Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 09.02.2020 - Huizingen - 25e Lotse MTB tocht

09.02.2020 - Huizingen - 25e Lotse MTB tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

cyclotrappist Mountainbiker

Mijn bike: trek 6500
wij hebben geen gps binnen gekregen van de eerlijke vinder. De pijlen zijn nog niet allemaal binnen gehaald Wij letten er op en nemen terug contact op als we hem gevonden hebben.

Voor al de moedige deelnemers, nen dikke merci om langs te komen. Tot 14 uur heeft de wind zich nog redelijk koest gehouden.
Het parkoers zal er volgend nog altijd liggen om een volgende organisatie te ontvangen. Bedankt aan iedereen en tot volgend jaar.

johan bollaert Mountainbiker

Hallo,

ook ik ben mijn GPS verloren, dit ergens tussen het afspuiten van de fiets en parking.
toevallig iemand gevonden?
Is en GARMIN EDGE 810
ik hoor het graag
mvg,
johan
0497 48 71 75

Alle pijlen zijn bijna binnen gehaald en we hebben op de parking in de kantine of onderweg niets gevonden.

KobeSoet Mountainbiker

Dankjewel voor het zoeken! Heel misschien duiken de toestellen nog ergens op, dan horen we het wel zeker?

halfgeleider Mountainbiker

Mijn bike: TREK

Jammer dat er zondag, na 2 weken nog her en der op jullie parcours pijlen aanwezig waren. Andere organisators zij hier de dupe van.

uote="halfgeleider"]Jammer dat er zondag, na 2 weken nog her en der op jullie parcours pijlen aanwezig waren. Andere organisators zij hier de dupe van.[/quote]
Hallo kan je ons dan zeggen waar er nog pijlen rondhangen. Nor.rmaal is sinds verleden week alles weg

Kosovaar Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: orbea h50

Vandaag 27/02 nog steeds her en der pijlen niet weg genomen

Kosovaar schreef:
Vandaag 27/02 nog steeds her en der pijlen niet weg genomen

het eerste deel werd de dag zelf nog weggenomen. De lus van de 55 werd te voet gedaan omdat je er met de fiets niet door kon op sommige plaatsen.
Het laatste deel werd in verschillende stukken binnen gehaald. Ik heb wel gelijkaardige pijlen onderweg gezien maar die waren voor een organisatie op de weg en zijn niet van ons. Kun je iets preciezer zijn met her en der? Dan kan ik dat opvolgen. Normaal zijn onze pijlen altijd de dag zelf weg. In de namiddag van de organisatie en de weekends daarop ga ik geen mensen op pad sturen of zelf het risico lopen om nog een boom of tak op mijn hoofd te krijgen. Het weer is nu ook extreem slechts al 3 weken lang.
Bedankt om ons te verwittigen.

Gisteren nog een pijl aangetroffen in het (privatief !) bosje achter het rusthuis Lucie Lambert in Buizingen. In het bosje aan de Kluisbos (privatief!) zijn ze blijkbaar weg genomen.Diegene aan de Zennebeemden is met de laatste overstroming weggespoeld richting Brussel...Met dit prachtig weer en zee van tijd is het toch simpel om zelf jullie rit te rijden en er van te genieten?! :-D

Nog een pijl gezien op elektriciteitspaal o :-D p de Sint Pietersweg in Buizingen.

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten