31.12.2019 - Retie - MTB Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Haibike Greed RC 29-er / Van Tuyl VT 340 Cross
Re: MTB Tocht 31/12 Retie
We komen normaal via de Schildpaddenweg of iets verder (varieert wel eens) aan de baan Kasterlee-Retie. Die steken we over, en dan kort nadien heb je in de bossen op je linkerkant bevoorrading.mercedis schreef:tdebie schreef:Waar kan je inpikken als je van Lille komt?[/quote
Je kan inpikken op de hoeve (tussen Kasterlee en Retie )
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Bericht door Trekkie 800 »
Aan iedereen aan te raden als laatste geweldige tocht van het jaar. Spijtig dat ikzelf deze niet kan rijden dit jaar.
Net terug van het afpijlen van de tocht.
Het parcours ligt er uitstekend bij. Op een enkele modderplek na helemaal droog.
De drank voor de afterbike staat ook al koud.
tot morgen.
Het parcours ligt er uitstekend bij. Op een enkele modderplek na helemaal droog.
De drank voor de afterbike staat ook al koud.
tot morgen.
Ik ga deze ook meerijden. Liever mijne kop in mijn bord dan maar, Maar onze vrienden hebben Duvel in huis en daar kikker ik dan wel terug van opDDT-STAS schreef:@ Den Bees; veel plezier! om s'avonds niet met mijne kop in mijn bord te vallen gaan wij deze skippen
- Bulls69
- Mountainbiker
- Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
- Contacteer:
Hey Petruskepetruske schreef:@ turbo d , moette nie veel veur doen e ,veur dien drank koud te zetten ,mor t'zal niettemin toch smaken tot morgen
Ik kom hier morgen met de fatbike rijden, als het toeval wil tref ik u misschien wel effe of passeer ik u ergens op het traject.
Bulls69
Als je elkaar zie doe elkaar de groeten van mijBulls69 schreef:Hey Petruskepetruske schreef:@ turbo d , moette nie veel veur doen e ,veur dien drank koud te zetten ,mor t'zal niettemin toch smaken tot morgen
Ik kom hier morgen met de fatbike rijden, als het toeval wil tref ik u misschien wel effe of passeer ik u ergens op het traject.
Bulls69