Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 16.08.2020 PUIVELDE

16.08.2020 PUIVELDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht za 01 aug 2020 10:45
yamahatdm Mountainbiker

ok bedankt voor de info

Bericht za 01 aug 2020 12:10
dirty Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Isaac Baryon

Puivelde ligt toch in Zele ?
Volgens info gemeente :
Enkel de organisaties die starten op het grondgebied van Waasmunster mogen heel Waasmunster aandoen.

Bericht za 01 aug 2020 12:46
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Is het zaterdag en zondag de zelfde tour of niet? Ik vermoed van wel

Bericht za 01 aug 2020 13:40
dirty Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Isaac Baryon

Dus kan dan officieel met deze tocht enkel Zone A gedaan worden de tracks gelegen aan de kant Belsele gezien vanaf de autostrade dat de scheidingslijn
Is ?

Bericht za 01 aug 2020 18:25
filiep72 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Is er hier toevallig niemand bevriend met de secretaresse van de burgemeester van Waasmunster ? ;-)

Bericht za 01 aug 2020 19:20
dirkThompson Mountainbiker

patje2 schreef:
Is het zaterdag en zondag de zelfde tour of niet? Ik vermoed van wel

ja het is dezelfde omloop

Bericht za 01 aug 2020 19:37

dirty schreef:
Dus kan dan officieel met deze tocht enkel Zone A gedaan worden de tracks gelegen aan de kant Belsele gezien vanaf de autostrade dat de scheidingslijn
Is ?

We doen de zone A en de scheidingslijn die de gemeente Waasmunster hanteert voor organisaties buiten Waasmunster is de Provinciale weg N446 !
Ten Noorden van de E17 mogen we ook kant Oost rijden omdat niet door het privaat park Maretak mag gereden worden.
We zijn met deze aanvragen bezig vanaf 15 november 2019 en hebben sinds half juli de volledige JA (ANB, de betrokken gemeenten, privaat eigenaars, diensten Vlaamse Overheid, mobiliteit, ... ) via de online tool van Sport Vlaanderen.

Bericht za 01 aug 2020 19:40

filiep72 schreef:
Is er hier toevallig niemand bevriend met de secretaresse van de burgemeester van Waasmunster ? ;-)

geen vriendjes of vriendinnekens : alles is gewoon volgens de duidelijke afspraken met de gemeente Waasmunster waarmee de Ronde van het Waasland al 25 jaar op een volwassen manier goed mee samenwerkt !

Bericht za 01 aug 2020 19:42

dirty schreef:
Puivelde ligt toch in Zele ?
Volgens info gemeente :
Enkel de organisaties die starten op het grondgebied van Waasmunster mogen heel Waasmunster aandoen.

Akkoord, wij doen enkel zone A !
PUIVELDE is een gehucht van de stad Sint-Niklaas en ligt tussen Sinaai en Belsele !

Bericht zo 02 aug 2020 16:08
the-easy-rider Mountainbiker

Een prachtig initiatief , is over nagedacht , inschrijving goed uitgekiend. Bevoorrading zou bijvoorbeeld kunnen als iedereen met de fiets aan de hand het nodige van de tafel neemt en met de fiets wat verder gaat staan (gezond verstand gebruikend). En anders zoals hier in het forum aangehaald is zelf wat voorzien in het achterzakje van het koerstruitje . Deze jongen is aanwezig op Zondag 16 Augustus. 'k Zal de updates volgen aangaande startuur .

Nog veel succes Dirk met deze toertocht.

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten