2021-07-25 Heksentocht Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

2021-07-25 Heksentocht Lichtaart

Bericht door Trekkie 800 »

Een geweldige TT. De organisatie blonk uit door afwezigheid.
We kwamen ter plaatse en er was niemand te zien. Er zal wel ergens een miscommunicatie gebeurt zijn.
We waren niet de enige die daar stonden. We hebben dan maar de Blosotocht gereden van Kasterlee welk altijd geweldig is.
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: 2021-07-25 Heksentocht Lichtaart

Bericht door jari2057 »

Had een mail gestuurd wist dat het niet door ging maar ook al meegemaakt is moeilijk als de ritten die afgelast zijn op de kalender blijven staan
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Re: 2021-07-25 Heksentocht Lichtaart

Bericht door Trekkie 800 »

Mailtje van de organisatie:



Wij vinden het bijzonder jammer dat er toch nog mensen nodeloos tot in Lichtaart gekomen zijn. 

Wij hebben er als club alles aan gedaan om de afgelasting overal kenbaar te maken. Zowel op de site van de VWB als op onze eigen website (die ook vermeld stond op mountainbike.be) stond dit duidelijk aangegeven. Mensen die ons de afgelopen dagen nog via mail gecontacteerd hebben, hebben we onmiddellijk op de hoogte gebracht. 

Ook aan mountenbike.be werd de annulatie doorgegeven. Van hen hebben we echter geen gehoor gekregen op onze vraag om dit aan te passen op hun website.

We betreuren dit ten zeerste, en hopen dat jullie begrip kunnen opbrengen voor onze situatie.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 2021-07-25 Heksentocht Lichtaart

Bericht door _Knarf_ »

Trekkie 800 schreef: zo 25 jul 2021 15:31 Mailtje van de organisatie:



Wij vinden het bijzonder jammer dat er toch nog mensen nodeloos tot in Lichtaart gekomen zijn. 

Wij hebben er als club alles aan gedaan om de afgelasting overal kenbaar te maken. Zowel op de site van de VWB als op onze eigen website (die ook vermeld stond op mountainbike.be) stond dit duidelijk aangegeven. Mensen die ons de afgelopen dagen nog via mail gecontacteerd hebben, hebben we onmiddellijk op de hoogte gebracht. 

Ook aan mountenbike.be werd de annulatie doorgegeven. Van hen hebben we echter geen gehoor gekregen op onze vraag om dit aan te passen op hun website.

We betreuren dit ten zeerste, en hopen dat jullie begrip kunnen opbrengen voor onze situatie.
Die toch stond inderdaad nog op meerdere kalenders (ook bij o2bikers).
Ik was op zoek naar extra info over de tocht. En vond op hun website niet echt iets terug. Dan bij 'laatste nieuws' zag ik dat de tocht was afgelast wegens moeilijke coronamaatregelen. Heb dit dan op mijn facebook gepost en op een ander forum, in de hoop toch een handvol mensen die naar daar wilden gaan in te lichten, maar dacht ook: "daar gaat een pak volk staan".
Had misschien best ook op dit forum een post geplaatst, maar dan stond het nog in de kalender.


Ik ben dan maar naar Visé een toertocht gaan rijden.
Ben de laatste 5 weken al iedere keer in de Walen gaan rijden. En stel me telkens de vraag: 'wat zouden die maatregelen zijn?'.
In Visé 3 bevoorradingen. Net zoals in 2019. Gewoon open schalen banenen, appelsienen, chips, nootjes. Gewoon ter plaatse inschrijven. De enige die ik in Visé met een mondmasker heb gezien was ene van ons groepke.

Paar weken geleden was er ook gewoon BBQ, kermis, optredens, ... aan de inschrijving van de TT.


Lijkt wel of ze daar nooit van corona hebben gehoord. Hier en daar hangt er eens op 'mondmasker verplicht', 'handgel verplicht', maar niemand die zich daar aan houdt.

Als ik dan een mail van Schulen krijg wat daar allemaal in staat. Maximum aantal inschrijvingen, op voorhand inschrijven, maximaal zoveel per kwartier, bevoorrading aan de start..... Telt dat niet in de Walen of vegen die daar gewoon hun voeten aan?
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 2021-07-25 Heksentocht Lichtaart

Bericht door DDT-STAS »

Wij waren gelukkig een dag op voorhand verwittigd door een 'collega-biker' (Den Bees)
anders wisten we het ook niet...toch naar daar afgezakt met de gpx van de TT 2020
Ter plaatse hebben we deze gedeeld met zo'n 10-tal bikers die het ook niet wisten...
We hebben er een leuke tocht van gemaakt maar inderdaad hadden ook wij het liever hier op dit forum gelezen.
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Re: 2021-07-25 Heksentocht Lichtaart

Bericht door Trekkie 800 »

Kan je de GPX van vorig delen ? Kan ik deze eventueel zondag gaan rijden. Alvast bedankt.
Plaats reactie