28ste Meerdael Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
[DHB]KweNi
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 30 mei 2018 13:22
Rijdt met: Giant
Contacteer:

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door [DHB]KweNi »

deswa schreef: ma 21 jun 2021 17:33
Door de extra maatregelen die we moeten nemen mbt corona zijn de kosten ook veel hoger
Kan je dan eens opnoemen welke kosten hoger zijn?
-Bevoorradingen enkel met voorverpakte zaken en fruit in het geheel.
-Overal ontsmettingsgel moeten voorzien.
-Mondmaskers en handschoenen voor medewerkers.
-Inschrijvingen via Cycling Vlaanderen die daar per inschrijving nog iets extra afhouden (buiten de gewone bijdrage).
-Door voorinschrijvingen misschien minder volk.
-Minder volk mogelijk op après.
-Minder sponsoring.
-...
deswa
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 15:02
Rijdt met: Scott spark 930 en Rocky Mountain Element 950

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door deswa »

Naar mijn mening( en misschien nog van anderen) is 8€ veel geld voor een TT. Voor de langste afstand misschien nog cava, maar voor de kleinere afstanden vindt ik het erover. Maar allez ieder zijn mening hierover, en ik ga hier ook niet meer verder over uitweiden. Succes met jullie tocht.
Gebruikersavatar
[DHB]KweNi
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 30 mei 2018 13:22
Rijdt met: Giant
Contacteer:

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door [DHB]KweNi »

Ik wil hier toch nog op reageren: Als club zijn we met tientallen vrijwilligers niet enkel op de zondag van de tocht, maar maanden bezig met voorbereiding.
Vorig jaar konden we jammer genoeg niet organiseren en dit jaar gaan we blij zijn als we er iets gaan kunnen aan overhouden.

Vergelijking:
Kinepolis Leuven: 11,95€ (+supplement 3D, lange film, Ultra laser)
Museum M Leuven: 12€
Staanplaats Olympia Wijmaal: 10€
Cocktail bij de Professor Leuven: 8€
deswa
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 15:02
Rijdt met: Scott spark 930 en Rocky Mountain Element 950

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door deswa »

Toch nog even reageren. Ik weet wat het is een TT te organiseren, ik zit zelf in een club die organiseert.
Ook wij hebben vorig jaar niet kunnen organiseren.
Moet elke club die vorig jaar niet mocht organiseren nu ook het dubbele vragen van het normale tarief? :-k
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door BertG »

[DHB]KweNi schreef: ma 21 jun 2021 19:49 Ik wil hier toch nog op reageren: Als club zijn we met tientallen vrijwilligers niet enkel op de zondag van de tocht, maar maanden bezig met voorbereiding.
Vorig jaar konden we jammer genoeg niet organiseren en dit jaar gaan we blij zijn als we er iets gaan kunnen aan overhouden.

Vergelijking:
Kinepolis Leuven: 11,95€ (+supplement 3D, lange film, Ultra laser)
Museum M Leuven: 12€
Staanplaats Olympia Wijmaal: 10€
Cocktail bij de Professor Leuven: 8€
Je vraagt wat je wilt, je hoeft u niet te verdedigen, niemand is verplicht van deel te nemen. Naast de klagers zijn er zijn er nog meer dan genoeg bikers die begrijpen dat alles ingewikkelder en duurder is geworden en graag de kas van een collega club willen spijzen uit sympathie, zeker na een k*tjaar.
Veel succes met de tocht en doe zo verder.
Laatst gewijzigd door BertG op di 22 jun 2021 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door Jumping Jack »

T is dat.

Als mijn fiets in orde is tegen dan (probleem met achterrem), kom ik hoogstwss af.
TimJrs
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 feb 2018 12:46
Rijdt met: Trek Superfly 7, Trek Supercaliber 9.8 XT

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door TimJrs »

deswa schreef: ma 21 jun 2021 18:42 Naar mijn mening( en misschien nog van anderen) is 8€ veel geld voor een TT. Voor de langste afstand misschien nog cava, maar voor de kleinere afstanden vindt ik het erover. Maar allez ieder zijn mening hierover, en ik ga hier ook niet meer verder over uitweiden. Succes met jullie tocht.
Bekijk de prijzen eens van Ultratiming of Golazo. Als de VZW's er mee stoppen en professionelen het overnemen betalen we binnenkort een veelvoud. 8€ is toch wel zeer democratisch.
Inschrijving met veel plezier in orde gebracht :-)
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door slijkridder »

Hier ook ingeschreven en met plezier de 8€ betaald,en zeer blij dat er tt georganiseerd worden. De dag ervoor is het de 1e bahamontes classic op de weg en daar vragen ze 55€ voor en tocht is enkel op gps te rijden,das pas veel geld vind ik.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door TaurineR »

Tot wanneer kan ik online inschrijven?
Kan dit niet ter plaatse, zoals op andere TT? (met gepast geld en achterlating briefje met naam en tel nummer...ivm covid)?
Gebruikersavatar
[DHB]KweNi
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 30 mei 2018 13:22
Rijdt met: Giant
Contacteer:

Re: 28ste Meerdael Classic

Bericht door [DHB]KweNi »

Goed nieuws :-D : We hebben bevestiging gekregen dat ter plaatse inschrijven terug toegestaan is. Daarnaast is het ook terug toegestaan om douches aan te bieden, dus doen we dit ook.

Gelieve wel gepast geld mee te brengen; 8€ voor licentiehouders (Cycling Vlaanderen en Vlaamse Wielrijdersbond), 10€ voor niet-licentiehouders.
Prijs met licentie enkel te verkrijgen op vertoon van een geldige lidkaart.

Voorinschrijving is nog steeds mogelijk: https://cycling.vlaanderen/tochten/28e- ... 2021-07-04

Ook belangrijk: Gelieve ten allen tijde een mondmasker bij de hand te hebben, deze is verplicht te dragen bij de inschrijving, bij de bevoorradingen en om op de après zich te verplaatsen.

:bounce: :bounce: :bounce:
Plaats reactie