05.12.2021 [OVL] SOMBEKE (Waasmunster)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 05.12.2021 [OVL] SOMBEKE (Waasmunster)

Bericht door Witte79 »

Deze morgen aangezet met volle goeste en goe gekleed.
Int begin nog wat regen maar dat kon ons niet deren.
Parcours was top. Alles zat er in: bos, technische stukjes, dreven.
Die dijken waren idd lastig. Maarja das goe voor de moraal.
De grond was wat glibberig voor mij. Foute bandenkeuze.
1 keer de grond gevoeld aan die afdaling van de brug over het kanaal.
Bv hebben mooi meegekregen.
Bedankt voor de fantastische rit.

Gr Witten en madame
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1983
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 05.12.2021 [OVL] SOMBEKE (Waasmunster)

Bericht door filiep72 »

Vandaag heb ik de toertocht van Sombeke meegereden. Ondertussen ken ik de organisator al een beetje. Als hij zegt dat de slechte stukken eruit zijn en dat het goed berijdbaar is met enkel plassen en niet stoempen geloof ik hem. Zo was het inderdaad. Een leuke rit in het Waasland. Na al die jaren mountainbiken door de winter heen weet ik wel waar naartoe. En ook waar niet 😅. De streek rond Waasmunster is top , zelfs na langdurige regen. Ik werd tot 2x aangemoedigd onderweg door passanten. Mijn modderige outfit en dito vélo werkten blijkbaar de nodige respect en sympathie op 😋. Ik heb ook kennis gemaakt van een lid van mijn undercover fanclub. Tijdens een random babbelke met een toevallige medebiker kwam de vraag : passioneel mountainbiker-Wevelgem-mountainbike.be ---> ben jij toevallig Filiep72. 🙈🙈. Lap, daar gaat mijn privacy toerke. Dien mens uit Waregem is een fan. Eindelijk heb ik hem ontmoet, mijn enigste fan. 3 werf hoera !
De persoon die mijn geanalyseerde fundamentele analyse van de statistische elementen die verkregen zijn uit de sportieve configuratie van mijnentwege gereden toertocht kan appreciëren. Leuk hoor , zo'n fanclub.
Enfin, de rit zoals verwacht met de gekende stukken. Perfect berijdbaar, waarvoor dank Dirk 👏.
Cya
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: 05.12.2021 [OVL] SOMBEKE (Waasmunster)

Bericht door meyke1 »

filiep72 schreef: zo 05 dec 2021 21:24 Vandaag heb ik de toertocht van Sombeke meegereden. Ondertussen ken ik de organisator al een beetje. Als hij zegt dat de slechte stukken eruit zijn en dat het goed berijdbaar is met enkel plassen en niet stoempen geloof ik hem. Zo was het inderdaad. Een leuke rit in het Waasland. Na al die jaren mountainbiken door de winter heen weet ik wel waar naartoe. En ook waar niet 😅. De streek rond Waasmunster is top , zelfs na langdurige regen. Ik werd tot 2x aangemoedigd onderweg door passanten. Mijn modderige outfit en dito vélo werkten blijkbaar de nodige respect en sympathie op 😋. Ik heb ook kennis gemaakt van een lid van mijn undercover fanclub. Tijdens een random babbelke met een toevallige medebiker kwam de vraag : passioneel mountainbiker-Wevelgem-mountainbike.be ---> ben jij toevallig Filiep72. 🙈🙈. Lap, daar gaat mijn privacy toerke. Dien mens uit Waregem is een fan. Eindelijk heb ik hem ontmoet, mijn enigste fan. 3 werf hoera !
De persoon die mijn geanalyseerde fundamentele analyse van de statistische elementen die verkregen zijn uit de sportieve configuratie van mijnentwege gereden toertocht kan appreciëren. Leuk hoor , zo'n fanclub.
Enfin, de rit zoals verwacht met de gekende stukken. Perfect berijdbaar, waarvoor dank Dirk 👏.
Cya
Ik ben dus die fan van jou undercover fanclub,maar k'zal wellicht niet jou enigste fan zijn waarschijnlijk.
kijk ook nog uit naar analyses van motorbiker die je wellicht ook niet onbekend is Filiep72.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1983
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 05.12.2021 [OVL] SOMBEKE (Waasmunster)

Bericht door filiep72 »

Motorbiker ? Da's 1 van mijn fietsmaatjes , raar é :lol:
Plaats reactie