Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Respecteren prive terreinen !

Respecteren prive terreinen !

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 21 mei 2020 15:13
Dace93 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: CUBE LTD SL 2x blackline 2017
Ik zit hier in de streek met een probleemgeval.

Bij het inrijden van een gravelweg staat er nergens een bordje privé, pas halverwege hangt er hoog in de boom een bordje 'privé'.
Nu loopt er wel een bewegwijzerde wandelroute door dat 'privéstuk'.
Mag het dan, of mag het dan niet? :-)

Bericht vr 22 mei 2020 09:19
demonic Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark RC 900 World Cup - Powered by a "Herder"
Dace93 schreef:

Bij het inrijden van een gravelweg staat er nergens een bordje privé, pas halverwege hangt er hoog in de boom een bordje 'privé'.

ik heb zo'n gevallen al eens gevraagd aan de gemeente, die reageren daar wel correct op en onderzoeken dat wel correct. Op een domein had men direct de politie over de vloer en werd een landmeter aangesteld om het op te lossen omdat er een verbodsbordje gezet was door de eigenaar.

Bericht vr 22 mei 2020 22:11
triumph_st Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik
Dace93 schreef:

Ik zou dat bij de gemeente navragen. In vele gevallen zetten eigenaars van aanpalende eigendommen onterecht een bordje 'privé' om hun 'eigendom' onterecht uit te breiden.

Vorige

Keer terug naar Toertochten