16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
PcRider
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 14:02
Rijdt met: Merida Matts-DeoreXT
Contacteer:

Re: 16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door PcRider »

Jullie zullen het je zeker niet beklagen, het wordt mooi weer op een unieke locatie..
Als je iemand ziet met een oranje hesje, een zwart-witte Merida MTB en die foto's/films maakt kunnen we even gedag zeggen.. :bounce: 8)
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: 16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door kenny »

Komt in orde 👍
keonies
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: do 27 dec 2012 15:16

Re: 16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door keonies »

Na hoeveel km komt de terril op de 53km?
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Re: 16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door Bresciani »

Hallo,
Ik heb me ingeschreven en zal Kenny en z'n pa vergezellen vanuit de Far-West, maar zit nog met een vraag over het aantal hm's en komen die voor 80 à 90% van de terril over of zijn ze toch eerder verdeeld over de lengte, met de terril als kers op de taart?
Is het 1x de terril omhoog of toch meerdere keren? Alhoewel je natuurlijk bist zoveel je wil...
Ik ben niet bang van klimmen, maar ik overweeg om met de singlespeed te komen, 1 verzet en nooit het juiste 😁
Ooit toen ik nog getraind was eens gaan spelen op de Terril met de singlespeed en had toen op 18,27km zo'n 615hm, op en af de Terril in lusjes.
Thx alvast en sowieso tot morgen...
carlos bananas
Mountainbiker
Berichten: 137
Lid geworden op: zo 01 aug 2010 23:19
Rijdt met: atlas devinci, revolver fs norco, the following evil, stage pyga

Re: 16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door carlos bananas »

terril 2x naar boven.
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door _Pe_ »

Ik heb niks met de organisatie te maken maar wanneer ik naar hun website ga (https://pcrider.be/mtb/) en dan klik op "MTB Informatie" -> "Waar & Wanneer" -> "53 km 3D", dan zie ik dat de terril mooi in het midden van de tocht ligt. Zal dus op ongeveer 25 km zijn. Als je kijkt naar de route die ze maken zie je ook duidelijk dat je de terril zo vaak op rijdt als je maar wil. Je zal je dus wel kunnen uitleven :wink: .

Ikzelf rijd vandaag 43 km maar ik twijfel nog tussen met of zonder terril. Ik woon niet zo ver van de terril dus ik heb die al vaak gedaan, en die noordelijke lus is mij niet zo bekend. Daarom dat ik twijfel want ik wil die ook wel eens zien. Maar ik rijd natuurlijk ook wel graag over de terril ook....
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door TaurineR »

Voor mij ***** (5) sterren voor het parcours, maar jullie hebben dan ook een prachtige streek om dit uit te werken.
En ook ***** (5) sterren voor afpijling, en dat is jullie eigen verdienste!
Zeker tot volgende keer!
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 808
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: 16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door radicalbiker »

Weer genoten van de tocht, gekozen voor de 43 met terril. Eerste stuk wat saai maar nadien ruimschoots goedgemaakt met prachtige singletracks en natuurlijk de terril van Beringen. Topparkoer, top afpijling kortom top organitatie. 👍👌😉
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: 16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door Erik.B »

Mooie tocht, veel single tracks, veel bos en de terril erbij, redelijk droog parkoer. Bevoorrading oké, ik had wel 56 km op de afstand vd 51
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 808
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: 16.10.2021 [LIM] Toertocht WT Leopoldsburg

Bericht door radicalbiker »

Erik.B schreef: za 16 okt 2021 16:07 Mooie tocht, veel single tracks, veel bos en de terril erbij, redelijk droog parkoer. Bevoorrading oké, ik had wel 56 km op de afstand vd 51
Aja he 51km plus terril, 51km was zonder terril, ik had er op de 41 met terril ook 47. 😉
Plaats reactie