals altijd perfecte organisatie. Het parcours en de staat ervan is al jaren geen verrassing meer. Niet mijn favoriete ondergrond, maar aangezien zand en bos niet direct te vinden is in de omgeving, doen we het dan maar met modder, stenen en wat water om het lekker vettig te maken.
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: 19.12.2021 [WVL] ST DENIJS ZWEVEGEM - SEYNS-KRIERETOCHT

Bericht door meester biek »

Voor de krieretocht maak ik graag een uitzondering om op zondag te mtbn, zelfs in de winter en wetende dat het 'vuil en vettig' zal zijn. Altijd toporganisatie hier, het was niet anders. Goed idee met de basis van 30 km en dan de keuze met 2 bijkomende lussen. De klimlus was meer dan voldoende voor mij op een zondagmorgen.
Al bij al viel de berijdbaarheid heel goed mee. Bedankt Krierecrossers dat we nog eens een goed bepijlde tocht konden rijden :bounce: =D>
Krieriemartin
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 05 dec 2014 17:17

Re: 19.12.2021 [WVL] ST DENIJS ZWEVEGEM - SEYNS-KRIERETOCHT

Bericht door Krieriemartin »

De eenzame MTB krom gebogen over zin stuur
Dezer 19 december zondag op pad, met velen in slierten, in mooie verre lange uitgestrekte landschappen met de gehoopte aan de oostelijke gelegen einder, diep fel rood overgaand naar oranje en geel oplichtend ochtendglorie, doch opgaand in grijs of mist versierd met vibrerende druppeltjes, al het moois waar te nemen door schuchter snelle opkijkende blikken, soms slap stuurloos, verspert door verdwaalde stenen klompen, verlaten wegen die leiden naar nergens, paden als ladderklimmen, fenomeen zwaartekracht met de noppen die steentjes loswrikken, en de aftellende afstandsmeter waar vermoeidheid omgezet word tot vreugde en formidabele denkbeeldige gelukprijzen, nat van bezweet of plakbenat, getroost met één of meerdere après, deugddoenend wenkt de zetel om in gedachten de persoonlijke harde schijf in fragmenten terug te spoelen.

Vele handen
en inzet maakten dit tot een geweldig evenement, dank aan groot en klein, breed of smal, stil of luidruchtig, licht of lichter,
2022 : we gaan ervoor !!!
Bedankt aan allen
De werkgroep :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
Krieriemartin
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 05 dec 2014 17:17

Re: 19.12.2021 [WVL] ST DENIJS ZWEVEGEM - SEYNS-KRIERETOCHT

Bericht door Krieriemartin »

GPS Garmin gevonden
Laat iets weten
moerman.martin@skynet.be
De werkgroep :-& :-&
Spiderken1
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 20 dec 2021 11:59

Re: 19.12.2021 [WVL] ST DENIJS ZWEVEGEM - SEYNS-KRIERETOCHT

Bericht door Spiderken1 »

Samen met mijn echtgenote de 50km gereden. Schitterend parcours, uitstekend bepijld, zeer goede bevoorrading enz... alles positief !!!
choco_
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 24 okt 2015 15:48

Re: 19.12.2021 [WVL] ST DENIJS ZWEVEGEM - SEYNS-KRIERETOCHT

Bericht door choco_ »

Foto's staan op onze fb-pagina
https://www.facebook.com/krierecrossers.Otegem
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 19.12.2021 [WVL] ST DENIJS ZWEVEGEM - SEYNS-KRIERETOCHT

Bericht door Jumping Jack »

Is er een optie om de foto’s te bekijken zonder Facebook-account (ja, ik ben die ene die dat nooit heeft gehad :-) )?
Vandamke
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 26 mar 2008 18:36
Rijdt met: Thompson Team Pro

Re: 19.12.2021 [WVL] ST DENIJS ZWEVEGEM - SEYNS-KRIERETOCHT

Bericht door Vandamke »

Toch al een tijdje de modder gemist en aldus was het een Heerlijke rit. Al de plassen doorreden als een kind :-) Enkele lange modderige stroken waar ik me kon meten met mijn mederijders, en kheb het godverdorie goe gedaan ;-). 1 keer kennis gemaakt met het canvas wegens concentratieverlies. Twas voor de 30 wegens ex -polsblessure maar toch de 50 km gedaan . Topuitbepijling, veilige geleide oversteking van gevaarlijke banen. De organisatie niet bedankt met enkele pinten maar dat gaan we de volgende keer dubbel doen, club moest spelen he ...
Plaats reactie