CORONA - MAATREGELEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Christ D. »

RigolleM schreef:
Christ D. schreef:Gisteren vroeg ik aan twee boerinnen waar ik water kon vinden , ik mocht direkt zelf een volledige fles nemen uit de frigo in de schuur. Allemaal op social distance. Na het bijvullen mocht ik mijn handen wassen buiten aan de pomp. Zelf heb ik een klein flesje handontsmetter bij. Just in case.
Gewoon halt houden en vragen... doe je niemand kwaad mee, een 'neen' heb je al... In de Ardennen hebben zo eens 2 camelbaks van 3l gevuld met gewone flessen water... De mensen zijn blij dat ze eens iemand kunnen helpen!

Aan het warme wafel kraam mijn handen ontsmet met mijn handschoenen nog aan :lol:
In de Ardennen zijn ze meestal socialer vind ik. Zelfs die twee agenten gisteren.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door Den Bees »

jari2057 schreef:Inderdaad en met zo een warm weer is het soms ook moeilijk om genoeg drinken mee te nemen hoop dat het rap toertochten gaan zijn
Geen probleem mee , gewoon ergens aan bellen en vragen naar kraantjes water , nog nooit een nee gekregen
dejoere
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 29 aug 2018 08:50

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door dejoere »

Christ D. schreef:
RigolleM schreef:
Christ D. schreef:Gisteren vroeg ik aan twee boerinnen waar ik water kon vinden , ik mocht direkt zelf een volledige fles nemen uit de frigo in de schuur. Allemaal op social distance. Na het bijvullen mocht ik mijn handen wassen buiten aan de pomp. Zelf heb ik een klein flesje handontsmetter bij. Just in case.
Gewoon halt houden en vragen... doe je niemand kwaad mee, een 'neen' heb je al... In de Ardennen hebben zo eens 2 camelbaks van 3l gevuld met gewone flessen water... De mensen zijn blij dat ze eens iemand kunnen helpen!

Aan het warme wafel kraam mijn handen ontsmet met mijn handschoenen nog aan :lol:
In de Ardennen zijn ze meestal socialer vind ik. Zelfs die twee agenten gisteren.
Ze zijn daar zeker socialer, je moet zelfs niet heel ver over de Waalse grens gaan om dat te voelen.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door _Knarf_ »

En nog niet een beetje socialer.
Gezelligheid aan bevoorrading enzo.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door _Knarf_ »

Vanaf 8 juni kunnen ook sportactiviteiten hervatten, zonder onderscheid. Trainingen, wedstrijden, binnen en buiten: alles mag weer open, maar opnieuw onder voorwaarden. Alleen contactsporten als voetbal, basketbal, judo of worstelen moeten contactloos blijven trainen.
Vanaf VRT website.


Zoals toertochten dan ? :-k
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door kenny »

_Knarf_ schreef:
Vanaf 8 juni kunnen ook sportactiviteiten hervatten, zonder onderscheid. Trainingen, wedstrijden, binnen en buiten: alles mag weer open, maar opnieuw onder voorwaarden. Alleen contactsporten als voetbal, basketbal, judo of worstelen moeten contactloos blijven trainen.
Vanaf VRT website.


Zoals toertochten dan ? :-k
Ja, echter op voorwaarde van bepaalde maatregelen. Dus geen mogelijkheid van douchen en de après lijkt me ook twijfelachtig
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door _Knarf_ »

Blijkbaar valt een toertocht onder een evenement. Mag niet.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door madskatingcow »

Aansluiten bij een club en dan met 50 man (volgens het bericht van vandaag) op GPS gaan rijden :wink:
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door julie »

Het is mij niet duidelijk vanaf wanneer mtb toertochten weer mogen worden georganiseerd.
Valt dit onder "massa evenementen"? Indien ja, dan niet voor 1 september?
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: CORONA - MAATREGELEN

Bericht door RigolleM »

julie schreef:Het is mij niet duidelijk vanaf wanneer mtb toertochten weer mogen worden georganiseerd.
Valt dit onder "massa evenementen"? Indien ja, dan niet voor 1 september?
Net op tijd... Op 5/6 september is er een toertocht op mijn trainingsparcours en wordt alles gemaaid/gesnoeid.. Kan ik weer verder tot aan de winter.. :-)
Plaats reactie